Elektroninis transporto bilietas nesuveikė dėl apgavystės?

 (7)
Elektroniniai viešojo transporto bilietai ne vienam vilniečiui buvo sukėlę bėdų – yra mokėjusių baudą tuomet, kai neteisingai šį pažymėjo, kiti stebėjosi jo galiojimo laiku, treti buvo nepatenkinti, kad teko kortelę keisti. Vis tik, į DELFI kreipusis skaitytoja tvirtina, kad jai problemų sukėlė ne pati sistema, o pardavėjos apgavystė – ši neva nepapildė jai bilieto.
Vilniaus viešasis transportas
© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)

Žinojau, kad papildžius elektroninį Vilniaus viešojo transporto bilietą, būtina patikrinti, ar gautame kvite atitinka suma, kurią mokėjai už bilietą, bet nebuvau pagalvojusi, kad reikia dar patikrinti ir laiką - ar šis atitinka tą laiką, kada vyko procesas.

Penktadienį, vasario 21 d., apie 11.30 val., skubėdama pakeliui sustojau prie kiosko, kur norėjau papildyti elektroninį bilietą. Padaviau kortelę, padaviau 20 litų, o man grąžino kortelę ir kvitą. Nuėjau ir praėjus gal 4 val. nuo to laiko įsėdau į autobusą, kur pažymėjau elektroninį bilietą.

Pamačiau, kad mano kortelė tuščia, patikrinau čekį ir supratau, kad šis – senas, ir mano kortelę nepapildyti. Būkime atidūs!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Situaciją pakomentavo Vaidotas Meškauskas, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Komercijos ir rinkodaros departamento vadovas:

Labai apgailestaujame dėl šio nesusipratimo. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ fiksuoja ir nagrinėja visus gyventojų nusiskundimus ar pasiūlymus susijusius su „Vilniečio kortelės“ veikimu. Įvykus panašiai situacijai „Vilniečio kortelės“ naudotojus prašome nedelsiant kreiptis į SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centrą, esantį Kudirkos a., paskambinti tel. 210 7050 arba el.paštu info@vilniusticket.lt ir užregistruoti problemą, trumpai apibūdinant situaciją. Siekiant tiksliau ir operatyviau išsiaiškinti situaciją, visada prašome nurodyti tikslų pildytos kortelės numerį, taip pat vietą (kioską, parduotuvę) kurioje pildyta Vilniečio kortelė.
 
Tiek mums, tiek viešojo transporto bilietų platintojams yra labai svarbu, kad keleiviams būtų suteiktos kokybiškos paslaugos, todėl  užtikriname, jog visi gauti nusiskundimai bus išnagrinėti ir bus imtasi prevencinių priemonių, kad tokie atvejai nesikartotų.

Esate susidūrę su panašiomis bėdomis? Savo patirtimi galite pasidalinti žemiau:


Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Vox Populi

Šiuolaikinės kartos problema: ilgalaikiai santykiai lyg antras darbas (75)

DELFI Gyvenimo paviešintas straipsnis apie kartą, kuri atsisako dėti daug pastangų kuriant ilgalaikius santykius ir mieliau renkasi tik seksą, sulaukė DELFI skaitytojų dėmesio ir paskatino pasidalinti asmeniniais išgyvenimais. Jei jūs irgi svarstote, kad šiais laikais sunku užmegzti įpareigojantį ryšį ir norėtumėte paviešinti savo patirtį, rašykite el. p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Santykiai“.

Šauktinių kariuomenės grąžinimas: bijau būti palaikytas „vatniku“, bet noriu pasisakyti (242)

Kalbėti apie šauktinių kariuomenės grąžinimą tampa vis labiau beprasmiška ir nejauku. Beprasmiška, nes nuomonė, kuri neatkartoja mums siūlomos, t.y., nuomonė prieš šauktinių kariuomenės grąžinimą, yra kaip šuns balsas, kuris į dangų neina – šauktinių kariuomenė buvo grąžinta, visuotinis šaukimas bus ir šauktiniai iš išimties tapo taisykle. Tad koks tikslas sakyti, kad šio sprendimo nepalaikau, jei realiai jis yra priimtas ir nėra galimybių, kad bus atšauktas?

Sausio 13-oji praėjo: ar dar nepamiršote apie didvyrius? (34)

Sausio 13-oji jaunam žmogui, kuriam neteko patirti, pamatyti, išgyventi tų įvykių, o jei ir teko, tai, ko gero, jie liko gilioje atminties gūdumoje, suteikia tą tikrąją kovos dvasią, kuria gyveno kiekvienas tą naktį gynęs mūsų visų laisvę. Kilusios diskusijos dėl simbolių, kas įprasmina pergalę, ir liūdina, ir iš dalies džiugina. Liūdina, nes ne simbolyje, o pačiame jausme yra visa pagrindinė esmė. Džiugina, nes giname, vertiname ir saugome tai, kas yra tradiciška ir mums visiems vienodai svarbu.

Vairuotojai, apie kuriuos nutylima: ar nereiktų jiems perlaikyti teisių? (297)

Visi žinome, kad neblaivus žmogus už vairo yra didelis blogis, nes yra sulėtėjusi jo reakcija, manevrai – nekoordinuojami ir t.t. ir t.t. Bet kokia yra pensinio amžiaus žmonių reakcija?

30-metį kankina darbo paieškos: nenoriu būti pasityčiojimo objektu (184)

Atviras laiškas – klausimas Seimui, Vyriausybei, LR prezidentei: dirbti ir gauti atlyginimą už darbą esi netinkamas, o atidirbti už socialinę pašalpą tinki. Kodėl?