Nemalonumai – jau kelionės pradžioje

DELFI parašiusi skaitytoja pasakojo, kad nemalonumai prasidėjo vos įlipus į „Ecolines“ autobusą, sausio pradžioje vykusį kryptimi Šiauliai – Kaselis. „Mano kelionės tikslas buvo Vokietijos viduryje įsikūrusi Hessen žemė. Vos tik įsėdus į autobusą (Šiaulių autobusų stotyje) važiavo jis neilgai...Sustojome vos įveikus apgailėtinus 4 km, prie Ragainės gatvėje įsikūrusios „Saldos“. Autobuse buvusi stiuardesė nesiteikė mums pranešti kodėl sustojome. Galvojome, jei nieko nepranešė, vadinasi nieko rimta...Deja, visi klydome!“, - laiške rašė ji.

Moteris pasakojo, kad vėliau paaiškėjo, jog trūko autobuso gale esanti ašis. Ji tikina, kad dėl to autobuse buvo išjungtas šildymas, neveikė šviesa, tačiau keleiviais niekas deramai nepasirūpino – nedavė šiltų gėrimų, suteikė per mažai informacijos. „Kai su ja visi susipykome pasiūlė tik pledukų, bet mes jau buvome stipriai sušalę, todėl jie nebepadėjo. Nors visi sėdėjo autobuse su paltais, vis vien buvo šalta. Autobusas stovėjo apie penkias valandas šaligatvyje, be avarinių šviesų ir be avarinio ženklo, kol prisistatė policija, kuri liepė kviesti avarinę tarnybą, o keleiviams naują autobusą“, - laiške rašė ji.

Skaitytojos teigimu, tuo nemalonios kelionės akimirkos nesibaigė. „Atvykus naujam autobusui turėjome keliauti iki Varšuvos, dar aplankant keletą kitų miestų. Važiuodami į Varšuvą prasukome pro Marijampolę, ten įlipo keli nauji keleiviai. Kur buvęs, kur nebuvęs prie manęs ir mano kaimynės prisistatė vyras su žmona ir norėjo išmesti mus iš mums priklausančių vietų! Jis griebė mano tašę su maistu ir nutėškė ją tolyn bei pagrasino, kad jei nedingsime iš jam ir jo žmonai priklausančių vietų, bus blogai“, - laiške rašė ji.

Keleivė pasakojo sedėjusi savo vietoje, stiuardesės paskirtoje dar kelionės pradžioje. „Naujasis keleivis ir toliau elgėsi labai labai agresyviai ir šaukė ant mūsų, o pagal „Ecolines“ taisykles agresyvūs keleiviai nepiimami į autobusą, į ką nebuvo kreipiamas dėmesys. Atėjusi stiuardesė mums pasakė, kad teks apleisti šias vietas, kad čia galėtų pasodinti du ageresyviuosius keleivius. Čia yra dar vienas didelis „bet“: juk autobuse nebebuvo laisvų vietų, be to, stiuardesė man įlipant liepė sėdėti būtent čia. Stiuardesė net ir po keleto mūsų atsisakymų primygtinai reikalavo apleisti vietas ir eiti į kitas (tik į kokias? Juk laisvų vietų nebebuvo ir ji tai žinojo). Tiesa, ji mums nepasakė, kad vietų nėra, bet aš supratau jos pokalbį telefonu, nors ji kalbėjo ir latviškai. Man griežtai atsisakius apleisti savo vietą, ji nusivedė agresyviąją porelę kartu su savimi. Atomazga: agresyviajam vyrui nebebuvo vietos ir jis sėdėjo per naktį ant žemės“, - rašoma DELFI atsiųstame pasakojime.

Ji sakė pasipiktinusi tokiu kelionės organizavimu. „Juk jie turėjo mus nugabenti bent jau iki artimiausios degalinės, kad nesušaltume. Netoli mūsų remontuojamo autobuso buvo degalinė, tačiau stiuardesė mums neleido ten eiti pasišildyti, visiems liepė laukti autobuse ir neteikė informacijos kiek ilgai dar teks šalti. Jau net neverta minėti kiek kartų autobusas vėlavo grįžti ar išvažiuoti! Matau begalę organizacinių trūkumų šios firmos darbe, todėl jaučiu pilietinę pareigą apie tai informuoti kitus“, - rašė ji.

Autobuso laukė keturias valandas

DELFI susisiekė su „Ecolines“ ir paprašė komentaro apie sausio 5 d. vykusią kelionę. „Ecolines“ logistikos vadovo Lietuvoje Olego Vilučio teigimu, autobusas iš tiesų buvo sugedęs. „Taip, sausio 5 d. vykstant iš Šiaulių į Kaselį, buvo užfiksuotas autobuso gedimas, susijęs su aušinimo sistema. Dėl įvykusio gedimo keleiviai ir patyrė minėtus nepatogumus. Užfiksavus gedimą, iš karto buvo iškviestas kitas autobusas iš Rygos“, - sakė jis.

„Ecolines“ logistikos vadovas nurodė, kad kitas autobusas iš Rygos atvyko per 4 valandas, į Kaselį autobusas atvyko 15:30 vietos laiku, nuo grafiko atsilikdamas lygiai 2 valandas. „Kadangi gedimas buvo susijęs su aušinimo sistema, vairuotojas negalėjo užvesti autobuso. Todėl neveikė šildymo ir apšvietimo sistemos bei nebuvo galimybės keleivių aprūpinti karštaisiais gėrimais. Pageidavusiems keleiviams buvo išdalinti pledai ir pasiūlyti užkandžiai. Tualetas veikė visą laiką, kol buvo laukiama kito autobuso“, - sakė jis.

Vis tik, O. Vilutis neigė faktą, kad autobuse vietos pakako ne visiems keleiviams. „Ecolines“ bilietų pardavimo sistema yra kompiuterizuota ir visuose bilietuose yra nurodytos sėdėjimo vietos, todėl keleivių autobuse negali būti daugiau negu įsigytų bilietų. Į gedimo vietą atvykus naujam autobusui, jame keleiviai susėdo atsitiktine tvarka. Marijampolėje įlaipinti nauji keleiviai pageidavo sėdėti bilietuose nurodytose vietose, todėl stiuardesė paprašė visų keleivių sugrįžti į savo pradines vietas. Deja, kai kurie iš keleivių atsisakė. Stengiantis negaišinti užsitęsusios kelionės trukmės, naujiems keleiviams buvo pasiūlyta atsisėsti į likusias laisvas vietas. Nuoširdžiai atsiprašome vykusių keleivių už patirtus kelionės nepatogumus“, - DELFI sakė jis.

O. Vilučio teigimu, skundus pateikusiems keleivimas kelionė gali būti kompensuota. „Pagal keleivių pervežimo taisykles, jeigu vėluojama dėl vežėjo kaltės, keleiviai gali raštu pateikti skundą ar pretenziją su bilietų kopijomis per 30 kalendorinių dienų po įvykusio reiso. Po šios kelionės keleiviams, kurie raštu pateikė skundus, buvo kompensuota nemokamais bilietais arba nuolaidomis kitai kelionei“. - DELFI sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)