Sveiki,

Esu labiau negu labai pasibaisėjusi „Ryanair“.

Vakar su vaikučiais grįžome iš Lietuvos. Kauno oro uoste man buvo pasakyta, kad as PRIVALAU duoti bent vieną rankinį bagažą į bagažo skyrių. Aš rankinius lagaminus teturėjau du, nors mes buvome 3 keliaujantys asmenys.

Užrakinti rankiniam bagažui tinkančio lagamino neturėjau galimybių.

Atidaviau. Grįžusi namo negalėjau patikėti, kad esu apvogta. Pavogė bloką cigarečių. Dėl jų aš nesikreipčiau ir niekam galvos nekvaršinčiau, nors 30 EU prarasti tikrai nėra smagu...

Bjauriausia tai, kad buvo pavogti mano dukrytės plaukai... Septynių metukų mergaitė panoro savo ilgasias kasas padovanoti vėžiu sergantiems vaikučiams, kad iš jų būtų padarytas perukas.

Kreipiausi į „Ryanair“ ir elektroniniu paštu, ir telefonu. Atrašys, jei atrašys, tik po 7–14 dienų. Telefonu pasakė kreiptis į pačius oro uostus. Kauno oro uostas neatsako. Gatwicko oro uostas nurodo kreiptis atgal į „Ryanair“.

Nemėgstu viešumo. Bet draugai skatina netylėti. Bandau mokinti savo vaiką supratimo, užuojautos ir nesavanaudiškumo. Kaip man dabar savo mergaitei pasakyti, kad kažkokie negeri žmonės pavogė jos plaukus ir sergantys vaikučiai jų negaus.

Esu sukrėsta ir be galo pikta. Noriu įspėti „Ryanair“ keleivius dėl vagysčių. Bet labiausiai noriu pabrėžti tai, iki kiek žemai gali pulti žmogus, kad vogtų vaiko plaukus, skirtus vėžiu sergantiesiems.

Anglija.lt skaitytoja Roberta

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!