Penktadienio vakarą (rugpjūčio 19 d.) po darbo turėjau nuvykti viešuoju autobusu iš Vilniaus į Panevėžį. 19 val. 20 min. Išvykau iš Vilniaus kompanijos „Busturas“ autobusu, kuris važiuoja maršrutu „Vilnius-Ukmergė-Panevėžys-Pakruojis-Šiauliai“. Pavažiavus pora kilometrų nuo Vilniaus autobusas sugedo.

Vairuotojas visiems pranešė, kad toliau nebevažiuosime ir tiems, kurie važiuoja į Ukmergę ar Panevėžį, atvažiuos kitas autobusas, o vykstantiems į Pakruojį ar Šiaulius – neaišku, ką daryti. Jis teigė, kad iš Šiaulių dabar joks autobusas tikrai neatvažiuos mūsų paimti. Taip pat vairuotojas visiems grąžino sumokėtus pinigus ir pasiėmė įsigytus autobuso bilietus.

Išlipome iš autobuso laukti žadėto kito autobuso. Kiek palaukę žmonės sujudo ir patys pradėjo skambinti draugams ar giminaičiams ir prašyti, kad juos pasiimtų, kiti ėmė stabdyti pakeleivingus automobilius. Praėjus valandai, paklausiau vairuotojo, kada atvažiuos kitas autobusas, kuris nuveš mus į Panevėžį. Vairuotojas atsakė, kad joks autobusas neatvažiuos. Likau apstulbinta.

Dar paklausiau, ar jis juokauja, o vairuotojas atsakė, kad ne, ir ramiai paaiškino, kad dabar stabdysime pakeleivingus automobilius ir prašysime, kad kas nors pavežtų. Buvau šokiruota. Netrukus kažkas sustabdė automobilį, vykstantį į Panevėžį. Aš ir dar 3 žmonės išvykome kartu su juo.

Po šio įvykio kyla klausimas, kokias garantijas turi keleiviai, vykstantys viešuoju transportu? Kokia yra transporto kompanijos atsakomybė sugedus autobusui? Ar neturėtų transportų kompanija pasirūpinti keleivių pervežimu iš taško A į tašką B? Kodėl šiuo atveju patys keleiviai turėjo ieškoti būdų kaip grįžti ir svetimi žmonės, sustoję pavežti, sprendė iškilusią problemą? Ar neturėtų būti taikomos kompensacijos už sugaištą laiką?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI situaciją pakomentavo UAB „Busturas“ eksploatacijos direktorius Vilius Laužikas:

„Pirmiausia bendrovės vardu atsiprašome visų to reiso keleivių už suteiktus nepatogumus. Tuo laiku, kai įvyko minimas atvejis, mūsų kompanijos autobusas buvo paskutinis ta kryptimi tą dieną (t. y. ne tik UAB „Busturas“, bet ir kitų kompanijų autobusų, vykstančių ta kryptimi nebebuvo).

Išnagrinėjus nurodytos keleivės informaciją, taip pat autobuso vairuotojo ir Šiaulių Autobusų stoties dispečerės aprašytos situacijos paaiškinimus, tenka pripažinti, kad kita tinkama alternatyva pratęsti kelionę įvykus gedimui šio maršruto keleiviams nebuvo pasiūlyta.

Atitinkami administraciniai sprendimai dėl panašaus pobūdžio situacijų valdymo bendrovėje bus priimti ir garantuojame, kad ateityje tokių nepatogumų keleiviai nepatirs.“

Norite pasidalyti savo patirtimi, papasakoti apie nesėkmę kelionėje, o gal pasidalyti smagiais įspūdžiais? Rašykite mums el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Kelionė“.