„Atėjai į parduotuvę, nieko nenusipirkai, išeidamas parodyk kišenes! Po įvykio Vilniaus „Akropolyje“, kai žmogų sumušė viešoje vietoje, tenka nešiotis su savimi kamera, kad pats neatsidurtum sumušto žmogaus vietoje“, - laiške rašė jis.

„Atėjęs į Partizanų g. Kaune esančią „Express Market“ parduotuvę ir neradęs norimos prekės, išeidamas buvau paprašytas parodyti kišenes. Pasijutau įžeistas, nes parduotuvėje yra vaizdo kameros, ir manau, kad patalpas turi stebėti žmogus, ir jei paimčiau ką nesumokėdamas, tik tada galėtų man reikšti pretenzijas parodydami video įrašą. Man atsisakius parodyti kišenių turinį, pardavėja atsisakė su manim bendrauti ir iškvietė apsauga, kuri į vietą atskubėjo po 15 min. Tad pradėjau fiksuoti mano laisvės ir judėjimo apribojimo priežastį“, - teigia viską filmuotoje medžiagoje užfiksavęs vyriškis.

„Galiausiai, iškviesta policija nerado nieko įtartino tarp mano daiktų. Parduotuvės darbuotojai neatsiprašė. Bet pasirodo, parduotuvė gal sau leisti pardavinėti sugedusį maistą, kuris jau net 3 dienas guli su pasibaigusiu galiojimu vartoti, apie tai byloja video pabaiga. Reziumė: kas draudžiama vieniems, pasirodo leidžiama kitiems? Neturėdamas įrodymų ar liudininkų gali pažeisti kitų teises, o suklydus neatsiprašyti, - rašė jis. - Ši istorija, manau, turi pamokyti, ką galima, ir ko negalima, ir kaip turim ginti savo teises“.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro pasiteiravo „Express market“ atstovų.

„Visų pirmiausia dėl šio nemalonaus incidento atsiprašome mūsų kliento. Atsiprašome ir parduotuvės darbuotojų, ir įmonės administracijos vardu. Manome, kad nesant pakankamai įrodymų dėl galimos vagystės nereikia kviesti nei saugos firmos darbuotojų, nei policijos. Kodėl Vitalijus sukėlė įtarimus parduotuvės darbuotojams dar aiškinamės, tačiau bet kokiu atveju su klientais turime elgtis pagarbiai. Konfliktas nebūtų įsiliepsnojęs jeigu bent viena šalis būtų parodžiusi šiek tiek daugiau supratingumo. Todėl šios parduotuvės personalui bus pravesti papildomi mokymai apie elgesį darbo vietoje. Sustiprinsime ir prekių galiojimų kontrolę“, - situaciją pakomentavo „Express Market“ atstovai.

Vis tik, jų teigimu, pirkėjo kaltinimai dėl pasibaigusio prekės galiojimo laiko nebūtinai teisingi. „Dėl dešrelių galiojimo šiuo konkrečiu atveju turime kitą nuomonę – galimai prekės galiojimo laikas buvo nepasibaigęs, tačiau aistrų sūkuryje tai jau nebuvo svarbu. Vis dėl to, pripažįstame, kad kartais mūsų vidaus kontrolės grupė arba VMVT aptinka ir pasibaigusio galiojimo prekę prekybos salėje. Norime, kad tokių atvejų nebūtų ir būtume dėkingi visiems neabejingiems piliečiams, jeigu apie pastebėtus mūsų parduotuvėse pažeidimus ar kitus trūkumus informuotų nemokamu telefonu 8 800 73033 arba el. paštu: info@expressmarket.lt. Mums svarbi jūsų nuomonė”, - sakė jie.