DELFI nuotraukas, kuriose matyti „Gardner“ marinuotų agurkėlių stiklainyje esančios plunksnos, atsiuntė skaitytojas Paulius. Vyriškis šmaikštavo, kad tai – dar ne pats blogiausias radinys. „Marinuotuose agurkėliuose rastas priedas gal ir neprilygsta piene rastai pelei, bet paukščiai irgi gali būti įvairių ir pavojingų ligų nešiotojai, - laiške rašė jis. - O aš dar svarsčiau kaip gali būti, kad šie agurkėliai du kartus pigesni nei kiti“.

Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Raminta Stanaitytė – Česnulienė teigia, kad parduotuvė skundą taip pat gavo. Vis tik, patikrinus tiekėjo produkciją pažeidimų neaptikta. „Gavome tokį laišką ir mes. Pirkėjui atrašėme, prašydami kreiptis į parduotuvę, kur pirko šį produktą ir jam kompensuosime žalą. Informavome tiekėją, laukiame jo paaiškinimo. Patys apžiūrėjome keletoje parduotuvių šio tiekėjo agurkus, pažeidimų neradome. Ankščiau jokių nusiskundimų dėl šių agurkų kokybės nesame gavę. Kadangi stiklainis jau buvo atidarytas, taip pat negalime tvirtinti, kuriame etape galėjo radinys atsirasti jame. Bet kokiu atveju, kviečiame pirkėją kreiptis į parduotuvę, kur pirko, suteikti mums daugiau informacijos. Ir toliau tikrinsim tiekėją", - DELFI sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)