Picerijos klientė pasakojo, kad pietauti nuėjo į „Čili“ restoraną, esantį prekybos centre „Mandarinas“. Vis dėlto, pietų kokybė jos netenkino.

„Šiandien pietaudama sulaukiau tokių pietų, – rašė skaitytoja. – Salotos aiškiai neplautos, kirminas ant salotos puikiai matėsi.“

Moteris laiške DELFI palinkėjo maitinimo įstaigai labiau gerbti klientą ir tobulėti.

DELFI kreipėsi į UAB „Čili pica“ rinkodaros projektų vadovę Eglę Didžiokaitę, kuri atsiprašė klientės.

„Atsiprašome mūsų kliento ir dėsime visas pastangas, kad to išvengtumėm ateityje“, – nurodė E. Didžiokaitė.

Pasak jos, picerijų tinkle naudojamos šviežios ūkininkų salotos, kurios plaunamos 2 kartus. „Deja, vasaros sezonu, tikėtina, taip atsitiko nepastebėjus gamybininkui. Labai apmaudi klaida“, – apie priežastį, kaip klientės nufotografuotos salotos atsidūrė prie jos pietų, nurodė E. Didžiokaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (65)