Išbandžius prabangų „Volkswagen Phaeton“: patiko, bet 161 tūkst. Lt nemokėčiau

 (42)
Prabanga ir komfortu spinduliuojantis „Volkswagen“? Tikrai taip! „Phaeton“ yra didžiausias visoje „Volkswagen“ lengvųjų automobilių gamoje gaminamas modelis. Šis surenkamas ant „VW“ grupės D1 platformos, kuria dalijasi su „Bentley Continental GT“ ir „Bentley Continental Flying Spur“ automobiliais.

Konkuruodamas su tokiais gigantais kaip „Audi A8“ ar „Mercedes-Benz“ S klasės automobiliais, „Phaeton“ nenusileidžia ir puikiai demonstruoja savo tvirtą charakterį. Taip jau nutiko, kad šiandien testuoju prabangiausią „Volkswagen“ markės modelį. Ką gi, raktelis rankoje, sėdu ir važiuoju!

Atsisėdęs už „Phaeton“ vairo pasijaučiau kažkaip kitaip. Suprantama, juk esu premium klasės automobilyje. Viduje dominuojantis medis savo rievių raštais sužavėjo. Didelės ir patogios elektra valdomos sėdynės verčia jaustis lyg būtum namuose ant sofos. Taip pat nenusivylęs likau ir panelėje esančiu liečiamuoju ekranu, kuris yra iš tiesų didelis, o funkcijos lengvai perprantamos. Visos salone esančios apdailos detalės yra gražios ir malonios akiai.

Prieš pradėdamas važiuoti šiuo automobiliu aptikau vieną ir, mano manymu, labai didelį minusą – rankinis stabdis. Įprastai naujuose automobiliuose norint įjungti rankinį stabdį tereikia spustelėti mygtuką. Čia viskas atvirkščiai. Rankinis stabdis spaudžiamas koja, o norint jį išjungti reikia traukti didelę rankeną. Atlikdamas šį veiksmą jaučiausi lyg būčiau dideliame amerikietiškame visureigyje. Nors tai tik lašas jūroje, tikiuosi gamintojai ateityje išspręs šį trūkumą, nes tai tikrai neįprasta premium klasės automobiliui.

Apsižvalgęs viduje, išvažiavau į gatvę. Nežinau kodėl, ar dėl automobilio išvaizdos, o gal dėl vardinio valstybinio numerio susilaukiau nemažai dėmesio iš aplinkinių vairuotojų ir pėsčiųjų. Dauguma palydėdavo mane savo žvilgsniais. Nors man asmeniškai šis „Phaeton“ nėra gražus iš priekio (jis visiškai neišsiskiria iš kitų naujų „Volkswagen“ automobilių), tačiau automobilio galas sukurtas skoningai ir atrodo tikrai elegantiškai.

Važiuoja šis „Phaeton“ labai minkštai, tyliai ir komfortiškai. Vairuotojas sėdėdamas už vairo didelio vaidmens neatlieka, nes automobilis tiesiog plaukia. Verta paminėti, kad būtent šis mano testuojamas „Phaeton“ yra naujutelaitis, dar šiemet nuriedėjęs nuo konvejerio, o po kapotu slepia nemažą jėgainę – 3.0TDi V6 6A, 240AG.

Nors tokios klasės automobiliui būdinga turėti didelį ir galingą variklį, šis iš tiesų nesužavėjo. Įspūdinga trauka jis nepasižymi, o ir yra labai neekonomiškas. Nuvažiavus vos 120 kilometrų, jis sunaudojo apie 14-15 litrų dyzelino. Tačiau kokybė ir komfortas tai atperka, o jeigu automobilio savininkas gali sau tai leisti, nemanau, kad kuro sąnaudos taps galvos skausmu.

Iš pirmo žvilgsnio automobilio dydis neišgąsdino, tačiau atlikus keletą važiavimo bandymų prekybos centrų daugiaaukštėse stivėjimo aikštelėse, supratau, kad reikalas rimtas, o iš nugaros važiuojančius įprastus miesto automobilių vairuotojus priverčiau keiktis dėl savo didelio ir nerangaus automobilio.

Ar man patiko naujasis „Phaeton“? Sakyčiau taip, bet nemanau, ar mokėčiau 161 tūkst. litų už jį. O ir savo asmeniniame garaže tokio automobilio neįsivaizduočiau. Pats automobilis manęs nesužavėjo, tik detalės ir akcentai. Nors jis tikrai geras, kokybiškis, komfortiškas ir elegantiškas, manau, kad „Phaeton“ yra tiesiog išpūstas burbulas.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Londone gyvenanti lietuvė: belieka džiaugtis, kad tuo metu buvau kitur (13)

Sveiki, esu Karolina Tišikaitė, žurnalistikos studentė Roehamptono universitete. Šiandien aplankiau vietą, kur užvakar įvyko teroristinė ataka. Norėjau pasidalinti, kaip mano nuomone Londono žmonės reaguoja į šiuos baisius įvykius. Nuotraukos fotografuotos vakar, apie 15 val. dienos (Anglijos laiku).

Moteris ne juokais pratrūko: kviečiu visus kauniečius pasivažinėti „linksmaisiais kalneliais“ (18)

Anksčiau dažną Kauno miesto gyventoją neramindavo duobėtos gatvės. Šiuo metu ši opi dilema beveik išspręsta – gatvių remonto darbai jau kurį laiką įgavę pagreitį. Tačiau, kaip sakoma, „bėda po vieną nevaikšto“. Taip nutiko ir šiuo atveju. Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė skaitytojos Agnės žinia apie prastą automobilių stovėjimo aikštelės, esančios greta parduotuvės „Trys berželiai“, (Taikos pr. 113) būklę.

Liko sužavėta: taip turėtų dirbti kiekvienas valstybei tarnaujantis žmogus... (9)

Į Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentą atkeliavo padėka Kauno apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos 4-osios komandos ugniagesiams gelbėtojams. Ją atsiuntė Kaune į nelaimę patekusi vairuotoja Laura Radzevičiūtė: „Noriu pasidžiaugti Kauno ugniagesių darbu, operatyvumu, gebėjimu padėti žmogui ištikus nelaimei ir, svarbiausia, ne biurokratiniu, o žmogišku ir atsakingu požiūriu į atliekamą darbą ir į besikreipiantį žmogų.“

Balsuok! Mokiniai įamžino Lietuvos kraštovaizdį! (5)

Kovo pradžioje DELFI Pilietis kartu su Vilniaus kolegijos Agrotechnologijų fakultetu pakvietė moksleivius dalyvauti konkurse ir siųsti savo kūrinius. Kviečiame balsuoti už Jums labiausiai patinkantį mokinių atsiųstą darbą, kuriuo buvo siekiama atkreipti dėmesį į kraštovaizdį kaip gamtos vertybę, kurią privalome išsaugoti ateities kartoms!

Feisbuką apskriejo vaizdo įraše įamžintas Vilniaus kelininkų darbas (38)

Šią savaitė feisbuką apskriejo odontologo Artur įamžintas vaizdo įrašas – jame matyti, kaip vieną Vilniaus gatvę remontuojantys kelininkai tai daro itin originaliai. Užpildę duobes asfaltu, darbuotojai tiesiog kojomis patrypčioja, kad jis tolygiai uždengtų ertmę. Toks vaizdelis itin nustebino vilniečius – vaizdo įrašu pasidalijo beveik 3 tūkst. žmonių, o jį komentavę žmonės stebėjosi tokiu kelininkų darbu. „Grindos“ atstovai kelininkų elgesiu susirūpino, tačiau nurodė, kad suslėgti naudojamo asfalto specialia kelininkų technika nereikia.