Nors perku Kautros autobusų bilietus internetu ne pirmą kartą, tačiau tokia situacija įvyko pirmą kartą. Atvykus į autobusų stotį tikrai yra gerai, kai nereikia stoviniuoti eilėse prie kasų, o atsistojęs anksčiau prie autobuso stovėjimo aikštelės gali įlipti vienas pirmųjų. Tiesiog patogu. Nereikia stovėti nei prie kasų, nei prie autobuso.

Į eilę prie autobuso atsistojau trečias. Buvo tikrai nemažai žmonių. Įlipus ir vairuotojui parodžius atsispausdintą bilietą, šis pareiškė, kad jam reikia dokumento. Paklausus kokio dokumento, vairuotojas pasakė, kad negaliu įlipti į autobusą, kol „nėra dokumento“. Taip pat pridūrė, kad jam šie internetiniai bilietai nei vienas, nei du. Išlipęs nuėjau prie kasų, paklausti kokio dokumento jam reikia, deja, kasininkė tik trūkčiojo pečiais. Einant atgal į autobusą iš paskos ėjo ir apsaugos darbuotojas, tik tada vairuotojas jam pasakė, kad reikia važtaraščio, kuriame surašytos pavardės, kas pirkę bilietus internetu. Taigi, apsaugos darbuotojas nuėjo ir atnešė važtaraštį, tačiau iki to laiko įlipti į autobusą negalėjau. Taip jau gavosi, kad į autobusą atsisėdau paskutinis.

Atrodytų, jog bilietai internetu pardavinėjami dėl žmonių patogumo, dėl laiko taupymo. Tačiau pasirodo, kad nusipirkti bilietą kasose ar autobuse, kur kas paprasčiau ir greičiau. Juk jei keliaujate autobusu, turėjote pastebėti, kad vairuotojai nueina pasiimti kažkokius lapus tik prieš pat išvykimą, kaip ir buvo šį kartą. Tai ar tikslinga pirkti internetu, jeigu įlipi paskutinis? Aš suprantu, kad vieta bus tikrai garantuota, bet internetu perkam dėl to, kad mažių mažiausiai norisi stovėti eilėse.

Be to, Kautra skelbiasi, kad perkami bilietai internetu – pigesni. Taip, pigesni visais 85 centais (maršruto Alytus – Kaunas), tačiau pridėjus banko administravimo mokestį šie pabrangsta litu, todėl bilietas tampa brangesnis nei perkant kasose ar autobuse.