Nustebino kainų skirtumas

DELFI laišką parašęs skaitytojas papasakojo, kad kainų skirtumą pastebėjo vienoje iš Plungėje esančių „Maxima“ parduotuvių J. Tumo – Vaižganto gatvėje. Čia jis įsigijo pieno mišinį „Aptamil 1“. Prekės kaina čekyje ir prekybos salėje skyrėsi beveik trimis litais: nuo 41,89 Lt kainos kortelėje iki 44,79 Lt čekyje. „Perskaičiau Jūsų straipsnį ir nutariau pasižiūrėti kainą prekystalyje ir čekyje. Kadangi pirkau vieną prekę (...), buvo lengva nustatyti, kad kaina skirtinga, o prieš tai dažniausiai pirkdavau ne vieną ir ne dvi prekes ir tada yra sunku prisiminti kokios kainos vitrinose“, - sakė jis.

Pirkėjas pasakojo, kad pastebėjęs skirtumą, kreipėsi į parduotuvėje informaciją teikiančią darbuotoją. „Tada man pasiūlė skirtumą padengti ir duoti 5 Lt dovanų čekį apsipirkti „Maximoje“, dar bandžiau ieškoti teisybės, kodėl yra apgaudinėjami žmonės. Tada pardavėja, dirbusi informacijos skyriuje, išsikvietė kitą moterį ir jos pasitarusios grąžino man visus pinigus ir atsiprašė už nesusipratimą“, - pasakojo prekę parduotuvei gražinęs skaitytojas.

Jis nusprendė prekės kainą patikrinti ir kitoje parduotuvėje - „Maximoje“ A. Jucio g. „Tada nuvažiavau į kitą „Maxima“ parduotuvę ir vėl pamačiau tą pačią prekę, kainuojančią 41,89 Lt, ir vėl gavęs kvitą pamačiau tokią pat 44,79 Lt sumą. Iš to padariau išvadą, kad visuose „Maximos“ prekybos centruose vitrinoje kaina yra mažesnė nei realiai žmogus sumoka už šią prekę. Ir dabar man kyla toks klausimas - ar žmogus turi tikrinti kainų sutapimus, ar turėtų pasitikėti prekybininkais? Ir šioje vietoje visada laimi pardavėjai, nes pirkėjas dažniausiai neatkreipia dėmesio. Norint, kad neapgautų, turi nuolat tikrinti barkodus, kainoženklius ir panašiai, nes vyksta totali žmonių apgaudinėjimo afera“, - piktinosi jis.

Skirtumas – dėl darbuotojų klaidos

DELFI kreipusis į „Maxima“ viešųjų ryšių atstovę Olgą Malaškevičienę, ji patikino, kad toks kainų nesutapimas įvyko dėl darbuotojų klaidos. „„Šis apmaudus nesusipratimas įvyko dėl parduotuvės darbuotojų kaltės. Sausio pabaigoje šio produkto kaina keitėsi, tačiau parduotuvėje nurodyto mišinio nebuvo, todėl informacija apie kainų kitimą nebuvo aktuali. Tuomet, kai produktas parduotuvę pasiekė, kainų etiketė nebuvo pakeista – tiesiog darbuotojai nepasitikrino aktualios informacijos ir automatiškai uždėjo seną kainų etiketę“, - sakė ji.

„Jeigu keičiama produkto kaina, ji keičiama visoje mūsų parduotuvių sistemoje, todėl kasos parodymas yra tikslus. Vakar klientas kreipėsi į parduotuvės darbuotojus, klausdamas apie kainų neatitikimą. Pastebėję klaidą, darbuotojai atsiprašė už netikslumą, prekė buvo grąžinta
į parduotuvę, o klientui – pinigai. Atsiprašant, klientui taip pat buvo pasiūlytas 5 litų dovanų čekis. Tą patį vakarą parduotuvėje klaida buvo ištaisyta – prie prekės lentynoje buvo nurodyta teisinga kaina“, - nurodė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (529)