Praėjusį penktadienį teko pakliūti į tą baisingą liūtį, kuria mėgavosi visa Lietuva. Taip jau atsitiko, kad kiaurai permirkau ne tik aš, bet ir mano senutėlis išmanusis. Pamačiusi ekrane dulksną ir liūdėjau, ir džiaugiausi, kad iki galo „damušiau“ telefoną ir atsirado puiki proga įsigyti naują. Seniai jau buvau išsirinkusi kokio modelio norėčiau, tad kitą dieną nuėjau į mobiliojo ryšio saloną ir tiesiog paprašiau jo.

Atrodo, turėjau būti kiekvieno pardavėjo-konsultanto ideali pirkėja, kuri žino, ko nori, ir nereikia vardyti kiekvieno telefono modelio privalumų ir trūkumų. Na, man padavė šį telefoną, dar pasiūlė patrauklesnį, kiek brangesnį planą, siūlomos sąlygos tikrai tenkino ir su viskuo sutikau. Viskas tuo ir būtų pasibaigę, tačiau paprašiau, kad įdėtų mano SIM kortelę į šį telefoną. Nuo tada prasidėjo pats įdomumas...

Panelė, kuri mane aptarnavo (ji buvo vienintelė tuo metu dirbusi salone), bandė įdėti mikro SIM kortelę į mikro SD skiltį, tačiau SIM kortelė į šią skiltį netilpo, tad nusprendė, kad tikrai negrūs ir reikia apkirpti ir padaryti nano dydžio (su kortelių dydžių pavadinimais susidūriau pirmą kartą, nano dydis yra, kaip suprantu, pats mažiausias).

Konsultantė apkirpdama kortelę dar mestelėjo frazę: „Jei ką, padarysiu naują kortelę, ot bėda“. Sumažinusi SIM kortelę, konsultantė vėl bandė ją dėti į telefoną, tačiau ir vėl nesėkmingai, dabar pasirodė kortelė per maža ir ji tiesiog įkrito į akivaizdžiai per didelę micro SD skiltį. Nepaisant to, ji vis tiek bandė jungti telefoną, žiūrėti, ar veikia ryšys. Ryšio nebuvo. Iš jos vis raustančių skruostų, mačiau, kad kažkas čia ne taip. Tada bandė mėtyti pėdas ir sakė, kad neveikia dėl to, kad su telefonu sušlapo ir SIM kortelė, ji pažeista ir jos nenuskaito, todėl reikia padaryti naują kortelę.

Man visiškai nesvarbu: padarykit, kad galėčiau naudotis telefonu. O tada prasidėjo kortelės krapštymas iš telefono. Pradžiai bandė išpurtyti, bet nepavyko. Tada ėmėsi rimtesnių priemonių – peiliuko, skirto popieriui pjaustyti, vis sakydama, kad visada pavyksta taip padaryti, bet šį kartą kažkaip nesigauna. Po kokių 5-10 min. nesėkmingų bandymų, atkišdama man telefoną ir peiliuką, pasiūlė man pačiai tai padaryti, gal man pavyks. Aš žinoma atsisakiau, nes gi tai naujas, ką tik įsigytas telefonas, tikrai su peiliuku aš nieko nekrapštysiu. Konsultantė galiausiai sugalvojo, kad man reikia nueiti į greta esantį kito ryšio operatoriaus saloną ir paprašyti, kad jie ištrauktų kortelę, nes jie neva turi replytes. Pasirodo, yra kažkokios specialios, kortelėms iš telefonų traukyti, bet jie šiame taške neturi, tiesiog niekas tuo nepasirūpino, tad joms tenka su peiliukais traukyti.

Su savo naujuoju telefonu ir jame užstrigusia kortele nuėjau, kur mane siuntė, ir papasakojusi visą situaciją paprašiau, kad ištrauktų su replytėmis įstrigusią kortelę. Kito salono darbuotojas į mane tik pašnairavo, apie kokias aš čia replytes kalbu, visa laimė, kad vyrukas buvo labiau nusimanantis technininiuose klausimuose, paėmęs į žiogelį panašų daikčiuką, lengvai ištraukė nelemtąją kortelę.

Patenkinta, kad jau išsisprendė problema, grįžau su telefonu jau be įstrigusios kortelės atgal pas tą pačią panelę ir laukiau tolimesnių veiksmų. Ji ir toliau teigė, kad senoji kortelė pažeista, nes buvo sušlapusi ir man reikia naujos. Na, šis jos teiginys visiškai manęs neįtikino, maniau, kad ji tiesiog susimovė, nuspręsdama, kokio dydžio reikės, ir be reikalo sumažino kortelę, bet galvoju tiek to, nieko jai nesakysiu, nes jos veide ir taip jau mačiau daug streso dėl prieš tai vykusio kortelės traukimo. Visiems gi pasitaiko. Sakau: „Tai gerai, darykit tą naują kortelę“. Dar teko palaukti kokį pusvalandį, kol „suvaikščios“ sutartys, kad galėtų atlikti šį veiksmą. Tuo tarpu vienintelė salone dirbusi darbuotoja išėjo papietauti, tad taip ir likau belaukdama.

Pagaliau sulaukusi konsultantės tikėjausi, kad greitai baigsis mano užsitęsęs pirkimas. Pamačiusi sistemoje, kad jau čia viskas „suvaikščiojo“, pradėjo pildyti informaciją naujajai kortelei. Sakysite, koks skirtumas ar nauja, ar sena ta kortelė, bet man, pasirodo, yra. Mano senoji kortelė buvo su elektroniniu parašu, už kurį netaikomas 0,40 Eur mėnesinis mokestis, nes pasirodo dabar jį apmokestino. Darant naują kortelę, jau nebegali padaryti, kad už elektroninį parašą kaip ir anksčiau nemokėčiau. Tada prasidėjo įkalbinėjimas, gal man iš vis nereikalingas elektroninis parašas, kad gerai apsvarstyčiau, nes dabar jis mokamas. Kodėl aš turiu už jį mokėti, jei prieš tai nemokėjau, turėdama senąją kortelę, ne dėl mano kaltės ji keičiama? Bet vis sulaukiau to pačio teiginio, kad mano senoji kortelė sugadinta, nes sušlapo, ir nieko negali padaryti, dabar jau teks mokėti. Susinervinau dėl to, bet norėjau, kad kuo greičiau baigtųsi ši nesąmonė.

Kai galiausiai konsultantė man padarė naują kortelę, dar prieš dedant, aš pasiūliau jai „pagooglinti“, kaip įdėti į šį telefoną SIM kortelę, kad nesikartotų situacija, ji mestelėjo, kad žino, kaip reikia įdėti kortelę. SIM kortelę vėl padarė nano dydžio, kiek nustebau, nes iš pradžių maniau, kad ji prieš tai ją per daug sumažino, bet dabar jau dėjo visai į kita skiltį (matyt per pietų pertrauką šmėstelėjo geniali mintis arba buvo nubėgusi paklausti kitų kolegų patarimo). Pamačiusi tai, aš ją sustabdžiau ir paklausiau, kodėl nebandė įdėti mano senosios kortelės į šį skyrių? Konsultantė buvo įsikandusi tos minties, kad mano senoji kortelė sugadinta. Tada jos paprašiau, kad prieš tai bent pabandytų įdėti mano senąją SIM kortelę. Nepatikėsit, įdėjus ją ten, kur jos vieta, ji veikė. Aš jai sakau: „Kodėl jūs man darėt naują kortelę, nepabandžiusi įdėti senosios į tinkamą skyrių?“. Sulaukiau dar geresnio paaiškinimo, kad čia tik laiko klausimas, kiek ji veiks, nes ji buvo sušlapusi ir yra pažeista.

Tai sakau: „Kol ji man veikia, man nereikia tos padarytos naujos kortelės, nes su senąja turėjau privilegiją į neapmokestintą el. parašą“. Konsultantė man tik sugebėjo pasakyti, kad jau viskas, per valandą bus aktyvuota nauja kortelė ir ji nieko negali padaryti. O galiausiai pritrenkė pasakymas, kad su naująją kortele bus daug geresnis ryšys nei su senąją, tad aš tik išlošiau. Nežinau, ar ji tuo pati bent patikėjo, ką man pasakojo, ar laikė mane visiška idiote.

Dėl užsitęsusio cirko nekėliau jokio skandalo, nes suprantu, kad visiem pasitaiko nesėkmių darbe, taip pat supratau, kad ne jos kompetencijai visą šią situaciją sutvarkyti. Tad išėjau su savo naujuoju pirkiniu.

Kitą dieną pasiskambinau bendruoju klientų aptarnavimo numeriu, tikėdamasi sulaukti supratimo ir kad bus išspręsta mano problema dėl el. parašo. Papasakojau specialistei visą situaciją, ji mane suprato, apgailestavo dėl aptarnavimo kokybės salone, sakė, kad man būtų pradėję apmokestinti elektroninio parašo paslaugą nuo liepos mėnesio, o prieš tai buvusi kortelė nepalaikė 4G ryšio. Visas šis paaiškinimas nuskambėjo profesionaliai, jei būtų tokia specialistė dirbusi salone, nebūtų buvę ir šios istorijos.

Visgi ir profesionalioji konsultantė, bandydama užglaistyti nesusipratimą, ėmėsi keistų priemonių – pasiūlė 2 eurų kompensaciją. Kompensacijos nesitikėjau nei tokio dydžio, ne dėl jos skambinau, bet kai bando darbuotojų kompetencijos stoką atpirkti 2 eurais, tai gal tada geriau atsiųstų atviruką su atsiprašymu, atrodytų bent jau ne taip gėdingai.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Esate atsidūrę panašioje situacijoje ir norite pasidalyti savo patirtimi? Jūsų minčių laukiame elektroniniu paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Patirtis“.