Vartotojų instrukcijoje – mistiški simboliai

 (9)
Visada maniau, kad lietuvių kalbos abėcėlėje yra 32 raidės. Bet, pasirodo, klydau. Visada stengiausi kalbėti ir rašyti taisyklingai, nes manau, kad kalba ir raštas – svarbus tautos identitetas. Pasirodo, klydau. Rašome, kaip norime, ir, kas skaudžiausia, daugumai „iki lemputės“.
© Skaitytojo nuotr.

Labai šauniai perskaičiau instrukciją ir su kosminiais simboliais, galėjo jos ir nebūti. Viską žinom ir mokam. Tačiau čia, manau, akivaizdus pasityčiojimas iš kalbos. Prieš išleisdami produkciją platintojai tikrai pastebėjo klaidą, manau, reikia būti visiškai analfabetu, kad nepastebėtum keverzonės. Tačiau gal įvertino tas aplinkybes, kad niekas nenubaus, o jei baus, tai juokinga bauda ir nėra ko čia taisyti klaidų. Kam čia kažką perspausdinti, ar informuoti pirkėją apie klaidas? Svarbiausia - pelnas, o visa kita kažkur labai žemai. Kas būtų, jei nusipirkęs vaistų rastum tokią rašliavą? Nedramatizuoju, o tik noriu atkreipti dėmesį.

Jokiu būdu tai nėra taikoma visiems garbingiems, aukštos kultūros verslininkams, bet jų vis mažiau ir mažiau.

Iškeldamas problemą visada turi teikti siūlymą – mano manymu, šis būtų išimti visą produkciją, sunaikinti ir dar baudą uždėti, kuri būtų ne dešimties spragėsių pakelių kainos. Bus pamoka ne jiems vieniems, nes mes tik iš klaidų mokomės. Antra, visoms atsakingoms institucijoms, kurių yra ne tiek mažai, pasistengti, kad taip daugiau nebūtų. Gal kam ir kokios kalėdinės premijos neskirti?

Taip pat galima atlikti ir trumpą apklausą, ar mūsų pirkėjams svarbu, kas ir kaip rašoma?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro apie situaciją paprašė UAB „Norfos mažmena“, kuri valdo gaminį platinančią UAB „Rovina“, atstovo spaudai Dariaus Ryliškio.

„Atsiprašome pirkėjo. Kreipsimės į mūsų partnerius tiekėjus, kad ateityje tokių klaidų nebebūtų. Iki šiol jokių skundų iš pirkėjų dėl to nesame gavę“, - trumpai pakomentavo jis.


Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Savaitės „Baudos kvitas“: nevargsiu, ieškodamas vietos (8)

Rubrika „Baudos kvitas“, kur publikuojami skaitytojų užfiksuoti KET pažeidimai, ir toliau laukia įspūdingų kadrų! Publikuojame geriausias, per visą savaitę skaitytojų siųstas nuotraukas ir videoklipus. Juos galite peržvelgti bendroje galerijoje.

Karti darbo užsienyje patirtis: ištvėriau tik 6 savaites (7)

„Kad ir kaip sočiai vilką bešersi, jis vis tiek į mišką žiūri“, – darbą užsienyje ir ten mokamą atlygį įvertino DELFI skaitytojas. Jis atsiliepė į DELFI Piliečio prašymą pasidalyti mintimis apie emigraciją ir papasakojo apie karčią savo darbo patirtį.

Skaitytojo klausimas: kas šis voras? (47)

Į DELFI Pilietį kreipėsi skaitytojas Kęstutis – pamatęs anksčiau skaitytojų išspręstas dilemas apie tai, koks gyvis svečiavosi jų namuose, jis panoro išsiaiškinti, kokį vorą užfiksavo. Biologijos mokytojas Algirdas Vilkas išsklaidė skaitytojo abejones.

Įsiutino kito vairuotojo elgesys: lenkia kaip panorėjęs (16)

Vairuoja, kaip nori! Tuo pasipiktino DELFI skaitytojas, užfiksavęs neatidų kito vairuotojo manevrą kelyje „Alytus-Vilnius“.

Iš siuntėjo pinigus atgavęs vilnietis sužinojo, kad siuntinys – daug arčiau, nei manė (147)

„Kas čia per tvarka?“ – piktinosi DELFI skaitytojas Marius, nustebintas „Lietuvos pašto“ darbu. Nuolat internetu įvairias prekes įsigyjantis vyras pasakojo, kad negavęs siuntinio, pranešė apie tai siuntėjui ir atgavo pinigus, bet po daugiau nei mėnesio sužinojo, kad jo prekė kelias savaites laukė pašte.