Dirbau tiek parfumerijos parduotuvėse, tiek siūlančias aprangą parduotuvėse. Galiu pasakyti, kad aš tikrai labai malonus žmogus, niekada iš darbdavio ar juolab iš parduotuvės vedėjos nesu sulaukusi kritikos dėl bendravimo su klientais, tačiau būdavo visko.

Teko ir savo vardu rašyti skolos raštelį, kad tik klientas nustotų šaukti ir pilti ant manęs purvą dėl to, kad šiuo metu kasoje neturiu pinigų, nes jie inkasuoti į banką ir negaliu padaryti grąžinimo. Kiek kartų atiduodavau „dušią“ kokiai poniutei, o ji su manimi bendraudavo kaip su žemesnio luomo pamazga, kiek kartų buvau pavaryta šalin, kad nelįsčiau į akis su savo pasiūlymais...

Tačiau tie, kas nėra dirbę, ar bent jau iš jų artimos aplinkos žmonės nėra dirbę aptarnavimo sferoje, tikriausiai neįsivaizduoja, kaip sunku pardavėjai perlipti per save ir lįsti klientui į akis, siūlant jam visai nereikalingus dalykus, o juk tai tikrai ne pačios pardavėjos sugalvojo. Jos tik vykdo darbdavių nurodymus, neva, lindimas į akis visada yra produktyviau apyvartos atžvilgiu, nei stovėjimas ir laukimas, kol galų gale pats klientas, jeigu jam reikės, ims ir užklaus ko nors.

Ir dar vienas dalykas – nepamirškite, pardavėjos uždirba minimalų atlyginimą ir tam tikrą procentą nuo pardavimų. Bet ką gi aš norėjau pasakyti? Pažiūrėkite į tai iš žmogiškosios pusės, pagalvokite: jeigu jums 12 val. per dieną reikėtų šypsotis, jeigu kaskart pavytam į šoną reiktų „neimti į galvą“, kai pavyjimai tikrai būna grubūs ir kandūs? Taigi „brangieji“ visada teisūs klientai, prieš teisdami pardavėjas, kad jos nesišypso, ar galų gale joms trūko kantrybė dėl jūsų arogantiškumo, pagalvokite, ar patys kartais nepasielgtumėte taip pat?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Ar Lietuvoje tenka susidurti su nemaloniais pardavėjais? O gal pats dirbate aptarnavimo sferoje ir baisitės, kaip su Jumis bendrauja klientai? Savo mintimis galite pasidalinti žemiau: