Skaitytojas susidomėjo tokiu netikėtu vadinamųjų „gulinčių policininkų“ panaudojimo būdu ir kreipėsi į DELFI. Jam kilo abejonių, ar taip nėra naudojamas valstybės inventorius.

Savo reikmėms greičio mažinimo kalnelių gyventojai neperka

Vis dėlto, kaltinti takelio įrengėjo skubėti nereikėtų. Bendrovės „Biseris“, kuri įrenginėja greičio mažinimo kalnelius Vilniaus mieste, rinkodaros vadovas Boleslovas Vengrys pastebėjo, kad greičio mažinimo kalnelių įrengimui suderinimo su statinio (kelio, gatvės) savininku reikia tik viešoje vietoje.

„Tuo tarpu privačioje teritorijoje greičio mažinimo kalneliai gali būti panaudojami ir ne pagal tiesioginę jų paskirtį. Iš esmės nusipirkti ir naudoti savo sklype niekas nedraudžia“, – paaiškino jis.

Tiesa, pasak B. Vengrio jam nėra tekę susidurti su situacija, kad gyventojai savo reikmėms, naudoti ne pagal paskirtį, kaip šiuo atveju, iš jų įmonės pirktų naujus greičio mažinimo kalnelius. Pasak jo, tai būtų labai neekonomiška, nes viena greičio mažinimo kalnelio detalė su įrengimu skaičiuojant grubiai kainuoja 15-30 eurų.

Jo teigimu, yra įmonių, kurios utilizuoja panaudotus, deformuotus greičio mažinimo kalnelius, todėl galbūt įmanoma ten jų nusipirkti pigiau.

Kreipsis į policiją

DELFI skaitytojo atsiųstas nuotraukas persiuntė ir Vilniaus savivaldybei, kuri susidomėjo iš greičio mažinimo kalnelių įrengtu takeliu.

Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis patvirtino, kad nufotografuotame kieme iš tiesų yra greičio mažinimo kalnelio elementai, kurie skirti transporto priemonių greičio reguliavimui.

„Akivaizdu, kad minėta priemonė naudojama ne pagal paskirtį. Vilniaus miesto savivaldybė artimiausiu metu planuoja kreiptis į policiją, kad būtų atliktas tyrimas dėl eismo reguliavimo priemonių naudojimo“, – apie abejones, ar panaudotas ne miesto turtas, sakė T. Kamaitis.

Paprastai Vilniaus miesto savivaldybė leidimus įrengti ir eksploatuoti technines eismo reguliavimo priemones (kelio ženklus, kelių ženklinimą, šviesoforus, atitvarus, eismo saugumo saleles, greičio mažinimo kalnelius ir kt.) išduoda bendro naudojimo teritorijose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (148)