Vis dėlto, kadangi jau gavau pirkinį, tai nusprendžiau išbandyti, ar veikia ir atlieka visas aprašomas funkcijas (šoka, dainuoja, kalba, trypia, vaikšto ir t.t) paspaudus vieną ar kitą rankytę. Atidžiau apžiūrėjus, iškyla įtarimų, kad ji negali nei šokti, nei trypti, nei vaikščioti, nes kojytės medžiaginės,kaip ir rankytės (nesu elektronikos specialistė, bet aiškiai pavyksta apčiuopti,kad rankytės ir kojytės nesujungtos jokiais laidukais, kad paspaudus šoktų ir t.t.).

Įdedu elementus, o ji net neveikia. Supratusi, kad daiktas neatitinka aprašymo, kreipiuosi į pardavėją su priekaištu ir noru grąžinti prekę. Tuomet pardavėjas pasiteiravo, kodėl noriu gražinti lėlę jos neišbandžiusi? Kaip ją išbandyti,jeigu neveikia su elementais?

Bandė pardavėjas išsiaiškinti, kokią Mašą gavau. Kai nusiunčiau jam gautos lėlės nuotrauką, atrašė, kad aš gavau dar geresnį, naujesnį ir brangesnį variantą ir kad reikia paspausti pilvą, kad atliktų funkcijas. Joks pilvas nepasispaudžia, nes tai tik plastiko dėžutė su garsiakalbiu.

Dar geriau buvo, kai pardavėjas parašė, kad pardavimui pateikta nuotrauka yra grafinio dizaino kūrinys, o aš - vienintelė nepatenkinta ir nepastebėjau, kad tai ne lėlės nuotrauka, o paveiksliukas, sukurtas kompiuteriu. Taip išeina, kad pardavėjas gali sau leisti pateikti prekę kaip „saldainiuką“, o pirkėjui parduoti realybės neatitinkančią?

Nuotraukoje aiškiai matyti, kad visa lėlė yra iš plastiko ir apčiuopiama, o ne grafinis piešinys. Lėlės vaizdas tikrai gali suklaidinti pirkėją. Suklaidino ir mane. Jei jau parduodi daiktą, tai publikuok realią daikto nuotrauką, o ne kompiuteriu sukurtą.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipusis į portalą, iš kurio skaitytoja pirko prekę – smagidovana.lt. Pasak svetainės atstovų, skaitytoja pateikė netaisingą informaciją ir situacija buvusi kiek kitokia:

„Klientas jums pateikė neteisingą ir nepilną informaciją, kai dar nebuvome išsiaiškinę visko iki galo. Išsiaiškinome, jog jam per klaidą neatkeliavo naujoji žaislo versija, kurios jis laukė, tad paprašėme atsiųsti ją mums atgal ir leidome pasirinkti, ar lauks kito žaislo, arba grąžinsime pinigus su visomis išlaidomis.

Teikiame dideles pastangas klientų aptarnavimui, tačiau vis tiek visiems pasitaiko klaidų. Labai atsiprašome ir kaip jau susitarėme, laukiame grąžintos prekės.“