Kaip pasakojo Marius, jis internetu įvairiausias prekes įsigyja nuolat. Kartais nutinka taip, kad jų negauna, ir tokiu atveju siuntėjai mielai grąžina pinigus. Todėl kai kurį laiką negavo užsakymo iš Kinijos, jis nesistebėjo ir paprašė atiduoti išleistą sumą.

Daug labiau Marių nustebino skambutis sausio mėnesį – su juo susisiekė pašto darbuotoja, prisistačiusi „viršininke“, ir patikino, kad neva jam pasisekė sulaukus skambučio dėl siuntos, kuri yra pašte.

„Nustebau, kodėl man skambino, o ne atsiuntė žinutę kaip visada“, – pasakojo Marius.

Pasak jo, jis iš pašto sužinojo, kad neva lapkričio 27 d. jam buvo siųsta žinutė apie gautą siuntą, tačiau vyras tikina, kad jos negavo – vis dėlto, lapkričio 17 d. bei gruodžio 6 d. apie kitas siuntas pranešimų į mobilųjį telefoną jis sulaukė.

„Nesupratau, kodėl tik sausį sulaukiau žinių apie siuntinį, kuris pašte atsirado dar lapkritį. Be to, ne kartą ėjau į paštą atsiimti kitų siuntinių, tačiau niekas nieko apie pamirštą man skirtą voką nieko nesakė“, – stebėjosi skaitytojas.

DELFI kreipėsi į bendrovę „Lietuvos paštas“, kurios atstovas spaudai Tomas Bašarovas paaiškino, kad tokia situacija galėjo susiklostyti dėl techninių klaidų

„Nuo praėjusių metų Lietuvos pašto klientams yra sudaryta nemokama galimybė apie gautą registruotąją pašto siuntą, kuri nebuvo įteikta adresatui namuose ir atsiimtina pašte, būti informuojamiems SMS žinutėmis arba elektroniniu paštu. Elektroniniai pranešimai yra siunčiami registruotųjų pašto siuntų gavėjams, kai jų papildomi kontaktai – mobiliojo telefono numeris arba el. paštas yra nurodyti ant siuntos. Vietoj įprastų popierinių pranešimų, kurie paliekami adresatų gaunamųjų laiškų dėžutėse, kas savaitę didėja išsiunčiamų SMS žinučių skaičius. Beveik kas penktas pašto išsiųstas pranešimas apie gautą siuntą yra elektroninis. Tai rodo, kad šis Lietuvos pašto įdiegtas sprendimas – registruotųjų pašto siuntų gavėjų informavimas elektroniniu būdu – pasiteisino. Pažymime, kad Jūsų analizuojamas atvejis – skaitytojo Mariaus siunta nebuvo registruota“, – sakė T. Bašarovas.

Pasak atstovo spaudai, paprastosios pašto korespondencijos siuntos yra pristatomos adresatams į jų gaunamųjų laiškų dėžutes, o tos, kurios dėl savo apimties netelpa į laiškų dėžutę, atsiimtinos pašte. Apie tai siuntos gavėjas yra informuojamas popieriniu pranešimu. Vis dėlto, intensyviu kalėdiniu laikotarpiu, siekiant taupyti klientų laiką, didžiuosiuose šalies paštuose ir paprastųjų pašto korespondencijos siuntų, kurios dėl savo apimties netelpa į gaunamųjų laiškų dėžutes ir atsiimtinos pašte, gavėjai apie jas buvo informuoti SMS žinutėmis.

„Šis naujas funkcionalumas, įvertinus klientų poreikį ir kituose paštuose greitu metu turėtų būti pradėtas taikyti. Paprastųjų pašto korespondencijos siuntų gavėjų informavimas elektroniniu būdu yra nauja paslauga, todėl techniniuose procesuose, ypač informacinės sistemos veikimo pradžioje, galėjo įsivelti klaidų. Šiuo metu atliekame informacinės sistemos patikrinimą, aiškindamiesi, kokios techninės kliūtys sukliudė, kad gavėjo nepasiekė SMS žinutė. Tai – vienetinis incidentas, tačiau apgailestaujame ir atsiprašome Kliento už sukeltus nepatogumus. Išsiaiškinę šio incidento aplinkybes, imsimės priemonių, kad ateityje tai nepasikartotų“, – nurodė T. Bašarovas.

Jis sakė, kad džiaugiasi, jog klientas naudojasi galimybe apie gautą siuntą būti informuotam elektroniniu būdu.

„Pats Klientas nurodo, kad jį sėkmingai yra pasiekusios siųstos SMS žinutės. Pažymime, kad prieškalėdiniu laikotarpiu Lietuvos paštas yra išsiuntęs daugiau nei 145 tūkst. SMS žinučių, kuriomis gavėjai buvo informuojami apie gautas ir pašte atsiimtinas neregistruotąsias pašto siuntas. Kadangi ant pašto korespondencijos siuntos buvo nurodytas gavėjo mobiliojo telefono numeris, adresatą (skaitytoją Marių) telefoniniu skambučiu apie pašte esamą siuntą informavo pašto darbuotoja. Darsyk atsiprašome Kliento už sukeltus nepatogumus“, – nurodoma bendrovės „Lietuvos paštas“ komentare.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (166)