Konfliktas vaikų kirpykloje: iš pykčio norėjosi netgi staugti

 (246)
Noriu papasakoti vieną istoriją, nutikusią mums praėjusį šeštadienį. Kadangi emocijos jau aprimo, pyktis jau atlėgo (nors pavadinti tai pykčiu gal ir būtų per stipru, tai greičiau šioks toks nemalonus nusistebėjimas aptarnavimu), galiu ramiai papasakoti visą istorija objektyviai.
© Shutterstock nuotr.

Prieš kelias dienas buvau užrašiusi sūnų į vaikų kirpyklą „Bambina“ Kaune. Tai ne pirmas kartas, kai savo sūnų ten ketinau kirpti, kadangi turėjau susidariusi neblogą nuomonę apie įstaigą anksčiau – čia kirpdavome ir savo dukterį. Tiesa, jau ir seniau kartą buvome nemaloniai nustebinti, kai kirpėja ne tik nemokšiškai ir kreivai apkirpo dukterį, bet ir man paprašius išlyginti nelygumus, piktai pasiūlė vaikų į kirpyklas nevesti, jei jau taip blogai kerpa. Ji tiek užsivedė mus įžeidinėti, kad man ausys pradėjo linkti, o kitai darbuotojai teko ją raminti. Išėjome iš kirpyklos, bet per daug į galvą neėmėme. Man pavyko gana neblogai pačiai kirpėjos klaidas ištaisyti namuose ir nusprendėme, kad pas šią kirpėją stengsimės daugiau nepakliūti. Beje, netrukus ji ten jau nebedirbo.

Taigi, atėjo šeštadienis ir atvykome mes vėl į kirpyklą. Atvykome laiku, likus daugiau nei penkioms minutėms iki mums paskirto laiko. Tačiau vos pravėrus lauko duris į kirpyklos patalpas, kirpėja griežtai pasakė palaukti lauke, nes šiuo metu kerpa labai judrų vaiką ir mes jį blaškysime.

Apstulbau, iš pradžių maniau, kad pasigirdo, juk kirpykloje yra laukiamasis su suoliuku. Bet perdaug negalvojusi uždariau duris ir... Štai aš ir mano du maži vaikai laukiame lauke, gatvėje, kol baigs kirpti kitą vaiką. Buvo laiko pakalbėti ir su vyru, kuris iškart patarė važiuoti mums namo, nebelaukti ir tikrai daugiau nebesikirpti šioje vietoje – juk kas per aptarnavimas, kai klientai turi laukti savo eilės tiesiog gatvėje! Oras gana žvarbus, juk nebe vasara.

Nors temperatūra nebuvo labai žema (apie 5 laipsnius šilumos), bet vėjas lauke pasitaikė žvarbokas. Aš dar bandžiau tvardytis ir nuryti tas karčias emocijas, kurias sukėlė toks kirpėjos elgesys, nes iš tikrųjų vaiko plaukučiai jau labai prašėsi kirpėjos žirklių, be to, kitos vietos kirpti vaikams nežinojau, niekada nesidomėjau.

Atėjus mūsų laikui, pro langą buvo matyti, kaip vis dar yra kerpamas kitas vaikas. Vis dar laukėme ir stypčiojome, šokinėjome, kad nesušaltume. Tvardžiausi ir spaudžiau savo neigiamas emocijas viduje. Bet kai praėjo 10 minučių nuo mūsų registruoto laiko (mes laukėme lauke apie 20 min.), nebeištvėriau, užėjau į vidų paklausti, ar dar ilgai teks mums šalti lauke ir laukti, kol pakvies. Kirpėjos tonas išvertė iš koto...

Ji pagiežingu žvilgsniu, nemaloniu tonu, vartydama akis ir atsidusdama pasakė „Tai jau užeikit...“ Turėjome suprasti, kad ji dėl mūsų labai pasistengė ir leido užeiti anksčiau. Tada užvirė kraujas jau ir man. Iš paskutiniųjų gniauždama besikaupiantį pyktį savyje, ramiu tonu pasakiau, kad jau tiek to, apskirpsime kitur, viso gero. Uždariau duris ir iš pykčio norėjosi netgi staugti.

Važiuodama namo atgal bandžiau apgalvoti viską iš naujo ir surasti priežasčių, kodėl taip viskas nutiko. Gal kirpėja išties turėjo labai „sudėtingą“ klientą? Gal jai tikrai buvo labai sunku ir tas vaikiukas vedė ją iš proto? O mes kaip tik pasitaikėme nelaiku, kai jai norėjosi kuo greičiau užbaigti tą nenuoramą kirpti? Bet man vis tiek atrodo nepateisinama, kodėl kiti klientai turi nukentėti. Juk galėjome palaukti laukiamąjame.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

„Bambina“ kolektyvo komentaras:

„Ši situacija man žinoma. Taip, klientams atėjus 10 min. anksčiau buvo paprašyta jų pasivaikščioti, tačiau tai tik dėl jų pačių vaikučio. Tuo metu buvo kerpamas kitas neramus klientas. Turint ilgametę praktiką, tokios situacijos „užkrečia“ kitus vaikus, todėl tai įvertinus, klientės buvo paprašyta ateiti užsiregistruotu laiku, paaiškinus, kad sunkiai besikerpantis vaikutis gali išgąsdinti jų berniuką ir tada jis gali bijoti kirptis.

Tada tėvai patys priima sprendimą – pasilikti ar pasivaikščioti... „Bambina“ kolektyvas atsiprašo už susiklosčiusį nesusipratimą ir apgailestauja, kad tokią situaciją bandoma spręsti žiniasklaidos priemonėmis, o ne individualiai išsakant savo pastabas, pageidavimus „Bambinos“ kokybės linijoje.“

Norite pasidalinti panašia savo istorija? Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt arba žemiau:


Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Kino seansas po atvirumi dangumi virto chaosu: pirkę bilietus žiūrovai neįleisti (40)

Trečiadienio vakare į Valdovų rūmų kiemelyje rodytą filmą norėję patekti kino mėgėjai liko skaudžiai nusivylę. Nepaisant didžiulių eilių, bilietų buvo parduota dvigubai daugiau ir daugelis net nepamatė filmo – jiems tiesiog nebeliko vietų.

Kur slypi mokinių ugdymo prastų rezultatų šaknys – ar tikrai kalti tik mokytojai? (90)

Prieš savaitę vykęs Lietuvos Respublikos Vyriausybės Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio ir šalies švietimo profesinių sąjungų susitikimas atgaivino diskusijas apie moksleivių ugdymo kokybę.

Rainiukui neliko vietos buvusių šeimininkų namuose ir širdyje – vėl ieško namų (12)

Tokius pagalbos prašymus dėti sunkiausia, nes net nežinai nuo ko pradėti ir kaip rašyti, kad prisibelstum į kažkieno širdį.

Sunervino neaiški tvarka: dėl tokios bilietų pardavimo gudrybės noriu įspėti kitus (86)

Šios publikacijos tikslas yra įspėti studentus bei moksleivius apie važiavimo bilietų nuolaidų gudrybes.

Karštąjį savaitgalį laiką leido Bernardinų sode – viešajame tualete sulaukė netikėto prašymo (88)

Karštą šeštadienio popietę išsiruošėme su savo pirmagimiu kūdikiu, kuriam dabar yra 3 mėnesiai, pasivaikščioti po Bernardinų sodą Vilniuje.