Nusprendžiau vykti į Panevėžį ir įsigyti automobilį. Kai atvykau, automobilį apžiūrėjome, patikrinome – viskas buvo puiku, automobilis buvo registruotas pardavėjo žmonos vardu, ji buvo su vyru (kaimynu). Jie teigė, kad automobiliui viskas yra labai gerai. Mes nusprendėme jį įsigyti ir užpildėme dokumentus, sumokėjome pinigus ir išvykome.

Pusiaukelėje iki Vilniaus (Ukmergėje) automobilis pradėjo kaisti, nuvažiavus į servisą paaiškėjo, kad pažeista variklio aušinimo sistema. Mes paskambinome pardavėjai, tačiau ji pradėjo rėkti, neigti savo kaltę, nors nuo pirkimo nebuvo praėjusios net kelios valandos (nes po kelių valandų automobilis jau buvo servise Vilniuje).

Mes jai pasiūlėme padengti remonto išlaidas, tačiau jai atsisakius, nusprendėme pasinaudoti savo 14 dienų daikto grąžinimo garantija. Pardavėja pasakė, kad tik teismo keliu priims automobilį, todėl mes likome ant ledo, nes teisininko paslaugos kainuos brangiau negu pats automobilis (automobilio kaina – 1300 eurų).

Man kilo retorinis klausimas, kur Lietuvoje liko teisingumas, demokratija, kodėl žmonės tapo tokie abejingi, melagiai, savanaudžiai? Manau, atėjo laikas susimąstyti, kur eina mūsų valstybė ir jos gyventojai.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalyti savo patirtimi ir patarimais? Galite papasakoti, kaip išvengti apgavysčių? Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt arba žemiau: