Atvykę sekmadienį, kovo 26 d., tikėjomės įsodinti dukrą į į Rygą vykstantį autobusą. Bilietą ketinome nusipirkti autobuse. 15.10 val. autobusas dar nebuvo atvykęs. Todėl susirūpinę nuėjome sužinoti informacijos tarnyboje, ar nepasikeitė reiso laikas, nes Lietuvoje buvo įvedamas pavasario laikas.

Informacijos skyriaus darbuotoja pasakė, kad nieko nežino (?). Nuoširdus klausimas – kam stotyje informacijos skyrius, kuris nieko nežino? Po kokių 5 min. dar kartą nuėjus paklausti, buvo pasakyta, kad taip, ryte kai kurie keleiviai gavo žinutes, kad reisas bus valanda vėliau. Todėl ir išvykome iš stoties, nutarę grįžti po 30-40 minučių. Grįžę pamatėme, kad autobusų vis dar nėra, o kai bandėme išsiaiškinti, kada jie bus, mums buvo paaiškinta, kad jie buvo 15.15 val. ir jau išvyko.

Apstulbę dėl tokios nekompetencijos sužinojome, kad šiame informaciniame amžiuje informacijos skyrius, būdamas toje pačioje stotyje, nieko apie tarptautinius reisus nežino, nes tai „ne jų autobusai“. Pasirodo, tarptautinių autobusų konduktorės turi telefonus pasiteiravimui, kur tie autobusai tuo metu yra, bet negi varginsies suteikti bent jau tokį numerį klausiančiam? Teko dukrą vežti į Vilnių, kad galėtų tą dieną išvykti į Rygą! Taip dėl informacijos skyriaus kaltės buvo sugaištas laikas, sugadinta nuotaika ir patirta materialinė žala.

Įsivaizduokite, kad atsidūrėte bet kuriame Europos tarptautiniame oro uoste, kur, paklausę informacijoje, sužinotumėte, kad lėktuvas oro uostui nepriklauso, ir todėl informacijos, kur jis yra ir kada išskris, niekas nežino. Arba dar geriau – pasakytų, kad išskris ne tuo laiku...

Kaip manote, kaip ilgai tokie oro uosto vadovai išsilaikytų savo kėdėje, kokio dydžio kompensacijas jie išmokėtų suklaidintiems keleiviams ir kaip ilgai būtų tokia netvarka? Mes su tokia situacija susiduriame jau antrą kartą. Pirmą kartą – tik atsidarius naujai autobusų stočiai. Kaip matome, niekas nepasikeitė...

Pasijutome kaip gūdžiame sovietmetyje, kur žmogus yra visai nesvarbus, o pasiskambinę į kokybės skyrių išgirdome, kad atsakymą galime gauti po mėnesio – argi ne biurokratinis sovietmetis? Tad norime perspėti, jei vykstate tarptautiniais reisais, į Kauno autobusų stoties informacija geriau nesikreipkite!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi į Kauno autobusų stoties atstovus, kuriems persiuntė skaitytojo skundą.

„Dėl šio įvykio mūsų darbuotojos papildomai supažindintos su situacija, tikimės kad ateityje panašių situacijų išvengsime“, – nurodė atstovai paaiškinę, kad jų pačių dispečeriams tarptautinių pervežimų autobusais operatorius, kurio bilietą buvo įsigijęs skaitytojas, nepraneša apie vėlavimus. – Todėl kaip ir rašo jų taisyklėse reikia kreiptis į jų atstovybes arba SMS pagal biliete nurodyta instrukciją.“