(27)
Vėlų pirmadienio vakarą išvažiavome iš Vilniaus mikroautobusu septyniese, kiek atskiriau nuo visos pagrindinės grupės, kurią sudaro apie 50 žmonių, važiavusių autobusu.
© Š.Gustainio nuotr.

Kelionėje į Slovėniją - draugiškas palaikymas

Jau Lenkijos pasienyje buvome maloniai nustebinti, kai mus sustabdė lenkų pasieniečiai, norėdami patikrinti autobusiuką ir dokumentus. Jie elgėsi labai pagarbiai, paėmė mūsų pasus, patikrino sistemoje.

Tai užtruko tik keletą minučių. Grąžinti dokumentų pasienietis iki mūsų autobuso net atbėgo, atidavė pagarbą, dokumentus, palinkėjo gero kelio ir sėkmės krepšinyje.

Prisimenant visą tą istoriją dėl lenkų sirgalių šūkių, manau, paprastiems žmonėms tiek Lenkijoje, tiek ir Lietuvoje tai išėjo tik į naudą. Keletą kartų buvome sustoję Lenkijoje ir galiu drąsiai pasakyti, kad visi su mumis bendravo džiugiai ir pagarbiai. Žinoma, buvome pasipuošę lietuviška simbolika, todėl visiems buvo aišku, iš kurios šalies esame, o aš buvau maloniai nudžiugintas tokio bendravimo.

Dar kartą galiu „pasikeikti“ dėl Lenkijos kelių. Visa laimė, kad išvažiavome vėlai vakare, todėl pavyko pervažiuoti praktiškai visą Lenkiją per naktį, kitaip būtume turėję daug problemų – jau paryčiais galima buvo stebėti didėjantį automobilių srautą... Nors Lenkijos keliai pastaraisiais metais stipriai pagerėjo tenka pripažinti, kad ir mašinų srautas „nesveikai“ didelis.

Čekiją ir Austriją pravažiavime be didesnių nuotykių ir problemų – šių šalių mokami keliai iš tiesų labai geri, o kelio darbų beveik nepasitaikė. Po 20 valandų trukusios kelionės pagaliau pasiekėme savo nakvynės vietą – Bled miestelį, apie 20 km nutolusį nuo Jasenicių. Labai gražus kurortinis miestelis, kažkuo primenantis Birštoną, tik kiek didesnis, tarp kalnų tyvuliuoja didžiulis ežeras, daug žalumos. Oras mus lepina: šviečia saulutė, visą šią savaitę prognozuojami 22 – 24 laipsniai šilumos. Vėjo kaip ir nėra, klimatas iš tiesų tikrai puikus.

Tiesa, kadangi vietovė kalnuota, vakarais gana greitai atšąla, o temperatūra tesiekia 12 – 14 laipsnių. Nors vėsos pojūtis čia šiek tiek kitoks: atvykę vakarojome lauke, tačiau nė vieno sušalusio tikrai nebuvo.

Dieną vaikščiojant po miestelį matyti mašinos su lietuviškomis vėliavėlėmis. Labai smagu prieiti prie automobilio su mūsų šalies vėliavėle, pasisveikinti bei persimesti keliais žodžiais.

Savaime aišku, visų čia susirinkusių tikslas vienas – krepšinio varžybos. Peržiūrėdami „Facebook“ atnaujinimus, matome mūsų sirgalių keliamas nuotraukas, iš kurių matyti, kad žmonės nesėdi viešbučiuose, o važinėja po miestą autobusais, mašinomis, ar vaikštinėja pėsčiomis. Ši šalis iš tiesų stebuklingai graži, ypač šiuo metų laikotarpiu, kai viskas dar žaliuoja, yra pakankamai šilta, pati gamta tiesiog alsuoja savo gaiva, o kalnai iš miškai – tiesiog nuostabūs... Iš tikrųjų kol kas daugiausiai matėme tik pravažiuodami pro šalį, bet jau su draugais sutarėme, kad laisvu nuo varžybų laiku keliausime į gamtą, todėl internete žvalgomės įdomių vietų apžiūrai.

© Skaitytojo nuotr.

Na, o kol kas turiu spausti paskutinį klaviatūros mygtuką, nes kolegos jau piktai šūkčioja iš mašinos – laikas mums septyniems irgi važiuoti prie pagrindinės grupės, ten išsidalinsime bilietus į rungtynes ir judėsime link arenos. Atsiprašau, kiek suklaidinau Jus, mieli skaitytojai. Mūsų nuostabi mažoji kompanija susideda ne iš septynių sirgalių, o iš aštuonių – ką tik į terasą, kurioje rašau atėjo kartu su mumis važiuojantis „Ozikas“, mūsų nuolatinis bendrakeleivis ir bendražygis – Ozzy Osbourne‘as!

Susirinko krepšinį išmanantys sirgaliai

Šiandieną važiuojame pakankamai anksti, kad pasiektume vietą likus 3 – 4 valandoms iki rungtynių. Paliksime transporto priemones, apsižiūrėsime aplink, išsiaiškinsime, kur mūsų sektoriai, nutaikysime vietas, kur galima užkąsti, žodžiu, eisime į „žvalgybą“. Patirtis rodo, kad investavus šiek tiek laiko ir dėmesio į vietos, kurioje esi, apžiūrą, vėliau tai duoda daug dividendų: sugebi padaryti daugiau, o laiko sugaišti mažiau.

Taigi, mūsų septynių (na, gerai, gerai, aštuonių) sirgalių grupelė prisijungė prie didžiosios, susirinkę išsidalinome bilietus (juos gavome jau atvykę į Slovėniją), pasipuošėme, išsidažėme gražiosiomis lietuviškomis spalvomis ir dainuodami pajudėjome link arenos.

Galiu pasakyti, kad žmonės čia su krepšiniu susipažinę labiau, nei paskutinėse šalyse, kur teko su krepšiniu lankytis – daugiau žino ir apie Lietuvos sirgalius, todėl pamatę mus gatvėse mums šypsosi, reiškia pagarbą ir mojuoja, tačiau tikrai nėra taip, kaip buvo Londone ar Venesueloje, kur kas antras bėgo su mumis fotografuotis. O ir sirgti salėje daug smagiau, kai susirinkę žmonės žino ir supranta krepšinį, o ne susirenka vien dėl to, kad vyksta kažkoks didelis renginys.

Tokie „žinantys“ sirgaliai moka sirgti, aštriai reaguoja į kiekvieną teisėjo švilpuką, taigi būnant sirgaliumi tenka kovoti prieš kitus sirgalius, ką, tiesą pasakius, šiandien buvo gana sunku daryti, nes sirgalių iš Serbijos buvo daugiau, nei Lietuvių. Ir jie moka sirgti, girdi vienas kitą, o taip pat gerai žino, kaip ir kada pamaišyti priešininkų komandai. Na, beveik taip pat gerai, kaip ir mes.

Rinktinės vyrai kovojo iki galo

Taip... Yra vakarų, kai kaip tyčia sunku rašyti. Po pralaimėjimo visada sunku rašyti. Tačiau, kai tas pralaimėjimas yra pačioje pradžioje, jis visiškai kitoks ir vertinamas kitaip. Po šių rungtynių, sirgalių komandos tarpe nėra „baisingų“ nusivylimų, visi supranta, kad tai tik pradžia – pirmieji „krikštai“, kuriuose pasimato, kaip treneris ir komanda supranta vieni kitus ir kaip komandai sekasi vykdyti trenerio nurodymus.

Serbija žaidė kaip komanda – „vienu kumščiu“, vieni kitiems padėdami. Mūsų rinktinės vyrai kovojo iki galo, krito dėl kiekvieno kamuolio, tačiau komandos, kokios norėjome ir kokią mes įpratę matyti, šiandieną dar nematėme. Daugiausiai taškų mūsų vyrai pelnė individualiu meistriškumu.

© Slaitytojo nuotr.

Kalbant apie emociją, vyraujančią po šių varžybų, galiu pasakyti, kad ji yra viltinga. Tikimės, viliamės ir toliau atiduosime save, nes žinome, jaučiame ir suprantame, kad mūsų vyrams nuo kiekvieno mūsų šūksnio, nuo kiekvieno mūsų atodūsio yra tik geriau. Nes jie mato. Nes jie girdi. O mūsų sportinis įniršis po rungtynių išaugo dvigubai. Vargas tiems, su kuo žaisime šiandien!

Kai rašomos šios eilutes, jau sėdamės į autobusus ir viską susikrovę traukiame į laikinus namus. Lietuviai nebūtų lietuviais, jei neatsivežtų lietuviško maisto, gėrimų ir lietuviškos dvasios, todėl, manau, šįvakar sirgalių stovykloje bus lietuviškas socialinis vakaras.

Kitas dienoraščio įrašas – po rungtynių su Makedonais. Vis dar nepamiršome, turime, ką jiems pasakyti!

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Piliečių naujienos

Vilniuje vėjo nuverstas medis sutraiškė užsieniečių išsinuomotą automobilį (60)

Vilniuje kelionė nuomotu automobiliu Izraelio piliečiams buvo itin nemaloni - didžiulis vėjas ant jų užvertė medį.

Vilniaus oro uoste – sumaištis: niekur tokios darbo kokybės neteko matyti (410)

Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja Vilma Balčiūnienė, šiuo metu esanti Vilniaus oro uoste. Jos teigimu, pastarajame šeštadienio rytą susidarė beviltiška padėtis.

Nufilmavau įžūlų „drąsuolį“ – tokius vairuotojus reikia sudrausminti (73)

Balandžio 20 d., 16 val. Vilniuje, Gurių gatvėje, nufilmavau, kaip per 40 sekundžių „Hondos“ vairuotojas padarė 3 pažeidimus.

Velykų rytą prie piliakalnio aptiko nematytą augalą: gamtininkė paaiškino, kas tai per rūšis (20)

Snieguotas Velykų rytas DELFI skaitytoją Laimą pradžiugino maloniu atradimu – prie piliakalnio Stirniuose moteris atkreipė dėmesį į jai nematytą augalą. Jį nufotografavusi, skaitytoja nuotrauka pasidalijo su DELFI, prašydama padėti išsiaiškinti jo rūšį.

Kaunietis apstulbo pamatęs, ką darbuotojai pridarė kaimyno koridoriuje (30)

Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai, gyvenantys Noreikiškėse, pasidalino nuotrauka, kurioje matosi, kaip kabelinės televizijos ir interneto paslaugas teikiančios įmonės darbuotojai atliko instaliacijos darbus jų namuose.