Panaši situacija buvo ir man, Rokiškyje (iš įmonės) perkant automobilį BMW-740. Reklamoje buvo skelbiama, kad automobilis techniškai visiškai tvarkingas: nedaužtas, yra navigacija, telefonas. O kad aš neatsisakyčiau šio automobilio, buvo pristatytas kitas žmogus, kuris sakėsi pirksiąs šį automobilį, jeigu aš nepirksiu.

Viskas vyko skubant. Aš net nepastebėjau, kad automobilyje nėra atsarginio rato, negavau atsarginio užvedimo raktelio. Vykstant namo paaiškėjo, kad neveikia navigacijos įranga. Po to – kad neveikia telefono įranga, nebėra CD grotuvo bloko. Galiausiai išaiškėjo, kad yra gedimas automobilio variklyje, priekinių ratų pakaboje ir kita.

Maža to, pasirodė, kad automobilis buvo ir daužtas. Trumpai tariant: net įmonė, prekiaujanti naudotais automobiliais, gali apmulkinti. Taigi, pritariu DELFI skaitytojos rekomendacijoms, kad negalima aklai pasitikėti automobilių pardavėjais.

Būtina reikalauti, kad automobilio techninė būklė būtų patikrinta gerame autoservise, tegu ir Jums patiems už tai tektų sumokėti. Nenusivilsite. Be to, siūlyčiau tiksliai užsirašyti pardavėjo koordinates, kad apgaulės atveju pardavėją galima būtų patraukti baudžiamojon atsakomybėn.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Esate patyrę ką nors panašaus? Norite pasidalinti savo patirtimi? Savo mintimis galite dalintis el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Automobilis“ arba žemiau. Įdomiausius pasakojimus ar patirtis publikuosime.