Susiruošei kelionei, bilietas kišenėj? Ramiam miegui dar ne laikas

 (8)
Vasaros kelionių įkarštyje neretas, taupydamas laiką ar pinigus, įsigyja skrydžių bilietus internetu. Žinoma, tai itin patogu: atsispausdini informaciją apie skrydį ir ramiai gali krautis lagaminus. Iš tiesų tai būna dažnai, bet ne visada.
© AP/Scanpix

Ši vasara prasidėjo ypatinga kelione – mėnesiui išsiruošėm ieškoti tremtinių kaimo Sibire, paklajoti Mongolijos stepėse ir sugrįžti iš Pekino. Nenuostabu, jog tokiai kelionei reikia išankstinio pasiruošimo, vizų ir apgalvoto maršruto. O lėktuvų bilietai – bene lengviausia dalis, juk ne kartą kelionėms esu juos pirkęs iš kelių populiariausių internetinių parduotuvių. Šįkart juos nesudėtingai įsigijau iš Greitai.lt. Būsiu atviras, ne kartą esu skaitęs nusiskundimų apie šios bendrovės poelgius kai kurių pirkėjų atžvilgiu . Bet jus suveikia natūralus instinktas – juk tai nutiko kitiems, ne man.

Mūsų kelionė turėjo prasidėti skrydžiu iš Vilniaus į Maskvą, kur toliau turėjom persėsti į link Irkutsko skrendantį lėktuvą. Nusipirktame biliete aiškiai užrašytas skrydžio laikas – 6 val. ryto. Gyvenant netoli, ir jau ne kartą keliavus, ramiai sau planavom atvykti į oro uostą maždaug valandą iki laipinimo (1,5 val iki skrydžio) – nesam mėgėjai žiovauti rytiniuose snaudžiančių miniose ar apsipirkinėti parduotuvėse. Ir šiuo atveju esam laimės kūdikiai, jog išvakarėse pasisiūlėm iš to paties oro uosto pasiimti sugrįžtantį draugą, nusileidusį jame jau po vidurnakčio.

Juokavom, jog ten galim ir pasilikti, kadangi jau už keleto valandų reiks sugrįžti. Visiško atsitiktinumo dėlei žvilgtelėjome į išvykstančių reisu lentelę – joje mūsų skrydis į Maskvą jau buvo 5.30 val. Natūraliai pasimetėm ir puolėm tikrintis bilietus – reiso numeris, kiti duomenys sutampa, tačiau išvykimo laikas – kitas. Pasitikėjom oro uosto ir vežėjo tinklalapyje nurodyta informacija ir tikrai, išvykom pusvalandžiu anksčiau, nei buvo nurodyta iš Greitai.lt pirktame biliete.

Sakysite – pusvalandis, kas čia tokio? Žinoma, atvykus anksčiau jis vis tiek pranyksta laukimo salėje. Bet kas, jei kitąkart bus valanda ar pusdienis? Pikčiausia tai, jog Greitai.lt nepripažįsta klaidos – teigia, jog jų bilietas buvo parduotas teisingas. Dar geriau – parašius laišką įmonei, jų konsultantė A. Kovalska, net neatsidariusi siunčiamo originalaus bilieto prisegtuke lakoniškai atrašė: „Jūsų elektroninio bilieto išklotinėje nurodytas laikas yra toks: 05:30 Vilnius - 08:30 Maskva.“. Nuostabu, jog jis ten toks nurodytas, bet man buvo atsiųsta kitokia informacija.

Bilietas, kurį skaitytojas rašo gavęs
Bilietas, kurį skaitytojas rašo gavęs

Suprantama, skrydžių laikai gali keistis, bet apie tai padoru informuoti. Ši įmonė, mano galva, net naudoja kažkokią mistinę savo vidinę el. bilietų numeraciją, o tikrųjų rezervacijos numerių, pagal kuriuos patogu (ir visada tai darau) pasitikrinti skrydžio informaciją tarptautiniuose portaluose man tiesiog nenurodo atsiunčiamuose dokumentuose.

Dar ne kartą skrisiu, tik visiems savim pasitikintiems keliautojams, kokiu jau nebesu po šio incidento patarsiu – būtinai pasižiūrėkit skrydžio informaciją ne tik biliete, bet ir bent dviejuose kituose nepriklausomuose šaltiniuose. Nuo to gyvenimas netaps patogesnis, bet bent ramiau miegosit prieš kelionę.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro pasiteiravo Greitai.lt darbuotojų. Pasak Klientų potyrio valdymo vadovės Margaritos Kuzinos, nesutapimas atsirado dėl pakeisto skrydžio ;laiko, bet apie jį klientas buvo informuotas.

„Mes matome sistemoje, kad klientas nusipirko bilietą gegužės 3 d. (UTair „Vilnius-Irkutskas“). Avia kompanija „UTair“ pakeitė skrydžio laiką ir atnaujino duomenis sistemoje. Mes informavome klientus apie šiuos pakeitimus el. paštu (šis klientas tokį el. laišką gavo gegužės 29 d.). Kliento laiško kopija prisegta. Atnaujintas bilietas taip pat buvo prisegtas prie šio el. laiško. Spėjame, jog klientas nepatikrino savo el. pašto dėžutes ir dėl šios priežasties atvyko į oro uostą nežinodamas apie pakeitimus. Mes nuoširdžiai atsiprašome klientų dėl patirtų nemalonių įspūdžių!“, - rašome bendrovės atstovės atsiųstame komentare.

Elektroninis laiškas, kuri įmonė teigia siuntusi klientui
Elektroninis laiškas, kuri įmonė teigia siuntusi klientui
© Asm. archyvo nuotr.
Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Savaitės „Baudos kvitas“: taisyklių nesilaikysiu, ką man pasakysi? (27)

Rubrika „Baudos kvitas“, kur publikuojami skaitytojų užfiksuoti KET pažeidimai, ir toliau laukia įspūdingų kadrų! Publikuojame geriausias, per visą savaitę skaitytojų siųstas nuotraukas ir vaizdo klipus. Juos galite peržvelgti bendroje galerijoje.

Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijoje – vaismedžių sodas (5)

Viešojoje erdvėje dažnai girdime teiginį, kad šiuolaikinė mokykla – tai nuolat besikeičianti mokykla, antrieji mokinių ir mokytojų namai. Siekiant, kad tie namai būtų jaukūs, turi prisidėti visa bendruomenė.

Chalato kišenėje nešiota katė į namus atnešė džiaugsmą (37)

Kisiūnė – katė, kuri į namus atnešė daug juoko ir švelnumo. „Normalų“ vardą bandėme sugalvoti porą mėnesių, pasitelkę net aplinkinius žmones, tačiau nieko įspūdingo sugalvoti nepavyko ir ji tapo tiesiog Kisiūne.

Lietuvos vairuotoją nustebino orai Lenkijoje: nufilmavo sniegą (5)

Piktinatės, kad pavasaris niekaip neateina? Lietuvoje orai bent jau geresni nei Lenkijos pietvakariuose – pasak DELFI skaitytojo Almanto, penktadienio rytą ten kaip reikiant snigo. Šį vaizdelį skaitytojas nufilmavo ir pasidalijo juo su DELFI Piliečiu.

Nufilmavo šviesoforo signalų „nepažįstantį“ vairuotoją: gerai, kad pėstieji neįžengė į sankryžą (42)

„Jei pėstieji būtų anksčiau įžengę į sankryžą, pasekmės galėjo būti daug liūdnesnės“, – DELFI rašė skaitytojas Ugnius, pasidalinęs vaizdo įrašu, kuriame užfiksavo įžūlų vairuotoją. Šis nusprendė, kad jam šviesoforo signalo galima nepaisyti.