Visų pirma, šioje situacijoje norėčiau pasveikinti puikią „Lidl“ rinkodaros komandą, kuri sugebėjo sukelti tikrą ažiotažą tarp Lietuvos pirkėjų.

Paskutiniais mėnesiais bent kartą per savaitę kartu su svarbiausiomis pasaulio ir šalies naujienomis buvo galima sužinoti ir kažką naujo apie paslaptingąjį ir legendomis apipintą prekybos centrą: kur bus parduotuvės, kaip jos atrodys, kokios bus prekės (vaizdas lyg pirmoji parduotuvė Lietuvoj po sovietmečio atsidaro).

Mano tikslas nėra kritikuoti paprastų žmonių gyvenimo ypatumus ar polinkius, tiesiog kartais sunku suprasti, kaip kažkokios parduotuvės atidarymas yra vienas laukiamiausių metų (kai kuriems – gal ir penkmečio) dalykų.

Tikiuosi, kalafiorai po eurą bus skanūs, ir vokiškas pigiausias, bet akcijinis alus su pigiomis dešrelėmis iš skardinės puikiai tiks savaitgalio piknikui, ir kad niekam neteks kviesti medikų dėl traumų, patirtų bebandant gauti galimybę pasinaudoti prekių vežimėliu.

Smagios atidarytuvių dienos, mielieji, bet nepamirškit, yra pasaulis ir už parduotuvių durų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Ketvirtadienio rytą duris pirkėjams atvėrė naujo prekybos centro Lietuvoje – „Lidl“ – parduotuvės. Jau pirmąją valandą parduotuvės buvo apgultos žmonių – dešimtys jų stovėjo eilėje dar iki atidarymo, o vėliau apžiūrinėjo, ką „Lidl“ Lietuvoje gali pasiūlyti pirkėjams. Taip pat apsilankėte parduotuvėje? Prašome jūsų įvertinti kainas!

O gal nesilankėte šios parduotuvės atidaryme ir jums nesuprantamas didelis dėmesys naujam žaidėjui prekybos rinkoje? Pasidalykite savo nuomone!

Tai galite daryti spausdami pilką mygtuką čia arba siųsdami laiškus pilieciai@delfi.lt su prierašu „Lidl“.