Kavinėje patiektas desertas sukėlė šleikštulį

 (432)
Mes su drauge dažnai užsukame pasėdėti į Palangoje esančią „Can can“ piceriją. Dažniausiai ten geriame kavą ir arbatą, kartais kažką suvalgome, bet prieš tai paklausiu, ar šviežia, nes esu mėgėja pati gaminti, tai esu gana išranki kavinėse patiekiamam maistui.
© DELFI skaitytojos nuotr.

Kovo 29 d. taip pat užsukome pasėdėti, užsisakėme kavos ir arbatos, ir pamaniau, kad visai nieko būtų pasiimti deserto. Iš tiesų iš karto situacija man pasirodė keista – kavą ir arbatą atnešė padavėja, kuri ir aptarnauja mūsų staliuką, o po to pyragą man atnešė kita padavėja. Pamaniau, gal pasikeitė pamaina, bet ne!

Pyragas iš karto man pasirodė įtartinas, jau žadėjau užrėkti, kodėl tokį negražų atnešė, bet susilaikiau. Palaukiau, kol atnešė atskirai ir įrankius. Tas įtartinas vaizdas man sukėlė smalsumą: kodėl tas pyragas toks negražus? Paėmiau desertinę šakutę ir ėmiau jį krapštyti tikrąją to žodžio prasme. Ir jūs matote, ką aš radau? O siaube, mes su drauge buvome šokiruotos, kokį vaizdą išvydome to pyrago viduje. Tai buvo didžiausias pelėsis. Tikrai pasidarė bloga.

Išsitraukiau savo išmanųjį ir pradėjau fotografuoti, kas man beliko, juk negaliu tokio įvykio neužfiksuoti. Tai padariusi, nuėjau prie padavėjos su savo pelėsiniu pyragu ir mandagiai jai viską pasakiau ir parodžiau. Lankytojai, kurie sėdėjo prie gretimų staliukų, manau, irgi tą girdėjo. Ir tuo metu kavinėje tikrai buvo nemažai lankytojų. Po kelių minučių atėjo prie staliuko vėl ta pati padavėja, ir pradėjo man siūlyti kitą pyragą arba tą patį, bet šį kartą sako – „Turime dar vieną, ŠVIEŽIĄ“. Didelė šypsena, nieko nesakysiu.

Likau dar kartą šokiruota, nes juk dabar bus šviežias, o tas atneštas, vadinasi, buvo ne šviežias? Didelė šypsena. Susilaikiau nepasakiusi, kad pernykščių maisto produktų nevalgau. Aš jai pasakiau – daugiau jokio maisto ir jokių pyragų. Kai jai pasakiau, kad ši informacija bus paviešinta, ji nuėjo ir vėl atėjo su pasiūlymu, kad galiu kavinės sąskaita pasiimti, ką noriu, supratau tai kaip kompensaciją man ir kad niekam nesakyčiau. Aš pasirinkau kokteilį, kurį apmokėjo kavinė. Bet aš esu už žmogaus sveikatą ir už sąžinę, todėl negaliu tylėti ir nepasakyti, koks šiais laikais vyksta verslas žmonių sveikatos ir gerovės sąskaita už pinigus. Tu sumoki, bet nežinai, ką tu gauni.

Nejaugi Lietuva yra tokia degradavusi valstybė? Tautiečiai kenkia savo žmonėms? Verslininkai „daro“ pinigus ir juokiasi iš eilinių vartotojų, kurie nesupranta juodojo verslo psichologijos? Gal todėl ir turime suskaldytą ir nevieningą tautą? Vieni užsimerkia tarsi nieko nebuvo ir viskas čia gerai? Kiti kaip robinai hudai, pasakę tiesą, lieka nesuprasti, išvadinti bet kaip. Sakoma, kad viskas gerai, taip ir turi būti, čia menkniekis. Galbūt kiti jau pavargo kalbėti ir geriau emigruoja.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Situaciją DELFI pakomentavo UAB „Delano“ Rinkodaros skyriaus vadovė Ieva Vaičiūnaitė:

„Pirmiausia, tai labai nesmagu, kad gavote nusiskundimą iš mūsų lojalios klientės, kuri beveik kiekvieną dieną užsuka į mūsų piceriją atsigerti arbatos.

Trapusis obuolių pyragas su vaniliniais ledais – tai mūsų klientų vienas mėgiamiausių desertų. Jį kepame nuo pat picerijų tinklo atidarymo, tai beveik 14 metų. Skirdami ypatingą dėmesį pyragų kokybei bei šviežumui, turime vos keletą, klientų pačių mėgiamiausių ir kiekvieną dieną kepamų pyragų – trapujį obuolių, austrišką štrudelį su vaniliniu padažu ir šokoladinį sufle.

Sulaukę Jūsų laiško kolegų komanda, kokybės vadovė ir technologai, iš karto nuvyko į Palangą. Įvertinus trapųjį obuolių pyragą nustatė vienintelę galimą priežtastį.

Pyragas patiekamas karštas papuošiant cukraus pudra. Esant didesniam jos kiekiui, nuo karščio ji sudrėksta ir sušoka į plutelę, kurią matome siųstoje nuotraukoje.

Skubiai sureagavome pakeisdami pyrago papuošimo technologiją, bei atkreipiant visų picerijų personalo dėmesį, dėl jo pateikimo.“

Norite pasidalinti savo patirtimi kavinėse ar restoranuose? O gal ten dirbate ir galite papasakoti apie tai, kokių klientų teka sutikti? Jūsų minčių laukiame el.paštu pilieciai@delfi.lt arba žemiau:

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Pirkėjas papasakojo, kaip viskas vyko sekmadienį Mindaugo „Maximoje“ (8)

DELFI skaitytojas tapo parduotuvėje „Maxima“ Mindaugo gatvėje sekmadienio vakarą įvykusio incidento liudininku. Jį nustebino parduotuvės darbuotojų reakcija.

Tikėjosi ramiai pasmaližiauti kavinėje – supykdė radinys leduose (164)

Rugpjūčio 17 d. su draugu ir vaikais lankėmės Vilniaus Bernardinų sode. Ten mažieji žaidė ant, atrodo, jau saugių žaidimų įrenginių, pasisupo ir karusele prie kavinės „Sugarmour“ Vasaros Rezidencijos.

Mergaičių elgesys pradžiugino Ukmergės policiją: esame sužavėti jų poelgiu (54)

Norime papasakoti apie gražų dviejų mergaičių poelgį. Vakar maždaug 10 metų mergaitės į Policijos komisariatą atnešė vyrišką piniginę, tikėdamosios, kad pareigūnai padės nustatyti savininką.

Įspėja dviratininkus: šioje Kauno vietoje būkite akylesni (79)

Norėjau pranešti apie įvykį, kuris nutiko rugpjūčio 15 d. dienos metu tarp 14.00 iki 16.50 val. Buvau nuvažiavęs su dviračiu prie Kauno bazių Pramonės p. 1.

Prašo padėti susirasti darbą: esame jauna šeima ir mums labai trūksta pinigų (133)

Pamačiusi darbo (darbo, o ne pašalpos) maldaujančių žmonių prašymus, dažnai atkreipdavau dėmesį ir aš. Ir visuomet apimdavo toks nenusakomas nesmagumo jausmas. Kokioje beviltiškoje situacijoje turėjo atsidurti toks žmogus, kad viešai atvertų savo žaizdas? Dabar pati savo kailiu suprantu, kad tai padaryti nėra lengva.