Dar kad neprailgtų laikas, galima mintimis keliauti į užsienio transporto sistemas su „Wi-fi“ ryšiu ir oro kondicionavimu, arba sugalvoti bent 5 priežastis, kodėl gavus diplomą iš prestižinio universiteto (deja, ne Lietuvoje) norėtųsi grįžti ir dirbti už Lietuvą tėvynę.

Manau, 50 autobusas, deja, čia niekuo dėtas. Man yra tekę patirti, kai bilieto pažymėjimo aparatai neveikė – net norėdamas sąžiningai susimokėti už (bent kažkiek) veikiančią paslaugą negali. O vien pagalvojus apie „greitukų“ greitį, „tuštumą“ ir efektyvumą man darosi liūdna.

Sostinės (baisu įsivaizduoti situaciją kitur) troleibusais piko (ir ne tik) metu nelinkėčiau važiuoti ir savo didžiausiam priešui. Keleiviai ne tik pajunta amerikietiškų kalnelių azartą mėtomi į šonus su kiekvienu pajudėjimu, išmoksta kovoti už teisę į stovimąją vietą, bet ir, kaip pastebėjo DELFI skaitytojas, turi galimybę susipažinti su Lietuvoje randamomis samanų rūšimis.

Todėl suprantu ir gerbiu visus vilniečius, pasirenkančius sėdėti valandą spūstyje savo automobiliuose, nei tiek pat laiko praleisti viešajame (tikrąja to žodžio prasme) transporte dokumentuojant vietines floros ir faunos apraiškas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI primena, kad skaitytojas Irmantas pasipiktino 50-ojo maršruto autobusu – pasak jo, jame smirda tepalais, vaikiną papiktino tamsintas autobuso langas.

UAB „Vilniaus viešasis transportas“ komunikacijos vadovė Rasa Norkienė tąkart paaiškino, kad keleivio aprašytos situacijos priežastis – besibaigiantis autobuso eksploatacijos laikas.

Skundą apie prastą autobuso būklę perskaičiusi R. Norkienė nurodė, kad artimiausiais metais planuojame atnaujinti autobuso parką.

„Keleivių, kurie susiduria su panašiomis situacijomis, norime atsiprašyti ir informuoti, kad artimiausiais metais planuojame atnaujinti autobuso parką, senąsias transporto priemones pakeisti šiuolaikiškomis, patogiomis naudotis neįgaliesiems, su geromis kondicionavimo sistemomis ir kitais patogumais keleiviams“, – nurodė R. Norkienė.