Studento vargai: kaip duomenis pažymėjime taisiau

 (6)
Sveiki, kreipiuosi į jus, Lietuvos studentų sąjungos (LSS), atstovus. Kadangi į mano kreipimąsi elektroniniu paštu iš esmės nesulaukiu jokios reakcijos jau nuo Rugsėjo 10 d. tai esu savotiškai skatinamas kreiptis į Jus viešai. Na, bet apie situaciją nuo pradžios.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Pradžia

Rugsėjo pradžioje (3-4 dieną) sugalvojau, kad reikia pasidaryti Lietuvos studento pažymėjimą (LSP). Nukeliavau į reikiamą internetinį puslapį, užsiregistravau ir jau galvodamas, kad reiks sukti galvą dėl LSP reikalingos dokumentinės nuotraukos, pasitikrinu informaciją apie duomenis iš aukštosios mokyklos. Atrandu „staigmeną“ (...). Na, o „staigmena“ iš tikro gana paprasta – informacijoje nurodyta neteisinga studijų forma. Na, kadangi ta studijų forma iš tikro neseniai (rugpjūčio 28d.) ir pasikeitė, tai padariau prielaidą, kad galbūt universitetas padarė klaidą ir reikėtų kreiptis į atitinkamą tarnybą universitete.

Šią prielaidą tai pat paskatina puslapyje esantis „DUK apie LSP“ kuris teigia: „Ką daryti, jei www.lsp.lt sistemoje pateikti neteisingi mano duomenys (vardas, pavardė, fakultetas ar studijų forma)? Nedelsiant kreipkis į savo aukštosios mokyklos LSP koordinatorių. Kai aukštosios mokyklos administracija atnaujins duomenis ir jie bus įkelti į www.lsp.lt sistemą, gausi pranešimą el. paštu“.

Padrąsintas tokios minties nukeliauju pas savo universiteto LSP koordinatorių kuris sutikrinęs duomenis pasako, kad su aukštosios mokyklos duomenimis viskas tvarkoje (studijų forma tokia, kokia yra dabar). Pasakius, kad yra tokia situacija lsp.lt tinklapyje, man yra pasiūloma palaukti, kol LSS „paims“ atnaujinimus. Tai turėtų įvykti, na, gal per savaitę, gal dvi – kitaip sakant, yra neaišku, kada. Paklausus ar LSP koordinatorius neturi galimybės pataisyti duomenų „čia ir dabar“(manau, kad toks asmuo turėtų turėt galimybę pataisyti duomenis matydamas, kad jie yra neteisingi) sulaukiu atsakymo, kad po šių metų sistemos atnaujinimo tokia galimybė yra dingus ir jie dabar tegali stebėti ir laukti. Na, kadangi koordinatorės balso tonas ir panašiai paliko įtikinamą įspūdį, taip ir yra patikėjau, kad galbūt taip ir yra. Paklausiau patarimo palaukti.

Vidurys

Palaukiau, atėjo rugsėjo 10 d.. Viltingai patikrinau tinklapio duomenis (na, gal pataisė), bet, kaip sakoma, - viltis yra tam tikros žmonių grupės motina. Duomenis tokie patys kaip ir prieš tai, niekas nepasikeitė. Pagalvojęs, kad gali čia taip ir ilgai tęstis nusprendžiau imtis kiek aktyvesnių veiksmų – parašiau elektroninį laišką. Laišką išsiunčiau 2013-09-10 14.25 minutės. Po beveik pusės valandos – 14.53 gaunu „atsakymą“ iš pagalba@lss.lt – „atsakymas“ buvo gana lakoniškas – „Sveiki, Jūsų užklausa buvo sėkmingai užregistruota. Pasistengsime Jums atsakyti kuo skubiau. Hello, Your request has been successfully registered“. Na, galvodamas, kad gal ir gerai, kad mano užklausa buvo sėkmingai užregistruota. Antroji atsakymo dalis, kad jie pasistengs atsakyti kuo skubiau per daug įtarimo nesukėlė – kiek teko su panašiomis užklausom susidurti, kitur į jas būdavo atsakoma dažniausiai per dieną, rečiau – per dvi, o labai retai – per penkias dienas. Taigi kantriai laukiau toliau.

Toliau

Palaukiau, atėjo rugsėjo 17 diena. Savo išsiųstą laišką ir lakonišką LSS atsakymą persiunčiau savo universiteto LSP koordinatorei ir dar kartą paprašiau pagalbos išsprendžiant šią problemą (problema iš esmės yra jau nuo rugsėjo pradžios). Išsiaiškinau, kad mano laiškas tą pačią dieną buvo persiųstas ten, kur priklauso, bet kaip minėjau, LSP koordinatorė nieko negali padėti daugiau (...).

Susisiekus su skaitytoju paaiškėjo, kad duomenys buvo pataisyti rugsėjo 30 d. „Kita vertus atsakymo į užklausą negavau, bet prisijungęs prie lsp.lt duomenis jau matau teisingus. Na, bet vis vien smalsu būtų sužinoti kaip čia yra, kad tiek laiko taisoma informacija“, - teigė jis.

Pabaiga

Norisi pamąstyti apie šią situaciją plačiau.

Kiek teko girdėti – kiekvienais metais kyla vienokių ar kitokių problemų dėl LSP pažymėjimų. Gal būt būtų tikslinga lsp darymą patikėti ne LSS, o aukštosioms mokykloms? Manau, kad šios susitvarkytų kur kas paprasčiau(na čia mano nuomonė, gal aš ir klystu).

Kita vertus norisi pasidalinti ir keliais pasiūlymais pačiai LSS.

1) Tapkite pasiekiami savo klientams – t.y. studentams. Manau, neatsakyti į laišką tiek laiko yra mažiausiai nepagarbu, o problemos sprendimo trukmė irgi yra virš padorumo ribų. Tad jei norite, kad jus studentai ir ne tik jie laikytų Jumis organizacija (...), pirmiausia turite susitvarkyti komunikaciją.

2) Įsteikite savo biurą ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose, kur yra aukštosios mokyklos(ar bent jau to siekite) – klientai kartais gali norėt ateiti ir pasikalbėti. Kas galvoja, kad studentų atstovybės ir yra LSS biurai tai klystate – tai atskiros organizacijos.

3) Mažiau šnekėkite – daugiau darykite. Kiek girdėjau iš kitų studentų – tai situacija su LSP iš esmės negerėja jau ar šešis metus. Aš suprantu, kad galimi įvairūs sunkumai ir problemos kartais sprendžiamos ilgai. Na, bet šeši metai ir jokio apčiuopiamo pagerėjimo nebuvimas – tai jau per daug.

4) Ir galiausiai – jei nesugebate susitvarkyti – taip ir sakykite (...).

Ačiū už dėmesį.

Pagarbiai,

Studentas #XMV-84262-366 (taip mano kreipimąsį įvardino Jūsų pagalbos sistema).

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Vilniuje vėjo nuverstas medis sutraiškė užsieniečių išsinuomotą automobilį (68)

Vilniuje kelionė nuomotu automobiliu Izraelio piliečiams buvo itin nemaloni - didžiulis vėjas ant jų užvertė medį.

Vilniaus oro uoste – sumaištis: niekur tokios darbo kokybės neteko matyti (435)

Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja Vilma Balčiūnienė, šiuo metu esanti Vilniaus oro uoste. Jos teigimu, pastarajame šeštadienio rytą susidarė beviltiška padėtis.

Kaunietis apstulbo pamatęs, ką darbuotojai pridarė kaimyno koridoriuje (29)

Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai, gyvenantys Noreikiškėse, pasidalino nuotrauka, kurioje matosi, kaip kabelinės televizijos ir interneto paslaugas teikiančios įmonės darbuotojai atliko instaliacijos darbus jų namuose.

Priglaudžia gyvūnus, apie kuriuos kiti pamiršta: namais dalijasi su ožiuku ir vištomis (70)

„Trijuose paršeliuose“ gyvena gyvūnai, kurių baigtis – paskerdimas... Tai gyvūnai, išgelbėti iš didžiulių fermų arba smulkių ūkių, iš blogų gyvenimo sąlygų, buvę ligoti gyvūnai. Čia jie turi galimybę gyventi tokį gyvenimą, kokio vertas kiekvienas gyvūnas – laisvai judėti, mėgautis draugų kompanija, gauti skanaus ir kokybiško maisto, jausti tik rūpestį ir meilę, sulaukti gydymo susirgus. Deja, ūkiuose gyvūnai to patirti dažniausiai negali.

To, ką patyrė Vilniaus restorane, nematė net filme: suplėšė pinigus ir metė į veidą atnaujinta 20:09 (390)

Į DELFI kreipėsi skaitytoja Rūta, papasakojusi apie netikėtą vakaro baigtį Vilniaus restorano. „To nesu mačiusi net filmuose“, – prisipažino ji ir laiške papasakojo, kaip maitinimo įstaigos savininkas suplėšė jos vyro paduotus 50 eurų. Restorano „La cocine de Jose“ savininkas prisipažįsta – iš tiesų taip pasielgė, nes neištvėrė nemalonių komentarų, kurių, jo manymu, sulaukė, nes yra užsienietis.