DELFI skaitytojo Manto nufilmuota situacija vyko Vilniaus Žirmūnų g. Filmuke matyti, kaip autoserviso „Autoja“ darbuotojai padangas meta į bendrąsias atliekas išvežantį „Ekonovus“ automobilį. Tai pamatęs DELFI skaitytojas itin pasipiktino. „Ir kurgi ta mūsų ekologija, apie kurią taip dažnai šnekama per TV ekranus?“, - stebėjosi jis.

DELFI primena, kad padangų negalima mesti į komunalinių atliekų konteinerius ar atsikratyti jomis netinkamose vietose. Jos turi būti pristatytos į padangų surinkimo vietas - didelių gabaritų atliekų priėmimo aikšteles. Pavyzdžiui, pasak Vilniaus savivaldybės tinklalapyje pateikiamos informacijos, vienas Vilniaus gyventojas (automobilio valdytojas) per 1 metų laikotarpį nemokamai į aikštelę galės atiduoti ne daugiau kaip 4 naudotas automobilio padangas. Grynas.lt yra rašęs, kad už bet kur numestas padangas gresia įspėjimas arba bauda iki 2 tūkst. litų.

DELFI pakalbinti autoserviso „Autoja“ ir atliekų tvarkymo bendrovės „Ekonovus“ vadovai pripažino, kad jų darbuotojai pasielgė netinkamai.

Pasak „Autoja“ vadovo Jono Janilionio, autoservise dirbantys žmonės padangas į bendrąsias atliekas išvežantį automobilį sumetė todėl, kad buvo susinervinę.

„Šnekėjau su žmonėmis – jie buvo pasikarščiąvę. Bet pasikarščiavę todėl, kad jiems nusibodo rinkti nuo savo šiukšlių dėžių ir serviso vartų padangas. Tas padangas, kurias žmonės pas mus palieka, mes priduodam „Žalvariui“, o dabar atėjo – vėl žiūri keturios padangos. Sako, kiek begalim? Ir atidavė. Mes jau ne vieną, ne dvi, ne tris ir ne dešimt padangų nuo savo kiemo susinešam į vidų“, - teigė UAB „Autoja“ direktorius J. Janilionis.

Vis tik, jis patikino darbuotojams liepęs taip nebesielgti. „Griežtai pasakiau – taip nedarykit, nesinervinkit, būna daug didesnių problemų“, - kalbėjo jis. Pasak J. Janilionio, paprastai padangos iš autoserviso išveža UAB „Žalvaris“.

„Ekonovus“ Vilniaus regiono padalinio vadovas Elmaras Milinavičius taip pat patvirtino, kad nufilmuotame vaizdelyje išties užfiksuotas pažeidimas.

„Jie neturėjo įdėti padangų į šitą automobilį, o turėjo organizuoti atskirą reisą. Padangas sukrovė autoserviso darbuotojai, bet mūsų darbuotojai turėjo sekti ir padangų neleisti krauti. Jos turėjo būti padėtos prie konteinerio ir organizuotas atskiras reisas. Didelės problemos nematau, nes yra mūsų didžiulė rūšiavimo linija, kur viskas atvežama, išpilama, bet aš prarandu pinigus – už atskirą padangų išvežimą“, - nurodė jis, pasakęs, kad padangos bendrovės priduodamos atskirai, tad kartus su bendromis atliekomis nepatenka.

E. Milinavičius sakė girdėjęs, kad serviso darbuotojai paprašė leisti įmesti padangas, tačiau tai jo nejaudina. „Darbuotojai padarė mūsų tvarkos pažeidimą ir už tai bus finansinės nuobaudos pagal premijavimo sistemą“, - nurodė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)