Į DELFI kreipęsi skaitytojai rašė, jog ir vėl patiria bėdų naudodamiesi „Swedbank“ internetinės bankininkystės paslaugomis. Su tuo banko klientai susidūrė ir penktadienį, kai su trikdžiais veikė elektroninės bankininkystės kanalai – bankomatai, mokėjimas kortele, interneto bankas.

„Swedbank“ atstovė Karolina Semionovaitė patvirtino, kad dalis klientų iš tiesų vis dar negali sklandžiai naudotis banko paslaugomis. „Taip, labai gaila, bet pastebėjome šiandien, kad daliai klientų veikia su trikdžiais mūsų sistemos, t.y. nestabilumas vis dar užfiksuotas, - sakė ji. - Kol kas aiškinamės su kolegomis, kas tai galėtų būti ir informaciją, kai tik paruošime, būtinai išplatinsime, bet faktas yra tas, kad iš tiesų dalis klientų susiduria su sunkumais“.

Ji sakė negalinti patvirtinti, ar su trikdžiai susiduria tik besinaudojantys internetinės bankininkystės paslaugomis. „Mes kol kas esame užfiksavę interneto banko sutrikimus, bet neatmetame galimybės, kad šiaip elektroninės bankininkystės kanalai (bankomatai, mokėjimas kortelėmis, interneto bankas - DELFI) gali veikti su pertrūkiais“, - kalbėjo ji.

Savaitgalį naudodamiesi elektroninėmis „Swedbank“ paslaugomis su problemomis susidūrė ir Latvijoje bei Estijoje gyvenantys banko klientai.

Pirmadienį į DELFI tai pat kreipėsi skaitytojas, kuris pasakojo, jog pirmadienį iki pietų negalėjo kioskuose „Lietuvos spauda“ atsiskaityti SEB ir kitomis banko kortelėmis. „Kiek žinau, pirmadienį ryte buvo sutrikę atsiskaitymai per „Swedbank“ sistemą, penktadienį taip pat buvo sutrikimų, mokantiems „Swedbank“ kortelėmis. Mūsų atsiskaitymai taip pat vyksta per „Swedbank“ galbūt tai buvo susiję“, - sakė “Lietuvos spauda” elektroninių produktų grupės vadovas Nerijus Orvidas.

Papildyta 15.40 val.

„Swedbank“ atstovėOrinta Barkauskaitė BNS teigė, jog pirmadienį po pietų sistemavėl veikė kaip įprasta. „Šiuo metu banko klientai jau galinaudotis visomis banko paslaugomis kaip įprastai“, - BNS nurodė"Swedbank" atstovė O.Barkauskaitė.

Pasak jos, dėl tinklo įrangos gedimų pirmadienį tarp 9.30 val.iki 12 val. su pertrūkiais veikė visi „Swedbank“ elektroninėsbankininkystės kanalai - mokėjimo kortelės, bankomatai irinterneto bankas, trumpasis banko telefonas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (262)