„Lidl“ pirkėją nustebino akcija sūriui: nuolaidos ženklo nėra – kaina ta pati

 (133)
Į DELFI redakciją kreipėsi nepatenkinta „Lidl“ klientė Rusnė, kuri siekė išsiaiškinti, ar parduotuvė nebandė apgauti pirkėjų siūlydama, jos akimis, „įtartiną“ akciją, kai produkto kaina nė nebuvo sumažinta. „Lidl“ atstovai tikina, kad jokios apgavystės nėra – paprasčiausiai parduotuvės darbuotojams pritrūko raudonų kainolapių, žyminčių nuolaidą.
© DELFI skaitytojo nuotr.

DELFI skaitytoja Rusnė, kuri spalio pradžioje lankėsi „Lidl“ parduotuvėje, savo laiške teigė, kad parduotuvėje klientai gali būti klaidinami ten taikomomis akcijomis.

„Norėčiau pasidalinti savo pastebėjimais bei nuotraukomis. Pirmadienį, spalio 3 d., lankiausi „Lidl“ parduotuvėje Kalvarijų g. ir pastebėjau sūrį „Tilsit“, kuriam buvo taikoma akcija, – rašė skaitytoja, mananti, kad akcija galėjo būti sukurta kaip triukas pardavimams kelti. – Nuotraukoje pažymėjau, kad visiškai šalia identiškas sūris (250 g, tokio pačio riebumo, galiojimo laiko bei sudėties) guli pažymėtas įprasta kaina“. Skaitytoja svarstė, ar prekybininkai nesiima tokių veiksmų dėl didesnių produkcijos kiekių pardavimų.

„Lidl“ pirkėją nustebino akcija sūriui: nuolaidos ženklo nėra – kaina ta pati
© DELFI skaitytojo nuotr.

DELFI kreipėsi į „Lidl“ atstovus ir paprašė pakomentuoti skaitytojos skundą dėl akcijos produktui. „Lidl“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Valerija Lebedeva teigė, kad nesusipratimas įvyko darbuotojams pristigus raudono popieriaus, kuris žymi akcijines prekes.

„Skubame paneigti spėjimą dėl neva pirkėjų klaidinimo ir norime patikinti, kad įprasta Jūsų nurodyto sūrio kaina – 1,29 euro, kaip ir buvo skelbta reklamuojant akciją. Kaina su jau pritaikyta akcijos nuolaida ant balto popieriaus lapo atspausdinta minėtosios parduotuvės darbuotojams pristigus raudonos spalvos kainolapių,“ – pabrėžė vadovė.

V. Lebedeva taip pat atsiprašė skaitytojos už nepatogumus ir nurodė, kad parduotuvė deda pastangas, kad ateityje tokia situacija nepasikartotų.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Ar „Maxima“ pasimokė iš skaudžios nelaimės Rygoje? (8)

DELFI skaitytojas tapo parduotuvėje „Maxima“ Mindaugo gatvėje sekmadienio vakarą įvykusio incidento liudininku. Jį nustebino parduotuvės darbuotojų reakcija.

Tikėjosi ramiai pasmaližiauti kavinėje – supykdė radinys leduose (156)

Rugpjūčio 17 d. su draugu ir vaikais lankėmės Vilniaus Bernardinų sode. Ten mažieji žaidė ant, atrodo, jau saugių žaidimų įrenginių, pasisupo ir karusele prie kavinės „Sugarmour“ Vasaros Rezidencijos.

Mergaičių elgesys pradžiugino Ukmergės policiją: esame sužavėti jų poelgiu (54)

Norime papasakoti apie gražų dviejų mergaičių poelgį. Vakar maždaug 10 metų mergaitės į Policijos komisariatą atnešė vyrišką piniginę, tikėdamosios, kad pareigūnai padės nustatyti savininką.

Įspėja dviratininkus: šioje Kauno vietoje būkite akylesni (79)

Norėjau pranešti apie įvykį, kuris nutiko rugpjūčio 15 d. dienos metu tarp 14.00 iki 16.50 val. Buvau nuvažiavęs su dviračiu prie Kauno bazių Pramonės p. 1.

Prašo padėti susirasti darbą: esame jauna šeima ir mums labai trūksta pinigų (132)

Pamačiusi darbo (darbo, o ne pašalpos) maldaujančių žmonių prašymus, dažnai atkreipdavau dėmesį ir aš. Ir visuomet apimdavo toks nenusakomas nesmagumo jausmas. Kokioje beviltiškoje situacijoje turėjo atsidurti toks žmogus, kad viešai atvertų savo žaizdas? Dabar pati savo kailiu suprantu, kad tai padaryti nėra lengva.