Likus savaitei atšaukė rezervaciją

Į DELFI kreipusis Simona (tikrasis vardas redakcijai žinomas – DELFI) pasakojo, jog nebrangų kuponą nakvynei Palangoje pastebėjo grupinių apsipirkimų portale kiauletaupykle.lt. Susigundžiusi nebrangia – vos 129 Lt už 320 Lt vertės dviejų kambarių apartamentų nuomą 2 paroms 2-4 asmenims „Vanagupės namuose“ Palangoje – galimybe, moteris įsigijo kuponą dar sausį.

„Apartamentų nuotraukos buvo „superinės“ ir aš užsakiau apartamentus, o kovo mėnesį man iš „Kiaulės taupyklės“ atėjo pranešimas - perspėjimas, kad žmonės, kurie nusipirko kuponus, nurodė , kad pasiūla neatitinka sąlygų. Bet aš paskambinau į „Vanagupės namus“, man pakėlė ragelį ir pasakė, kad viskas tvarkoje. Paklausiau, ar nuotraukos atitinka realų vaizdą, tai sakė, kad atitinka, , paklausiau, ar galiu penktą žmogų paimti – vaiką, kiek papildomai tai kainuos, sakė, kad nieko nereikia mokėti, viskas tvarkoje, visus apgyvendinsim, ir viskas. Mes ir laukėm tos išvykos“, - teigė Simona.

Palangoje moteris su šeima turėjusi atostogauti dar balandį. Vis tik, likus vos kelioms dienoms iki išvykimo, ji iš paslaugos tiekėjų gavo žinutę, kad „dėl tam tikrų kliūčių“ ji sutartoje vietoje apsigyventi negalės. Nepavykus susisiekti su paslaugų tiekėjais ir kuponą pardavusios parduotuvės atstovais, moteris pati pradėjo ieškoti kitų kontaktų internetu. „Tuo adresu (kur turėjo būti nakvynė – DELFI) radau kažkokį numerį, pakėlė moteris, pradėjo sakyti, ko mes čia skambinėjam, pasirodo, jai ne pirmą kartą skambina žmonės“, - sakė ji.

Paskambinusi į viešbutį „Vanagupė“ (nakvynę Simona buvo užsisakiusi vietoje panašiu pavadinimu - „Vanagupės namai“ - DELFI), jai buvo pasakyta, kad darbutojai esą girdėję, jog siūlant paslaugas galėjo būti įkelta jų viešbučio nuotrauka, tačiau apie rezervaciją jie nieko nežino.

Nepaisant susiklosčiusių bėdų, Simona vis tiek išvažiavo į Palangą, kur nusprendė aplankyti ir vietą, kur buvo užsisakiusi dabar jau atšauktą nakvynę. „Pamatėme, kad yra ten gyvenamieji namai, pusė yra parduota, o pusę, matyt, nuomodavo, į tuos išnuomotus butus apgyvendindavo tokius kaip mes“, - mano ji.

Grįžusi ir susisiekusi su pardavėjais – portalu „Kiaulė taupyklė“ - ji sužinojo, kad iš pradžių bėdų dėl rezervuotos nakvynės kiti klientai neturėję, jų atsirado tik vėliau. „Jie pasakė, kad yra tokia situacija – kai buvo paskelbta akcija, žmonėms, kurie spėjo pirmieji nuvažiuoti, paslaugos atitiko aprašymą (...) O kai žmonės pradėjo skųstis, buvo paskambinta ir apie tai pasakyta, tad situacija vėl pasikeitė į gerąją pusę. Bet kai baigėsi akcija ir buvo pervesti visi pinigai, dingo tie „Vanagupės namai“, žmonės nekeldavo ragelio, neatsakinėdavo į laiškus. Tai mums pasiūlė kreiptis į vartotojų teises“, - pardavėjų žodžius perpasakojo moteris. Šiuo metu ji taip ir padarė, tačiau pinigų kol kas jai atgauti nepavyko.

Informacija perduota policijai

Pasirodo, kad Simonos skundas dėl UAB „Solis Industria“ veiklos (bendorvė, siūlusi nakvynę Palangoje, „Vanagupės namuose“ - DELFI) – ne vienintelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (VVTAT). Pasak Maisto produktų, turizmo ir rekreacinių paslaugų departamento direktorės Neringos Ulbaitės, tokių skundų jiems šiemet pateikta apie dvidešimt. „ Vartotojai prašymuose nurodė, kad įmonė per grupinių apsipirkimų portalą www.kiauletaupykle.lt, kurį valdo UAB „Sole Active“ išplatino kuponus apgyvendinimo paslaugoms, tačiau vartotojų teigimu paslaugos neatitiko aprašymo arba nebuvo teikiamos, motyvuojant techninėmis kliūtimis“, - sakė ji.

Pasak N. Ulbaitės, trečiasis asmuo – šiuo atveju portalas „Kiaulė taupyklė“ - VVTAT pateikė bankinių mokėjimo nurodymų kopijas, kurios įrodo, kad kuponų platintojas atsiskaitė su paslaugų teikėju, tačiau paslaugų teikėjas neteikia vartotojams paslaugų už kurias jie iš anksto sumokėjo arba teikia nekokybiškas paslaugas. „Taigi, vartotojai atsiduria ypač nepalankioje padėtyje, kuomet negauna nei paslaugų už kurias iš anksto sumokėjo, nei pinigų už nesuteiktas paslaugas“, - paaiškino ji.

Šiuo metu VVTAT kreipėsi į Policijos departamentą prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, prašydama pagal Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos pateiktą medžiagą įvertinti UAB „Solis Industria“ veiklos galimą atitikimą Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekse įtvirtintų nusikalstamų veikų turtinėms teisėms ir turtiniams interesams požymiams bei esant įstatymuose numatytiems pagrindams inicijuoti ikiteisminį tyrimą dėl UAB „Solis Industria“ galimai neteisėtų veiksmų vartotojų atžvilgiu.

Portalo „Kiaulė taupyklė“ atstovai DELFI pripažino, kad nesklandumų su UAB „Solis Industria“ iš tiesų buvo kilę. Jie sakė Simonai iš anksto apie galimas bėda pranešę, nes skųsdavosi kiti klientai. „Kuponų savininkai buvo informuoti apie nesklandumus su Vanagupės namais, todėl , kad įpusėjus kuponų galiojimui vis dažniau sulaukdavome apsilankiusiųjų klientų skundų, jog suteiktos paslaugos visiškai neatitinka to, kas buvo pateikta akcijos aprašuose bei kupono sąlygose. Todėl nedelsiant nusprendėme informuoti tuos kurie paslauga dar nepasinaudojo“, - buvo rašoma atsakyme DELFI.

Kilus bėdoms, dalis pinigų net nebuvo pervesta paslaugų tiekėjams. „Mūsų portale buvo skelbtos trys akcijos, už paskutinę, t.y. trečiąją akciją pinigai net nebuvo pervesti įmonei UAB „Solis Industria“, o nedelsiant grąžinti klientams, nors dėl to mes patyrėme nemažą nuostolį už grąžintų pinigų administravimą. Portalas (...) yra tarpininkas, todėl už dvi pirmąsias akcijas vadovaujantis tarpininkavimo sutarties atsiskaitymo sąlygomis pinigai surinkti už kuponus yra pervesti įmonei UAB „Solis Industria“, todėl už nesuteiktas arba už nekokybiškai suteiktas paslaugas pinigus privalo grąžinti tiesioginis paslaugų teikėjas šiuo atveju - Vanagupės namai (UAB "Solis Industria")“, - sakė „Kiaulė taupyklė“ portalo atstovai.

Jie visus, kuponu dar nepasinaudojusius klientus ragino dėl pinigų grąžinimo kreiptis tiesiogiai į paslaugų teikėją arba VVTAT.

Vyksta teisminiai ginčai

DELFI susisiekė su bendrove „PST investicijos“, kuri įgyvendino nekilnojamojo turto plėtros projektą „Vanagupės namai” Palangoje. Paaiškėjo, kad ji su UAB „Solis Industria“, siūlančią nuomą butuose, nėra susijusi.

„Nekilnojamojo turto plėtros projektą „Vanagupės namai” Palangoje 2008 m. įgyvendino bendrovė „Realtus”, kuri vėliau buvo reorganizuota į UAB „PST investicijos”. Plėtotojai suprojektavo ir pastatė 447 poilsio apartamentus. Šiuo metu beveik visi jie parduoti panorusiems turėti atostogų būstą prie jūros, t.y. nuosavybės teise priklauso juos įsigijusiems asmenims, kurie savarankiškai disponuoja apartamentais - atostogauja patys arba nuomoja. Projekto plėtotojas neturi jokių svertų įtakoti naujųjų savininkų veiksmų ar įsipareigojimų tretiesiems asmenims ir niekaip nėra su jais susijęs”, - paaiškino bendrovės atstovai.

Nors iš pradžių su UAB „Solis Industria“ DELFI telefonu susisiekti nepavyko, bendrovė trumpą atsakymą į pateiktus klausimus - apie tai, kada pinigai bus grąžinti bei kodėl rezervacija buvo atšaukta - pateikė el.paštu. „Šiuo metu vyksta teisminiai ginčai su butų savininkais, dėl ko ir negalime suteikti paslaugų. Jokių komentaru, kol nebus priimtas sprendimas“, - nurodė jie el.paštu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)