Oro uosto puslapyje nurodoma, kad vakar, liepos 27 d., 22.50 val. į Didžiosios Britanijos sostinę turėjusio išvykti vilniečio lėktuvas turėjo pakilti 13 val., liepos 28 d., bet kelis kartus atidėjus skrydį, jis baiminasi, kad ir šis neįvyks. Susisiekus su keleiviu apie13.10 val. jis nurodė, kad vis dar laukia skrydžio, o apie pusė 14 val. pranešė jau sėdintis lėktuve. Kaip nurodoma Vilniaus oro uoste, keleiviai išvyko 13.47 val.

Vyras pasakojo, kad trečiadienio vakarą „Ryanair“ skrydis į Londoną buvo atidėtas kelis kartus – iš pradžių porai valandų, vėliau iki 3 val. nakties. Jo teigimu, vėlų vakarą jam nepavyko gauti jokios informacijos, kas nutiko ir kada jis galės išskristi – „Ryanair“ atstovų jis taip pat nematė, o skrydį aptarnaujančios bendrovės „Litcargus“ atstovai nurodė nieko nežiną. Apie tai, kada turėtų įvykti skrydis, jis sakė sužinojęs internete.

Marius piktinosi, kad daugiau norimos informacijos negavo ir ketvirtadienį – jo teigimu, vienos kompanijos atstovai nukreipia kitur, o taip sukuriamas užburtas ratas, kai nieko sužinoti nepavyksta.

Dėl atidėto skrydžio jis pats pavėlavo į giminaičio vaiko krikštynas. Vyras tikisi, kad ketvirtadienį jau pavyks išskristi į Londoną, nes penktadienį jis turi dalyvauti vestuvėse.

Liepos 29 d. DELFI pasiekė „Litcargus“ administracijos vadovės Lauros Gradeckienės komentaras, kuriame ji nurodė, kaip buvo aptarnaujami keleiviai, skrydžiui vėluojant.

„Atsakydami į Jūsų užklausimą, informuojame, kad liepos 27 dieną aviakompanijos „Ryanair“ skrydžio FR2245 išvykimas buvo atidėtas dėl techninių priežasčių. Numatytas išvykimas – liepos 28 dieną 13.40 val.

Informacija keleiviams apie minėto skrydžio išvykimą buvo pateikta tiek oro uosto informaciniuose monitoriuose, tiek žodžiu bendrai visiems ir tiems, kurie apie tai klausė asmeniškai.
Papildomai keleiviams, kurie pateikė savo kontaktinius duomenis įsigijant bilietą internetu, aviakompanija „Ryanair“ išsiuntė informacinius pranešimus bei SMS (trumpąsias) žinutes apie skrydžio vėlavimą.

Kadangi aviakompanija skrydį atidėliojo kelis kartus, buvo pasirūpinta gėrimais bei maitinimu keleiviams oro uoste, o galutinai paaiškėjus, kad skrydis atidedamas iki liepos 28 dienos 13.40 val., keleiviams buvo suteiktas apgyvendinimas viešbučiuose“, – nurodoma „Litcargus“ komentare.

DELFI kreipėsi ir į skrydžių bendrovę „Ryanair“ – gavus „Ryanair“ komentarą, kodėl skrydis buvo atidėtas, bei kur tokiu atveju reikėtų vėlų vakarą reiktų kreiptis keleiviams, straipsnį papildysime.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)