Vilnietis pasakojo, kad jo kantrybė trūko eilinį vakarą apie 21 val. pastebėjus, kaip prie Vilkpėdės žiedo sustojusį 29 maršruto autobusą vairuotojas apvažiuoja kirsdamas ištisinę juostą, taigi, pažeisdamas taisykles. Vis dėlto, kitos išeities, norintiems iš Vilkpėdės gatvės išvažiuoti į Šlaito g., jei Šlaito g. pasitaiko tokia kliūtis, nėra.

„Manau, vairuotojai paprasčiausiai tingi nuvažiuoti iki netoliese esančios specialiai prie žiedo viešajam transportui įrengtos aikštelės, kur transporto priemonės gali stovėti, niekam netrukdydamos“, – piktinosi jis.

Šalia Vilkpėdės žiedo stotelės, kuri yra ne vieno autobuso paskutinė maršruto stotelė, iš tiesų yra įrengta aikštelė viešajam transportui, tiesa, priešingoje pusėje, nei sustojusį autobusą įamžino skaitytojas.
Vilnietis teiravosi, kodėl sudaroma tokia situacija, kad turi kentėti lengvųjų automobilių vairuotojai. pasak jo, tol, kol viešasis transportas stovi sankryžoje, specialiai jam pritaikyta aikštelė būna tuščia.

DELFI apie skaitytojo nusiskundimą pranešė UAB „Vilniaus viešasis transportas“ komunikacijos vadovei Rasai Norkienei, kuri nurodė, kad minėtoje sankryžoje vairuotojų laukia permainos – planuojama įrengti draudžiančius eismą kelio ženklus toje važiuojamosios dalies atkarpoje, kurioje turės teisę stovėti ir važiuoti tik autobusai.

Kaip nurodė R. Norkienė, Vilkpėdės žiedas yra 13, 29 ir 73 autobusų maršrutų galinė stotelė. Iš viso 13 transporto priemonių šiame žiede baigia savo maršrutą.

„Parkavimo situacija žiede pasikeitė nuo š.m. birželio 13 dienos kai buvo pratęstas 29 autobuso maršrutas iki Vilkpėdės ligoninės. Jo vairuotojams privalomas poilsio laikas numatytas būtent šiame žiede. Pertraukos metu stovintis autobusas negali trukdyti kitų transporto priemonių ir keleivių judėjimo, todėl statomas atokiau. Kita priežastis apsunkinanti judėjimą ties Vilkpėdės žiedu atsirado netoliese įrengus akligatvį. Lengvųjų automobilių vairuotojai, išvažiuodami iš jo link Vilkpėdės gatvės, naudojasi ir viešajam transportui skirta važiuojamąja dalimi. Todėl planuojama įrengti draudžiančius eismą kelio ženklus toje važiuojamosios dalies atkarpoje, kurioje turės teisę stovėti ir važiuoti tik autobusai. Kitoms transporto priemonėms bus skirta atskira važiuojamoji kelio dalis. Visi šie klausimai artimiausiu metu bus svarstomi UAB „Vilniaus viešojo transporto“ , SĮ „Susisiekimo paslaugos“, Vilniaus savivaldybės ir Kelių policijos atstovų sudarytos komisijos susitikime“, – situaciją pakomentavo ji.

Norite pasidalyti savo mintimis apie viešąjį transportą? Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (207)