Kaip filme: pirkėja vakarą leido užrakinta sostinės parduotuvėje

 (50)
„Nė gyvos dvasios. Pašūkavau... Nieko“, – filmo siužetą primenantį vakarą tuščioje parduotuvėje sausio 7 d. prisimena DELFI skaitytoja. Moteris pateko į neįtikėtiną situaciją – darbo laikui pasibaigus buvo netyčia užrakinta baldų ir interjero salone „Berry“ Vilniuje.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Moteris pasakojo į parduotuvę Ukmergės g. užsukusi 18.45 val. „Turėjau tikslą nusipirkti virtuvinį įrankį. Atėjusi pasilabinau su kasininke, pro kurią praėjau. Ji mandagiai atsakė. Parduotuvėje žmonių nebuvo, – pasakojo skaitytoja. – Žinodama, kad parduotuvė dirba iki 19 val., skubiu žingsniu ėjau tarp lentynų, bet to, ko reikėjo neradau, todėl apsidairiusi po parduotuvę, pasukau išėjimo pusėn. Eidama prasilenkiau su moterimi, prisegtu užrašu ant krūtinės (tikriausia konsultantė, nespėjau perskaityti).“

Pirkėja pasakojo, kad jai beeinant, pradėjo gesti šviesos, o priėjus prie tuščių kasų šviesos užgeso visiškai.

„Tik prie išėjimo durų buvo apšviesta. Deja... Jos užrakintos. Atsigręžiau – nieko. Nė gyvos dvasios. Pašūkavau... Nieko. Pasileidau bėgti atgal, bet nei konsultantės, nei ko nors gyvo neradau“, – prisimena skaitytoja.

Nežinodama, ką daryti, ji paskambino sūnui. Po pusvalandžio į užrakintą parduotuvę atvyko apsaugos taryba. Su jais per durų plyšį pabendravusi moteris prisėdusi ant reklaminio minkštasuolio laukė, kol bus išlaisvinta.

Po pusvalandžio iš antro aukšto pasigirdo balsai – ant laiptų pasirodė du jauni žmonės. Skaitytojos teigimu, vyriškis pradėjo piktintis, kad ji pasilikusi parduotuvėje, o moteris bendravo su apsauginiu kurį, atrakinusi duris, įsileido į vidų.

„Tik man paprašius atkreipti į mane dėmesį ir bent atsiprašyti, atsiprašė. Aš išėjau, nes skubėjau namo, buvo paliktas įjungtas namo šildymo katilas ir mama namuose, kurią užrakinau išvažiuodama trumpam. Juokinga, jeigu nebūtų liūdna... Ar ne?“, – savo laišką pabaigė moteris.

DELFI kreipėsi į baldų ir interjero saloną „Berry“, kurio administracijos atstovai atsiprašė už nesusipratimą.

„Prieš uždarant saloną, visada per vietinį radiją pranešame, kad baigiasi darbo laikas ir primename, kelintą valandą uždaromas salonas. Salono darbuotojai, prieš užrakindami saloną, apžiūri parduotuvės patalpas ir patikrina, ar neliko klientų. Toks atvejis pasitaiko per du metus kartą. Apgailestaujame ir dar kartą norime atsiprašyti klientės už šį nesusipratimą“, – rašoma parduotuvės atstovų komentare.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Nusivylė „Emodži filmu“: pasigedau kritikos šiuolaikinėms problemoms (21)

Dar kartą įsitikinau, kad kino teatruose karaliauja konsumerizmas ir prastos kokybės kultas. Ko gero, nesu matęs nieko prastesnio, kaip šią savaitę matytas „Emodži filmas“ .

Glaustytis mėgstantis katinas ieško namų arba globos (3)

Mielas, jaukus, pūkuotas, minkštas, gražus, švelnus, meilus iki begalybės katinas ieško namų arba globos. Kaip jis atsidūrė gatvėje – nežinome, bet kad lauke gyvenantis katinėlis būtų toks jaukus, sunku patikėti.

Pirkėjas papasakojo, kaip viskas vyko sekmadienį Mindaugo „Maximoje“ (13)

DELFI skaitytojas tapo parduotuvėje „Maxima“ Mindaugo gatvėje sekmadienio vakarą įvykusio incidento liudininku. Jį nustebino parduotuvės darbuotojų reakcija.

Tikėjosi ramiai pasmaližiauti kavinėje – supykdė radinys leduose (168)

Rugpjūčio 17 d. su draugu ir vaikais lankėmės Vilniaus Bernardinų sode. Ten mažieji žaidė ant, atrodo, jau saugių žaidimų įrenginių, pasisupo ir karusele prie kavinės „Sugarmour“ Vasaros Rezidencijos.

Mergaičių elgesys pradžiugino Ukmergės policiją: esame sužavėti jų poelgiu (54)

Norime papasakoti apie gražų dviejų mergaičių poelgį. Vakar maždaug 10 metų mergaitės į Policijos komisariatą atnešė vyrišką piniginę, tikėdamosios, kad pareigūnai padės nustatyti savininką.