Žinoma, į Turkiją norinčių viršija pusę tūkstančio. Įdomu, ar prizo steigėjas žino, jog tokį puikų prizą ruošiasi dovanoti?

Teiraujuosi „Novaturo“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovės Sigitos Dabulės. Atsakimas nenudžiugina - „Šis profilis nėra sukurtas „Novaturo“ arba jo įgaliotų asmenų. Akivaizdu, kad siekiama apgaulės būdu pasinaudoti žinomu ir patraukliu prekės ženklu, sukuriamas netikras įvykis, neva kelionės dovanojimas, o prie jo sąlygų nurodyta, jog visi dalyviai privalo tapti „Facebook“ puslapio Heatfm.lt fanais. Tai akivaizdus teisinis pažeidimas. Informavome „Facebook“ administraciją dėl šio pažeidimo bei patys mėginame susisiekti su šio puslapio kūrėjais. Jei nepavyks susisiekti, imsimės teisinių priemonių.

Pastebime, kad tokie atvejai tampa vis dažnesni „Facebook“ tinkle, kai bandoma pasinaudoti svetimais (ypač garsiais) prekės ženklais, siekiant prisitraukti kuo daugiau fanų savo puslapiams. Tokių apgaulių mes netoleruojame“.

Su Heatfm.lt ir man nepavyko susisiekti. Parašius nurodytais kontaktais - neatsako. O po kiek laiko atsiranda naujas renginys. Taisyklės vėl tokios pačios: prisijungi prie nurodyto puslapio NESTABDYK.NET, sukviesti draugus, patvirtinti dalyvavimą renginyje, ir t.t. Pažiūrėkime, kas jį organizuoja ir kieno gerbėja organizatorė yra, ką savo puslapyje reklamuoja... ir ką mėgsta NESTABDYK.NET ir... vėl išlenda Heatfm.lt. Ir dar vienas renginys. Spėkit, kas ir prie kokios grupės siūlo prisijungti...

Retorinis klausimas iškyla, ar dirbtinai, apgaule išpūstas gerbėjų skaičius suteikia pasitikėjimą taip savo populiarumą didinančiomis įmonėmis? Ar norėtum būti klientu tos kompanijos, kuri nesibodi apgaudinėti, ar pirktum kelionę ar kitą prekę ar paslaugą iš tų, kurie nevertina savo vardo? Būkite budrūs ir nesileiskite apgaunami!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!