Alytuje, Santaikos g. esančioje „Maximos“ parduotuvėje DELFI skaitytojas apsilankė vasario 2 d. Joje jis panoro įsigyti šviežios viščiukų broilerių filė, kurios vieno kilogramo kaina siekė 4,31 euro. Pirkdamas 600 g svorio pakuotę pirkėjas turėjo sumokėti 2,59 euro.

Vis dėlto kasoje paaiškėjo, kad vištienos kaina – didesnė. Kaip matyti iš skaitytojo atsiųsto prekės kvito, prekė jam kainavo 3,29 euro (nurodyta, kad 1 kg kaina – 5,49 euro).
Foto / DELFI skaitytojas Gediminas

Kaip DELFI pasakojo skaitytojas, jis pats šį skirtumą pamatė dar prie savitarnos kasos .

„Pats skenavau prekes, tad ir pastebėjau! Paklausiau pardavėjos, tad sako, tikriausiai pabrangino“, – nurodė skaitytojas, vis dėlto atsakęs pardavėjai, kad prekę pirks, kaip DELFI sakė, „dėl įdomumo“, kad draugams galėtų parodyti.

Renata Dantė, „Maxima LT“ komunikacijos vadovė, DELFI pakomentavo, kad skaitytojui teko mokėti daugiau dėl žmogiškos klaidos.

„Vasario 2 d. pasikeitė minėtos prekės kaina, deja, mūsų darbuotojai, prekės kainos ant etiketės laiku nepakeitė ir kasoje pirkėjas sumokėjo daugiau nei buvo nurodyta ant prekės pakuotės. Pirkėjo už šią klaidą labai atsiprašome. Permokėtą sumą įskaičiavome į „Ačiū“ kortelės sąskaitą. O parduotuvės darbuotojus įspėjome, jog būtų atidesni. Stengsimės, jog ateityje tokie atvejai nepasikartotų“, – paaiškino R. Dantė.

Norite pasidalyti savo patirtimi? Rašykite mums el.p. pilieciai@delfi.lt!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (255)