Bandome „VW Beetle“: sukurtas moterims, bet puikiai tinka ir vyrams

 (5)
Volkswagen Beetle“ – ekonomiškas, nedidelis, keturvietis, vokiečių gaminamas automobilis. Dar nuo „Beetle“ gaminimo pradžios (t.y. apie 1938-uosius) jį buvo galima sutikti kiek kitokiu pavadinimu – „Type 1“ arba „Bug“.

Antrojo pasaulinio karo metais Zündapp motociklų gamykla pasiūlė žymiam austrų kilmės automobilių konstruktoriui Ferdinandui Porsche sukurti pigų, mažo litražo keturvietį automobilį. Pirmieji trys prototipai buvo pagaminti Štutgarte, asmeninėse konstruktoriaus dirbtuvėse.

Vėliau, F. Porsche įsipareigojo Reicho automobilių gamintojų sąjungai sukurti pirmąjį „liaudies automobilį“ – „Volkswagen“ prototipą. Jam buvo keliami konkretūs reikalavimai: automobilis skirtas šeimai, maksimalus greitis – 100 km/h, kuro sąnaudos – 7 litrai, na, o kaina - ne daugiau 1000 reichsmarkių…

Net devynis dešimtmečius gaminamas automobilis šiandien yra pavirtęs į vieną geidžiamiausių vasaros automobilių. Kodėl vasaros? Todėl, kad šaltuoju metų laiku jis tikrai neatrodo taip patraukliai ir viliojančiai.

Gana faktų. Mūsų bandomasis „Beetle“ - vos vienerių metų senumo, po variklio dangčiu slepiantis 4 cilindrų, benzininį, 1,2 litro variklį, turintį 105 arklio galias(77 kW). Mieste šito pilnai pakanka. Su gatvių chuliganais kelio tiesiojoje santykių tikrai nesiaiškinsi, bet tiek mieste, tiek jo užkampiuose, jis tikrai smagus ir rieda ganėtinai gerai.

Iš lėto riedėdami Vilniaus miesto siauromis centro gatvelėmis sulaukėme iš tiesų nemažai dėmesio. Rodymas pirštais, tai tik vienas iš daugelio dėmesio atkreipimo būdų.. Manome, kad „Beetle“ yra puikiai tinkantis mėgstantiems į save atkreipti dėmesį.

Važiuoklė – fantastika! Net ir labai aštrius posūkius „Beetle“ įveikia be jokio vargo ir tik parodo, kad jis yra sportiškas coupe. Beje, straipsnio pradžioje minėjome apie Ferdinandą Porsche. Istorijos nepasakosim, kaip atsirado „Porsche“ automobiliai, bet tikimės daugumai bus aišku, vien išgirdus šią pavardę. Taigi, kad ir „VW Beetle“ tikrai turi panašumų kartu su „Porshe 911“ – žibintai ir tam tikros kėbulo linijos. Žiūrint tam tikru kampu, akivaizdžiai matosi ne kas kitas, o 911.

Sedėdamas automobilio viduje iš tiesų jaučiuosi pamalonintas. Nors ir esu 195 cm ūgio, diskomforto nejaučiu ir puikiai telpu. Virš galvos vietos lieka kekei bananų, ko nepasakyčiau vairuodamas „Mercedes-Benz S500“... Kojos į vairą nesiremia, o ir manevruojant užkištoje aikštėje nereikia per daug lankstytis, nes viskas puikiai matosi pro iš pažiūros atrodančius nedidelius langus.

Bet gana liaupsų.. Automobilio viduje užkliuvo keletas detalių. Vairas primena liaudiškai vadinamą „džiostiką“ (liet. Valdymo rankena, žaidžiant kompiuterinius žaidimus), o ir norint užsisegti saugos diržą, tenka jo paieškoti galinėje automobilio dalyje. Mažesnio ūgio žmogui tai gali greitai nusibosti, kadangi kaskart sėdant į automobilį teks nemaloniai persikreipti ir gaudyti savo kaire ranka kažkur anapus esantį saugos diržą.

„Beetle“ stabdžiais taip pat likome nepatenkinti. Ilgas stabdymo kelias, o ir kaskart stabdant kyla jausmas, kad pradeda veikti ABS sistema. Trumpai ir aiškiai – neefektyvūs.

Nors ir mūsų išpasakoti trūkumai yra tik mažas lašas jūroje, „VW Beetle“ mums patiko ir jis nusipelnė gero žodžio, kurį mes ir tariame. Tai puikus, kokybiškas, sportiškas, stilingas Vokiškas miesto automobilis. Reziume tebūnie trumpas ir aiškus – sukurtas moterims, bet puikiai tinkantis ir vyrams.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Vox Populi

Auklėtojos elgesys lopšelyje šokiravo: pabėgome tą pačią dieną (50)

Norėjau papasakoti apie pirmą dieną viename darželyje. Atvykusios su dukryte, buvome maloniai sutiktos, tačiau kai nuėjome į lopšelio grupę, buvau nustebusi. Įėjusi išgirdau, kaip auklėtoja su šeimininke apkalbinėja mažus lopšelio grupėje esančius vaikus, kad neva kažkuriam vaikui iš jų grupės vystosi silpnaprotystė, o tėveliai nieko nedaro.

Chemijos mokytoja įvardijo didžiąją Lietuvos švietimo problemą (28)

Kiekvienas iš mūsų tiesiogiai ar netiesiogiai esame susiję su švietimu: turime vaikų, anūkų, sūnėnų ar dukterėčių, kurie lanko mokyklą, mokomės patys ar mokome kitus. Gaila tik, kad tiek mažai žinome apie Lietuvos švietimą, ypač apie pagrindinį ir vidurinį ugdymą. Dažnai straipsniuose rašoma apie problemas sukeliančius mokytojus. O prie ko čia mokytojai?

Suomijos mokykloje apsilankiusios mokytojos pamatė, ko reikia Lietuvai: kai kurie daiktai sukėlė ir pavydą (177)

Pastaruoju metu viešoje erdvėje daug kalbama apie švietimo kaitą. Nuomonės pačios įvairiausios, bet atsakingų požiūrių ir kaitos krypčių įvardyti nedrįstama. Visiems aišku, kad keisti reikia, bet ką ir kaip? Marjo Kylonen, Helsinkio pradinio ugdymo kuratorė, uždavė prasmingą klausimą: „Ar eitumėte pas stomatologą, kuris naudoja praeito amžiaus įrankius?“

Nufilmuota patirtis kelyje: įpykęs vairuotojas nusprendė man atkeršyti? (123)

Į DELFI kreipėsi pasipiktinęs skaitytojas Miroslavas, nusistebėjęs kito vairuotojo elgesiu kelyje. Vairuotojas pasakoja, kad užsitraukė pastarojo nemalonę, kai neva neleido persirikiuoti kitam automobiliui. Pateikiame skaitytojo atsiųstą vaizdo įrašą ir pasakojimą, kviečiame jus įvertinti situaciją bei dalintis savo patirtimi kelyje el. paštu pilieciai@delfi.lt.

Grįžti į Lietuvą emigrantui trukdo 3 klausimai: valstybė daro viską, kad neparvyktume (183)

Norėčiau paklausti premjero ir kitų mūsų valstybės politikų, kodėl kasdien yra kalbama kaip emigrantai grįš į Lietuvą, bet iš tikrųjų daroma viskas, kad jie būtų paversti „blogiečiais“? Jau nebe pirmus metus kasdien skaitau, kaip daug bus padaryta pritraukiant žmones grįžti – tokie pažadai prisidėjo ir prie valstiečių išrinkimo. Bet viskas daroma atvirkščiai: ne tik nesudarytos padorios sąlygos grįžti, bet nuolat priimami sprendimai, užkertantys visus įmanomus kelius į tėvynę.