Mažesnė kaina leidinyje, įprasta - parduotuvėje

 (41)
Informacija apie nuolaidas specialiuose leidiniuose negarantuoja, kad apsipirkus nereikia patikrinti čekio – mažesnė kaina net ir akcijos metu pritaikoma ne visada. Su tuo pasakojo susidūręs DELFI skaitytojas Žilvinas, ne tik nesutaupęs, bet ir turėjęs išklausyti darbuotojos priekaištus. Tuo metu „Rimi“ parduotuvės atstovai tikina, kad klaida įsivėlusi buvo, tad pirkėjas buvęs teisus.
© Skaitytojo nuotr.

Į DELFI kreipęsis Žilvinas pasakojo, kad į nemalonią situaciją pateko „Rimi“ parduotuvėje Vilniuje. „Vakar prasidėjo naujos savaitinės akcijos, todel užsukau apsipirkti. Pirkau varškės sūrelius „Magija“. Kaip ir parašyta leidinyje – 30 proc. nuolaida šiems varškės sūreliams, tačiau neišskirta kuriems“, - pasakojo jis.

Vis tik, pasiėmęs specialią pakuotę, kurioje yra keturi sūreliai, atsiskaitydamas kasoje jis žadamos nuolaidos negavo. Paprašęs suteikti nuolaidą, Žilvinas sako iš kasininkės gavęs atsakymą, kad pasižiūrėtų, kas leidinyje nupiešta, „o pakuotei nuolaida netaikoma“. Jis tikina, kad to parodyti parduotuvės darbuotoja net nusivedusi jį prie lentynos. „Taip pat nusivedė mane iki lentynos ir parodė, kur pakabinta nuolaida. Nuolaida „- 30%“ buvo pakabinta tik prie vienos prekės, tai turėjau suprasti, kad tik tam vienam sūreliui taikoma 30 proc. nuolaida?“, - stebėjosi jis.

Vyriškis pasakojo, kad paprašęs pardavėjos grąžinti pinigus, įsivėlė į ginčą, pradėta kalbėti ir apie policiją. „Patarimas „Rimi“ komandai ateičiai: jei jau įvyko tokia klaida, reikėtų pasekti kitų tinklų pavyzdžiu ir prie prekės tiesiog pakabinti patikslinimą su atsiprašymu, kad įvyko klaida ir nuolaida šiai prekei netaikoma (vakar pirkimo metu nebuvo tokio užrašo)“, - sakė jis.

DELFI apie tai, kodėl pirkėjui buvo nepritaikyta nuolaida, pasiteiravo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovės Ramintos Stanaitytės-Česnulienės. „Labai apgailestaujame, šiuo atveju įvyko techninė klaida ir tų sūrelių rinkinys duomenų bazėje nebuvo įtrauktas į akcijinius. Dėkojame už informaciją - klaidą ištaisėme. Kviečiame pirkėją kreiptis į parduotuvę, kur pirko sūrelius, norėtume kompensuoti jam nepatogumus. Leidinyje informacija buvo nurodyta teisingai, rinkiniams identiškų produktų taikome tokias pačias nuolaidas kaip ir atskiriems produktams Šiuo atveju pasitaikė klaida sistemoje, kurią ištaisėme“, - sakė R. Stanaitytė - Česnulienė.

Jos teigimu, bus aiškinamasi ir dėl darbuotojos elgesio bei įvykusio konflikto.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Atskleidė, kaip sutaupyti Palangoje – svarbus vienas dalykas (49)

DELFI paskelbtas straipsnis apie turistę Iriną, kuri teigė, kad poilsis Palangoje jai pasirodė pigus ir kokybiškas, paskatino DELFI diskusijos dalyvius pasidalyti savo patirtimi. Jie dalijosi atostogų skaičiavimais ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje bei tvirtino, kad visur galima rasti būdų sutaupyti.

Kaunietė įspėja saugotis sukčių – jie gali piktnaudžiauti jūsų feisbuko profiliu (3)

Po sekmadienį portale „Kas vyksta Kaune“ paskelbtos informacijos apie įtartiną asmens duomenų prašymą, norint išsinuomoti butą, pirmadienį sulaukėme kaunietės Ritos laiško. Ji nori įspėti kitus, kad būtų atsargesni.

Skaitytoją nustebino Pandėlyje neįprastai pastatytas kelio ženklas (4)

DELFI skaitytojas atsiuntė redakcijai nuotrauką, kurioje matyti ant žemės į stulpą atremtas pagrindinį kelią nurodantis kelio ženklas.

Vilniuje uždūmijo populiarus restoranas (19)

DELFI skaitytojas atsiuntė nuotrauką, kurioje matyti, kaip gaisrinė atvyko gesinti šiandien pavakarę uždūmijusio restorano „Soya“, esančio A. Vienuolio g.

Praėjusios Joninės džiugino ne visus: jos iš mūsų buvo atimtos (48)

Mūsų valdžia iš raseiniškių atėmė Jonines. Nejaugi miesto gyventojai nenusipelno jokios bendros miesto šventės? Ar viskas daroma tam, kad gyventojai, kuo mažiau tarpusavyje bendrautų? Tiesa, Joninės buvo, tačiau daugiau kaip 20 km nuo miesto, miške, Molavėnuose, kur pėsčiomis nenueisi.