DELFI parašęs skaitytojas pasakojo, kad kovo 22 d. su žmona buvo netoli oro uosto ir nusprendė užsukti į šalia oro uosto esančią „Norfą“.
„Pirkome nedaug, žmona užsimanė nusipirkti traškios duonos ir kaip tyčia šį kartą nepasižiūrėjome į galiojimo laiką. Važiuodami namo suvalgėme pusę pakelio ir tik namie pastebėjome, kad jie jau mėnesį nebegalioja (ant prekės pakuotės nurodyta „Geriausia iki pabaigos: 2016-02-21“)
. Galiojimo data ant pakelio buvo iki 2016-02-21“, – pasakojo jis.
Pirkėjas sakė grįžęs į parduotuvę, kur užfiksavo dar kelis produktus, kurių geriausias vartojimo laikas jau pasibaigęs daugiau nei mėnesį.
Pirkėjas teigė, kad parduotuvės darbuotoja neva pasakė, kad „reikia pakeisti galiojimą“.
DELFI susisiekė su „Norfa“ atstovu spaudai Dariumi Ryliškiu, kuris paaiškino, kad parduotuvėje įsivėlė žmogiška klaida. Jis patikino, kad etiketės tikrai neperklijuojamos.
„Ta pati situacija, kaip kad kartais pasitaiko prekybos centruose – nepašalinama iš lentynos prekės su pasibaigusiu galiojimu laiku. Žmogiškasis faktorius – pražiopsota“, – paaiškino D. Ryliškis.
Jis nurodė, kad pirkėjo buvo atsiprašyta, grąžinti pinigai. Jis nurodė, kad pasitaikius tokiam nesusipratimui, pasibaigusio galiojimo prekės išimamos. „Šalia stovėjo ir prekės su normaliu galiojimo laiku, tiesiog buvo nugrūsta į galą – nepasižiūrėjo, nepašalino. Tokia klaidelė ir dar kartą atsiprašome pirkėjos“, – kalbėjo D. Ryliškis.