Ketvirtadienio rytą mokėję už automobilio stovėjimą telefonu patyrė trikdžių

 (27)
Susidūriau su problema dėl apmokėjimo už automobilio stovėjimą Vilniuje.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Kaip ir kas rytą atvykęs į darbą Vilniaus senamiestyje, norėjau susimokėti už automobilio stovėjimą su programėle išmaniajame telefone.

Deja, gavau pranešimą SMS: „Paslauga negalima, įvyko sisteminė klaida. Bandykite vėliau.“

Ketvirtadienio rytą mokėję už automobilio stovėjimą telefonu patyrė trikdžių
© DELFI skaitytojo nuotr.

Į darbą atėjau be grynų pinigų, be to, telefono sąskaitą apmoka darbdavys, o dabar už automobilio stovėjimą tektų mokėti „iš savo kišenės“.

„Susisiekimo paslaugos“ maloniai paaiškino, kad dėl „Bitės“ tinklo problemų paslauga naudotis negaliu.

Tačiau oficialios informacijos apie tai, kad yra sutrikimai, ir kada problema bus pašalinta, niekur nėra paskelbta. Neaišku, kaip reiks elgtis rytoj ir poryt ar visą mėnesį. Ačiū, kad nors užregistravo mano automobilį, ir bent jau telefonu pažadėjo, kad šiandien tikrintojai bus informuoti ir bausti neturėtų...

Manau, ši informacija turėtų kuo skubiau būti paskelbta ir žinoma visiems vilniečiams ir miesto svečiams.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro pasiteiravo „Bitės“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovės Žanos Jakimavičienės. Ji nurodė, kad apie 13 val. gedimai jau buvo pataisyti.

Anksčiau kalbinta Ž. Jakimavičienė teigė, kad priežastys, kodėl atsirado sutrikimas, buvo tiriamos.

„Taip, šiandien gavome bendrovės „Susisiekimo paslaugos“ pranešimą apie sutrikusį ryšį. Šiuo metu „Bitės” specialistai kartu su bendrovės „Susisiekimo paslaugos“ atstovais aiškinasi, kieno pusėje iškilo problemos ir kokios yra sutrikimo priežastys.

Apgailestaujame, kad klientai šiuo metu negali pasinaudoti apmokėjimu trumposiomis žinutėmis. Kiek priklausys nuo mūsų, dėsime maksimaliai daug pastangų, kad kuo greičiau klientai galėtų vėl naudotis įprasta paslauga. Šiuo metu klientai gali sumokėti už parkavimą grynaisiais. Informuosiu Jus papildomai, kada paslaugos teikimas bus vėl atnaujintas.“

Gavus savivaldybės komentarą, tekstą papildysime.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Lankėsi koncerte ir negalėjo patikėti: taip kovojame su alkoholizmu (6)

Rugpjūčio mėnesio vakare Vilnius dūzgė nuo žmonių antplūdžio Vingio parke vykusiame koncerte. Mes irgi ten lankėmės.

Nusivylė „Emodži filmu“: pasigedau kritikos šiuolaikinėms problemoms (62)

Dar kartą įsitikinau, kad kino teatruose karaliauja konsumerizmas ir prastos kokybės kultas. Ko gero, nesu matęs nieko prastesnio, kaip šią savaitę matytas „Emodži filmas“ .

Glaustytis mėgstantis katinas ieško namų arba globos (3)

Mielas, jaukus, pūkuotas, minkštas, gražus, švelnus, meilus iki begalybės katinas ieško namų arba globos. Kaip jis atsidūrė gatvėje – nežinome, bet kad lauke gyvenantis katinėlis būtų toks jaukus, sunku patikėti.

Įsiutino dukart pabrangusi draudimo poliso įmoka: ar visi jau uždirba didesnius atlyginimus? (423)

Kosminiu greičiu augančios kainos ir jausmas, kad tu, žmogau, esi tiesiog įkaitas – tai ir paskatino parašyti viešai.

Pirkėjas papasakojo, kaip viskas vyko sekmadienį Mindaugo „Maximoje“ (14)

DELFI skaitytojas tapo parduotuvėje „Maxima“ Mindaugo gatvėje sekmadienio vakarą įvykusio incidento liudininku. Jį nustebino parduotuvės darbuotojų reakcija.