DELFI anksčiau jau rašė apie tai, kad „Swedbank“ klientams į pašto dėžutes ateina sukčių laiškai, raginantys atskleisti prisijungimo kodus.

Kaip DELFI sakė „Swedbank“ Komunikacijos projektų vadovė Orinta Barkauskaitė, bankas niekuomet klientams nesiunčia laiškų, kuriais prašytų atskleisti slaptus interneto banko kodus.

„Antradienį iš tiesų dalį banko klientų pasiekė panašūs į anksčiau piktavalių siųstus laiškai. Galime patikinti, kad bankas niekuomet klientams nesiunčia laiškų, kuriais prašytume atskleisti slaptus interneto banko kodus. Taip pat džiaugiamės, kad dauguma klientų nepatiki piktavaliais ir aktyviai informuoja banką apie gautus laiškus. Dėl sukčių siunčiamų laiškų bankas yra kreipęsis į policiją, kuri pradėjo tyrimą“, - sako ji.

„Swedbank“ taip pat primena pagrindinius interneto banko saugumo reikalavimus:

Visų pirma, jungiantis prie „Swedbank" interneto banko reikia nurodyti tik vieną iš kortelėje esančių slaptažodžių. Bankas niekuomet neprašo nurodyti visų ar keleto slaptažodžių iš slaptų kodų kortelės.

Antra, jungdamiesi prie „Swedbank" interneto banko, visuomet įsitikinkite ar jungiatės tinkamu adresu. Interneto banko adresą patys įrašykite interneto naršyklėje. Niekuomet nespauskite įtartinų nuorodų, esančių el. laiškuose ar interneto tinklalapiuose.

Jeigu klientai nurodė slaptus kodus pašaliniams asmenims, kviečiame juos tuoj pat, bet kuriuo paros metu skambinti mums tel. 1884 arba (8 5) 268 4444 ir juos blokuoti. Naujus slaptažodžius klientams suteiksime bet kuriame „Swedbank" padalinyje. Apie įtartinus skambučius ar laiškus taip pat kviečiame nedelsiant pranešti banko telefonu 1884 arba parašyti bankui žinutę.

Dėkojame DELFI skaitytojai už informaciją!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)