Manau, kad esu nepriekaištingas klientas, kur čia geriau ir surasi. Bet “Bitute” nesu visiškai patenkintas. Jau kelintą kartą nutrūksta ryšys, kai jo labai reikia, tačiau, bendrovės teigimu, “Bitė” dėl to nekalta, kalti visi kiti, tik ne jie patys - blogos oro sąlygos, chuliganai, nugriovę stulpą ir taip toliau.

Bet ir čia dar ne viskas. Turbūt daugeliui iš mūsų jau teko susidurti su tokiu absurdišku pasakojimu, kad jums atsitiktinai prisiskambino mūsų kompiuteris, kad jūs dalyvaujate loterijoje ir tam, kad atsiimtumėte prizą (o tai paprastai būna piniginė premija, ar banko kortelė su sąskaita, kurioje jau yra tam tikra pinigų suma), jums tereikia nusipirkti “Labas” kortelę-papildymą, kurio vertė 40 litų, ir padiktavus kodą telefonu – prizas jau jūsų. Kiek žmonių taip jau yra apgauta? Kodėl “Bitė” toleruoja tokius veiksmus?

Jeigu jiems paskambini ir praneši apie tokį incidentą, jie pasiūlo kreiptis į policiją, kur žmogelį, mano manymu, pasiųs dar toliau. Kodėl jie negali, pranešus numerį, iš kurio yra skambinama, jo užblokuoti?

Man atrodo, kad tai yra tiesiog tikras lietuviškas verslas. Pinigus iš klientų paimti reikia, pokalbių kainas pakelti reikia, o paslaugos kokybės tobulinti neverta, juk ir taip yra gerai.

Antai skambina man kažkoks žioplys aną vakarą ir tik vos suskambėjus telefonui padeda ragelį (“majakina”), ir taip visą vakarą. Paskambinu ypatingai svarbių klientų aptarnavimo skyriui, o jie man mandagiai pasiūlo kreiptis į policiją.

Atrodytų, kad policija daugiau ir veikti neturi ką, tik kaip gaudyti tokius skambintojus ir ramybės drumstėjus. Kodėl tokiai “stipriai” kompanijai reikia kreiptis į policiją, kad sutvarkytų kažkokį netikėlį?

Mano manymu, atimkime iš jo laikinai galimybę skambinti ir tikrai pasibaigs tokie žaidimai, bet, deja, “Bitė” jokių priemonių tokiu atveju nesiima. Gal taip ir geriau...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!