DELFI skaitytoja Ingrida:

Rugsėjo 25 d. ketinau papildyti „Vilniečio kortelę“ terminuotu 30 d. bilietu už 100 Lt, Kioske „RKiosk“. Atsiskaityti ketinau banko mokėjimo kortele VISA. Mane aptarnavusi pardavėja (vardas ir pavardė žinomi) bandė pildyti mano „Vilniečio kortelę“, tačiau jai nepavyko to padaryti. Kaip ji pasakė – „pakibo terminalas“, sistema neveikia. Palaukus kurį laiką, vėl pabandė tai padaryti, ir, atėjus laikui apmokėti, padaviau mokėjimo kortelę.

Įvedus PIN kodą, atsiskaitymo terminalas nurodė ištraukti kortelę, nurodydamas, kad atsiskaitymas įvyko, tačiau kasos aparatas jokio kvito neišmušė, kadangi pasak pardavėjos, papildymo operacija nepavyko. Mane patikino, kad pinigai TIKRAI NEBUVO NUSKAITYTI nuo sąskaitos, ir pasiūlė pamėginti dar kartą – vėl įdėjau kortelę ir suvedžiau PIN kodą – pardavėja vėl nurodė, kad „Vilniečio kortelės“ papildyti nepavyko, terminalas „kabo“, atsiskaitymas, pasak jos, neįvyko, jokio kasos kvito man duoti negalėjo. Pildant trečią kartą, pasiūlė susimokėti grynais pinigais, tačiau terminalas „neatkibo“, o aš neturėjau pakankamai laiko ir kantrybės laukti dar.

Pabandžiau viešame transporte patikrinti savo kortelę komposteriu, ten irgi buvo nurodyta, kad ji nepapildyta. Bankomate išsiėmus mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą pamačiau, kad nuo mano sąskaitos buvo nurašyti 200 Lt, t.y. 2 kartai po 100 Lt, nors paslaugos, už kurią sumokėjau net 2 kartus, negavau. Tokiu būdu man buvo padaryta 200 Lt turtinė žala.

ISTORIJOS MORALĖ: a) nekaišiokite mokėjimo kortelės be reikalo, kiek tai įmanoma atsiskaitinėkite grynais pinigais, o apmokėję - pasitikrinkite banko išrašą; b) Na, kodėl negalima buvo palikti popierinių nuolatinių, arba - blogiausiu atveju, palikti e-bilietą, kurį žmonės pildė be problemų.

Nesubrendo dar Vilnius ir ant greitų padaryta sistema tokiam kasdieniškam Vakarų Europoje dalykui. Na, bet gal kažkam tai naudinga - priešingai jau viskas būtų buvę sutvarkyta. Mano atveju, surašiau pretenziją, ir jei nepavyks išspręsti reikalo taikiai, t.y. atgauti savo 200 Lt už neatliktą
paslaugą, tikrai nenuleisiu rankų.

DELFI skaitytojas Mindaugas:

Šiandien nutariau seną „E-bilietą“ pasikeisti į naują „Vilniečio kortelę“, spaudos kiosko darbuotojos paprašiau tik pakeisti kortelę, be jokių papildymų. O darbuotoja paklausė: „Naująjį bilietą naudosite su nuolaidomis ar be?“. Aš jai atsakiau, kad: „ar su nuolaida, ar be, aš apsispręsiu prieš pildydamas kortelę, o dabar noriu tik pasikeisti seną į naują...“.

Deja, naujos kortelės darbuotoja man duoti negalėjo, nes įsigyjant, iš anksto reikia žinoti - „su nuolaidomis ar be“. Aš atsisakiau keisti kortelę.

Tai man kyla klausimas, ar šią sistemą programavo ir diegė visiškai nekompetentinga kompanija ar spaudos kioskio darbuotoja kažko nesuprato?
Kortelę norėjau įsigyti Vilniuje, Santariškėse.

Beje, garbaus amžiaus moteris, stovėjusi prie spaudos kioskio prieš mane, ir norėjusi įsigyti „Vilniečio kortelės“ papildymą, to padaryti negalėjo dėl kažkokių priežasčių, jai buvo grąžinti pinigai.

DELFI skaitytoja Inga:

Iš tikrųjų, pikta dėl tų kortelių. Vaikas važinėja į mokyklą su dviem persėdimais, bet dvi savaites teko pirkti bilietus, nes iš pradžių niekur nebuvo kortelių, po to papildyti negalėdavo. Kam reikėjo diegti tokią sistemą, jei nebuvo tinkamo pasiruošimo tam. Mūsų irgi paklausė, ar su nuolaida, tai dabar galės tik vaikas važinėti.

Anglijoje yra atvirkščiai. Nuperki kortelę, o po to jau pats sprendi, kiek pildyti, kokiam laikotarpiui. Ir nereikia spaudos kioskų, nes stovi specialūs aparatai, kur pats pildai.

DELFI skaitytoja Sandra:

Kadangi pati gan dažnai važinėju viešuoju transportu, tai teko ir man pasikeisti tą nelemtąją kortelę. Pasikeičiau, papildžiau ir ką gi, jau tik įlipus į autobusą man jos nenuskaito, aparatas nereaguoja ir taip kelis kartus, matosi, kad sistema ne iki galo sutvarkyta.

Po kurio laiko prireikė vėl papildyti kortelę, todėl nueinu iki spaudos kiosko, paduodu pardavėjai kortelę ir grynuosius, pardavėja kažką ten murma neaiškia kalba, galų gale gaunu grąžą ir kortelę su atsakymu „Sistema nedirba, bet gal papildė“. Sakau, tai iš kur man dabar žinoti, papildė ar ne, teišgirdau tik „Nežinau, autobuse patikrinsite“.

Na ką gi, įlipu į autobusą, o ten kortelėje 0 Lt. Internete susirandu el. paštą ir parašau laišką atsakingiems už visa tai, gaunu atsakymą su pasiūlymu: „Atvykite su kortele ir čekiu, patikrinsime“. Atrodytų, kas gi čia tokio, bet šiais laikais visi skaičiuojame savo pinigus ir laiką. Vien todėl, kad čia jų sistema neveikia, dar visi vartotojai turi patirti papildomas finansines išlaidas ir savo laiko sąnaudas, kurias vargu ar kas kompensuos.

DELFI skaitytoja Agnė:

Prieš savaitę bandžiau papildyti naująją „Vilniečio kortelę“. Vieną dieną bandžiau keturiuose kioskuose ir man vis atsakydavo, kad nėra ryšio su serveriu. Kitą dieną tą patį atsakymą girdėjau dar dvejuose kioskuose, kol galiausiai trečiame pavyko „pagauti ryšį“ ir papildyti.

Viename iš kioskų prieš mane stovėjusi mergina negalėjo pasipildyti „Vilniečio kortelės“, nes ši buvo pasibaigusi vos diena anksčiau. Jai pasakė, kad turi praeiti diena po pasibaigimo, kad ir toliau būtų galima pildyti.

Asmeniškai man „Vilniečio kortelė“ nepatogi, perku tik dėl to, kad apsimoka finansine prasme. Tikrai apsidžiaugčiau, jei grąžintų senąjį e-bilietą. Niekada nereikėjo laukti, kol bus ryšys ar pan. O dabar sistemoje nėra tvarkos.

--
Nori pasidalinti įspūdžiais ir tu? Siųsk savo mintis el. pašto adresu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Vilniečio kortelė“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (105)