DELFI parašęs skaitytojas pasakojo, kad kovo 22 d. su žmona buvo netoli oro uosto ir nusprendė užsukti į šalia oro uosto esančią „Norfą“.

„Pirkome nedaug, žmona užsimanė nusipirkti traškios duonos ir kaip tyčia šį kartą nepasižiūrėjome į galiojimo laiką. Važiuodami namo suvalgėme pusę pakelio ir tik namie pastebėjome, kad jie jau mėnesį nebegalioja (ant prekės pakuotės nurodyta „Geriausia iki pabaigos: 2016-02-21“)
. Galiojimo data ant pakelio buvo iki 2016-02-21“, – pasakojo jis.

Pirkėjas sakė grįžęs į parduotuvę, kur užfiksavo dar kelis produktus, kurių geriausias vartojimo laikas jau pasibaigęs daugiau nei mėnesį.

„Nunešėme visas prekes prie kasos, parodėme kasininkei ir pareikalavome, kad pakviestų vadovą. Vadovo parduotuvėje jau nebuvo, nes jau buvo vėlokai, gal pusė 20 val. Atėjo jaunas vaikinas, gal vadybininkas, kuris pasakė, kad atvažiuotume kitą dieną iš ryto, kai bus vadovybė. Trečiadienį iš pat ryto, apie 8.30 val., nuvykome į parduotuvę, kasininkė mums iškvietė vadovę, kuriai mes parodėme prekę su pasibaigusiu galiojimu ir prekės pirkimą įrodantį čekį“, – rašė jis.

Pirkėjas teigė, kad parduotuvės darbuotoja neva pasakė, kad „reikia pakeisti galiojimą“.

„Nustebęs paklausiau „Kaip suprast pakeisti galiojimą? Kaip galima pakeisti galiojimą?“. Vadovė atsakė: „Tai padarysim grąžinimą ir gražinsime pinigus“. Atidavė čekį kasininkei ir pabėgo į personalui skirtas patalpas sakydama „Ačiū, kad pranešėte“. Taigi, aš esu labai nusivylęs prekybos centru ir noriu pasidalinti šią informaciją“, – piktinosi skaitytojas.

DELFI susisiekė su „Norfa“ atstovu spaudai Dariumi Ryliškiu, kuris paaiškino, kad parduotuvėje įsivėlė žmogiška klaida. Jis patikino, kad etiketės tikrai neperklijuojamos.

„Ta pati situacija, kaip kad kartais pasitaiko prekybos centruose – nepašalinama iš lentynos prekės su pasibaigusiu galiojimu laiku. Žmogiškasis faktorius – pražiopsota“, – paaiškino D. Ryliškis.

Jis nurodė, kad pirkėjo buvo atsiprašyta, grąžinti pinigai. Jis nurodė, kad pasitaikius tokiam nesusipratimui, pasibaigusio galiojimo prekės išimamos. „Šalia stovėjo ir prekės su normaliu galiojimo laiku, tiesiog buvo nugrūsta į galą – nepasižiūrėjo, nepašalino. Tokia klaidelė ir dar kartą atsiprašome pirkėjos“, – kalbėjo D. Ryliškis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (318)