Pasijuto kaip gūdžiame sovietmetyje: iš Kauno teko važiuoti į Vilnių

 (44)
Tik spėję pasidžiaugti naujos Kauno stoties atsidarymu ir gražia akcija Vilniaus gimtadienio proga, buvome labai nuvilti.
© DELFI / Rokas Tenys

Atvykę sekmadienį, kovo 26 d., tikėjomės įsodinti dukrą į į Rygą vykstantį autobusą. Bilietą ketinome nusipirkti autobuse. 15.10 val. autobusas dar nebuvo atvykęs. Todėl susirūpinę nuėjome sužinoti informacijos tarnyboje, ar nepasikeitė reiso laikas, nes Lietuvoje buvo įvedamas pavasario laikas.

Informacijos skyriaus darbuotoja pasakė, kad nieko nežino (?). Nuoširdus klausimas – kam stotyje informacijos skyrius, kuris nieko nežino? Po kokių 5 min. dar kartą nuėjus paklausti, buvo pasakyta, kad taip, ryte kai kurie keleiviai gavo žinutes, kad reisas bus valanda vėliau. Todėl ir išvykome iš stoties, nutarę grįžti po 30-40 minučių. Grįžę pamatėme, kad autobusų vis dar nėra, o kai bandėme išsiaiškinti, kada jie bus, mums buvo paaiškinta, kad jie buvo 15.15 val. ir jau išvyko.

Apstulbę dėl tokios nekompetencijos sužinojome, kad šiame informaciniame amžiuje informacijos skyrius, būdamas toje pačioje stotyje, nieko apie tarptautinius reisus nežino, nes tai „ne jų autobusai“. Pasirodo, tarptautinių autobusų konduktorės turi telefonus pasiteiravimui, kur tie autobusai tuo metu yra, bet negi varginsies suteikti bent jau tokį numerį klausiančiam? Teko dukrą vežti į Vilnių, kad galėtų tą dieną išvykti į Rygą! Taip dėl informacijos skyriaus kaltės buvo sugaištas laikas, sugadinta nuotaika ir patirta materialinė žala.

Įsivaizduokite, kad atsidūrėte bet kuriame Europos tarptautiniame oro uoste, kur, paklausę informacijoje, sužinotumėte, kad lėktuvas oro uostui nepriklauso, ir todėl informacijos, kur jis yra ir kada išskris, niekas nežino. Arba dar geriau – pasakytų, kad išskris ne tuo laiku...

Kaip manote, kaip ilgai tokie oro uosto vadovai išsilaikytų savo kėdėje, kokio dydžio kompensacijas jie išmokėtų suklaidintiems keleiviams ir kaip ilgai būtų tokia netvarka? Mes su tokia situacija susiduriame jau antrą kartą. Pirmą kartą – tik atsidarius naujai autobusų stočiai. Kaip matome, niekas nepasikeitė...

Pasijutome kaip gūdžiame sovietmetyje, kur žmogus yra visai nesvarbus, o pasiskambinę į kokybės skyrių išgirdome, kad atsakymą galime gauti po mėnesio – argi ne biurokratinis sovietmetis? Tad norime perspėti, jei vykstate tarptautiniais reisais, į Kauno autobusų stoties informacija geriau nesikreipkite!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi į Kauno autobusų stoties atstovus, kuriems persiuntė skaitytojo skundą.

„Dėl šio įvykio mūsų darbuotojos papildomai supažindintos su situacija, tikimės kad ateityje panašių situacijų išvengsime“, – nurodė atstovai paaiškinę, kad jų pačių dispečeriams tarptautinių pervežimų autobusais operatorius, kurio bilietą buvo įsigijęs skaitytojas, nepraneša apie vėlavimus. – Todėl kaip ir rašo jų taisyklėse reikia kreiptis į jų atstovybes arba SMS pagal biliete nurodyta instrukciją.“

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Mergaičių elgesys pradžiugino Ukmergės policiją: esame sužavėti jų poelgiu (54)

Norime papasakoti apie gražų dviejų mergaičių poelgį. Vakar maždaug 10 metų mergaitės į Policijos komisariatą atnešė vyrišką piniginę, tikėdamosios, kad pareigūnai padės nustatyti savininką.

Įspėja dviratininkus: šioje Kauno vietoje būkite akylesni (71)

Norėjau pranešti apie įvykį, kuris nutiko rugpjūčio 15 d. dienos metu tarp 14.00 iki 16.50 val. Buvau nuvažiavęs su dviračiu prie Kauno bazių Pramonės p. 1.

Prašo padėti susirasti darbą: esame jauna šeima ir mums labai trūksta pinigų (132)

Pamačiusi darbo (darbo, o ne pašalpos) maldaujančių žmonių prašymus, dažnai atkreipdavau dėmesį ir aš. Ir visuomet apimdavo toks nenusakomas nesmagumo jausmas. Kokioje beviltiškoje situacijoje turėjo atsidurti toks žmogus, kad viešai atvertų savo žaizdas? Dabar pati savo kailiu suprantu, kad tai padaryti nėra lengva.

Kino seansas po atvirumi dangumi virto chaosu: pirkę bilietus žiūrovai neįleisti (42)

Trečiadienio vakare į Valdovų rūmų kiemelyje rodytą filmą norėję patekti kino mėgėjai liko skaudžiai nusivylę. Nepaisant didžiulių eilių, bilietų buvo parduota dvigubai daugiau ir daugelis net nepamatė filmo – jiems tiesiog nebeliko vietų.

Kur slypi mokinių ugdymo prastų rezultatų šaknys – ar tikrai kalti tik mokytojai? (96)

Prieš savaitę vykęs Lietuvos Respublikos Vyriausybės Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio ir šalies švietimo profesinių sąjungų susitikimas atgaivino diskusijas apie moksleivių ugdymo kokybę.