Iškart teko nuryti karčią piliulę, kadangi „Teo“ meistrai, kaip visada, yra labai užimti ir gali atvykti tik po 10 dienų. Na, tiek to – galima palaukti, nes juk pristatytos paslaugų galimybės vertos tų dešimties dienų.

Meistras atvyko, pasikrapštė prie durų, pamatė, kad jos šarvuotos, nustatė, jog reikia gręžti, o metalinio grąžto jis nesinešioja – tik mūrui ir medžiui skirtų turi. Matyt, ir taip būna – neverta piktintis. Kažkodėl meistras nurodė vėl kreiptis į „Teo“ atstovą, su kuriuo bendrauta, kad paskirtų naują laiką, tada meistras atsiveš metalui skirtą grąžtą ir viskas bus puiku.

Ingai parašomas laiškas rugsėjo 3 dieną, prašoma jos suderinti naują laiką, atsiųsti meistrą su metalo grąžtu. Inga neatsako. Po trijų dienų jau siunčiamas labiau motyvuojantis atsakyto laiškas su daug šauktukų, bet jie neįtikina atsakyti klientui.

Labai apsukru palikti laiške ne savo tiesioginį telefono numerį, o trumpąjį, kuriuo paskambinus, atsiliepia teta, ji, žinoma, apie jokią Ingą nežino ir prašo pradėti viską nuo Adomo ir Ievos. O čia tik metalo grąžto juk bereikia... Teta pripažįsta, kad savo telefono irgi nepaliks, jei vėl skambinsiu, pataikysiu pas dar kitą moteriškę, kuri nežinos nieko nei apie Ingą, nei apie tetą, nei apie metalo grąžtą. Bet teta rodo iniciatyvą ir paprašo palikti savo telefono numerį, į kurį Inga paskambins „kai tik turės tokią galimybę...“.

Praeina diena, antra, tačiau Ingai tokia galimybė neatsirado... Tada kyla mintis įjungti sunkiąją artileriją ir pasiekti Ingą vieno mygtuko paspaudimu – iškeliauja laiškas „Teo“ tinklapyje nurodytu adresu.

Deja, nei Ingos, nei grąžto, tik jaukūs prisiminimai apie kone prieš mėnesį netikėtai atsiradusią ir šviesolaidžio greičiu dingusią Ingą...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI pasiteiravo komentaro „Teo“ komunikacijos vadovo Antano Bubnelio. „Gavę informaciją apie įvykusį nesusipratimą iš karto susisiekėme su klientu, išsprendėme problemą ir atsiprašėme dėl sugaišto laiko. Norėtume atkreipti dėmesį, kad vartotojų patogumui „Teo“ klientų aptarnavimas telefonu veikia visą parą, todėl visais atvejais nurodomas bendrasis telefono numeris, o ne konkretus darbuotojas. Iškilus klausimui ar, pavyzdžiui, prireikus susitarti dėl paslaugos įrengimo laiko, visada prašome susisiekti bendruoju telefonu ir iškilusį klausimą aptarti su klientų aptarnavimo konsultantu“, - nurodė jis.