Neįprasta akcija Vilniuje sudomino DELFI skaitytoją

 (12)
DELFI skaitytojas užfiksavo Vilniuje vykusią, prieš vairavimą išgėrus nukreiptą akciją. Kaip rašė DELFI skaitytojas, automobilio stovėjimo vietoje buvo kapas ir kryžius su užrašu “vairavau išgėręs”.
Akcija Islandijos gatvėje
© DELFI skaitytojo nuotr.

Štai ką savo laiške pasakojo neįprastą akciją užfiksavęs DELFI skaitytojas:

“Ketvirtadienį ryte, eidamas Islandijos gatve Vilniuje, pamačiau gana netipišką vaizdą. Vietoj mašinos parkavimo vietoje stovėjo, mhm, kaip čia išsireikšti – kryžius, ant kurio buvo parašyta “vairavau išgėręs” bei kapas, kuris buvo padarytas iš vainikų, aptvertas tvorele iš raudonų juostų. Tiksliai apibūdinti nemoku, todėl geriau pridėsiu nuotrauką. Kokia to esmė? Socialinė akcija, prieš vairavimą išgėrus.

Tai sukėlė man nemažai minčių apie socialines akcijas. Pamąsčiau, kurias iš jų prisimenu. Pirmoji reklama, apie kurią pagalvojau buvo ta, kurioje mergaitė iškrito pro priekinį langą ir ant
kapoto nukrito jos batukas. Taip pat prisiminiau reklama, skirtą greičiųmėgėjams, kurioje neįgalusis siūlo prisijungti, jeigu “tu irgi viršiji greitį”. Ir susimąsčiau, kodėl būtent šios kelios reklamos
man labiausiai įsiminė? Kuo jos taip veikia?

Tikriausiai dėl kelių aspektų: išskirtinumo, ir realumo, kuris reklamą paverčia šiek tiek kraupia. Kapas girtam vairuotojui – netradicinis reklamos būdas. Asmeniškai kažko panašaus matęs nesu. Tačiau tikiu, kad tai veikia geriau, negu plakatas, kuriame parašyta - nevairuok išgėręs. Nes žmonės į tai tiesiog nekreipia dėmesio.

Realumas – visos trys paminėtos reklamos iš esmės nerodo jokių gąsdinančių vaizdų, tačiau, jos palieka erdvės įsivaizduoti, kaip visa tai įvyko. Pamatę vieną tam tikrą vaizdą, mes nusipiešiam sau
visa įvykių seką, todėl geriau įsimename pačią reklamą. Kai kurie žmonės sako, kad tai yra kraupoka. Bet tokios reklamos padeda suvokti, kad tai nėra kraupu, labiau tai yra realybė, kuri gali įvykti, ir kuriosreikia saugotis.

Apskritai, man ši reklama patiko. Norėčiau, kad Vilniuje netradicinių reklamų būtų daugiau (šneku ne tik apie vairavimą, bet apie visokio tipo reklamas).”

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Atskleidė, kaip sutaupyti Palangoje – svarbus vienas dalykas (47)

DELFI paskelbtas straipsnis apie turistę Iriną, kuri teigė, kad poilsis Palangoje jai pasirodė pigus ir kokybiškas, paskatino DELFI diskusijos dalyvius pasidalyti savo patirtimi. Jie dalijosi atostogų skaičiavimais ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje bei tvirtino, kad visur galima rasti būdų sutaupyti.

Kaunietė įspėja saugotis sukčių – jie gali piktnaudžiauti jūsų feisbuko profiliu (3)

Po sekmadienį portale „Kas vyksta Kaune“ paskelbtos informacijos apie įtartiną asmens duomenų prašymą, norint išsinuomoti butą, pirmadienį sulaukėme kaunietės Ritos laiško. Ji nori įspėti kitus, kad būtų atsargesni.

Skaitytoją nustebino Pandėlyje neįprastai pastatytas kelio ženklas (3)

DELFI skaitytojas atsiuntė redakcijai nuotrauką, kurioje matyti ant žemės į stulpą atremtas pagrindinį kelią nurodantis kelio ženklas.

Vilniuje uždūmijo populiarus restoranas (19)

DELFI skaitytojas atsiuntė nuotrauką, kurioje matyti, kaip gaisrinė atvyko gesinti šiandien pavakarę uždūmijusio restorano „Soya“, esančio A. Vienuolio g.

Praėjusios Joninės džiugino ne visus: jos iš mūsų buvo atimtos (40)

Mūsų valdžia iš raseiniškių atėmė Jonines. Nejaugi miesto gyventojai nenusipelno jokios bendros miesto šventės? Ar viskas daroma tam, kad gyventojai, kuo mažiau tarpusavyje bendrautų? Tiesa, Joninės buvo, tačiau daugiau kaip 20 km nuo miesto, miške, Molavėnuose, kur pėsčiomis nenueisi.