Kaip pasakojo DELFI Piliečiui parašiusi skaitytoja, savaitgalį ji buvo Klaipėdoje ir lankėsi jaunimui skirtuose renginiuose. Moteris nusprendė papietauti uostamiesčio senamiestyje esančiame restorane „Katpedėlė Memelis

„Ten valgiau ne pirmą kartą, aptarnavimu nesiskundžiu: jauki atmosfera, šiltas klientų priėmimas“, – rašė skaitytoja. Vis dėlto, sekmadieninis apsilankymas maitinimo įstaigoje jai nebuvo sėkmingas.

„Atėjau norėdama dienos sriubos ir picos, tačiau man pasakė, kad dienos sriubos nebėra, o picai pritrūko ingredientų, todėl nėra ir jos. Visko juk būna, todėl užsisakiau barščių sriubos ir apkeptų cepelinų. Ilgai laukti nereikėjo, sriubą atnešė greitai, tačiau pradėjusi ją valgyti, sriuboje radau tarakoną... Tikrai nesu išranki maistui, tačiau čia jau buvo viršūnė...“ – radiniu stebėjosi moteris.

Nuotrauką, kurią DELFI atsiuntė skaitytoja, galite pamatyti žemiau:

14303727_293012477750806_297606997_o

Ji rašė suabejojusi, kokiomis sąlygomis yra gaminamas maistas, ir daugiau valgyti nebenorėjo.

„Atėjusi administratorė atsiprašė ir pasiūlė deserto ar kavos nemokamai, tačiau atsisakiau, paprašiau sąskaitos už gėrimus, administratorė dar kartą atsiprašė ir pasakė, kad nereikia mokėti“, – prisiminė skaitytoja.

Pasak moters, pastabų darbuotojams ji neturinti, tačiau mano, kad maitinimo įstaigoje reikėtų atlikti patikrą.

„Pati niekada nesusimąsčiau apie tai, kokiomis sąlygomis yra gaminamas maistas kavinėse ir kas yra atnešama klientams, kol pati nepamačiau. O jei tas tarakonas būtų buvęs ne mano, o vaiko lėkštėje?“ – klausė skaitytoja.

DELFI susisiekė su UAB „Amber Food“, įmonės, kuri valdo „Katpėdėlės“ restoranus, rinkodaros vadove Lina Nikonovaite, kurios pasiteiravo, ar minėta situacija iš tiesų buvo susiklosčiusi. Ji atsiprašė klientės ir sakė, kad šiuo atveju negali būti jokių pasiteisinimų.

„Visų pirma dar kartą nuoširdžiai atsiprašome klientės dėl šio įvykio. Nevyniosime žodžių į vatą – tai bjaurus radinys ir tam negali būti jokių pasiteisinimų – griežtų vidinių priemonių imtasi jau seniai, o dabar kontrolė bus dar labiau sustiprinta, jog situacija nebepasikartotų. Pradėtas detalus vidinis patikrinimas, pagal kurio rezultatus sustiprinsime sanitarijos kontrolę šiame restorane. Visas patiekalas, kur rastas toks radinys, utilizuotas, kad nebūtų patiektas kitiems klientams“, – sakė L. Nikonovaitė.

Pasak maitinimo įstaigos atstovės, reikia pastebėti, kad tai išskirtinis atvejis ir jis neturi nieko bendro su „Katpėdėlės“ tinklo restoranuose taikomais sanitarijos reikalavimais.

„Kavinė neseniai tikrint ir reguliariai tikrinama Valstybinės maisto ir veterinarijos specialistų, kurie nustatė, jog joje laikomasi svarbiausių maisto saugos ir higienos reikalavimų. O mes savo ruožtu juos taikysime dar griežčiau“, – nurodoma komentare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (161)