Į Kauną skridę keleiviai alkani ir pikti stypsojo Rygojepapildyta „airBaltic“ komentaru

 (41)
Trečiadienio vėlų vakarą iš Vienos į Kauną skridę „airbaltic“ keleiviai buvo nemaloniai nustebinti. Turėję persėsti Rygoje į orlaivį sužinojo, kad dėl techninių problemų lėktuvas nekils, teks laukti autobuso. Galutinis tikslas bus pasiektas gerokai vėliau.
© Reuters/Scanpix

Austrijos sostinėje gyvenanti ir artimųjų į Kauną grįžtanti aplankyti DELFI skaitytoja Aušra Blaas piktinosi ne tik dėl bjauriai prailgstančios kelionės, bet ir dėl „airbaltic“ nesirūpinimo keleiviais.

„Specialiai sumokėjau gerokai daugiau, kad atskrisčiau į Kauną iš Vienos per Rygą, o ne tiesioginiu reisu į Vilnių. Galėjau taip pat daug pigiau mokėti už skrydį į Rygą ir pati organizuotis kelionę autobusu. Dabar apie pusantros valandos buvome gainiojami iš vieno kampo į kitą, kol galiausiai paaiškėjo, kad lėktuvas nekils, apie valandą reikia laukti atvykstančio autobuso, kuris mus nuveš į Kauno oro uostą. Atsidursime ten apie 4 val. ryto. Net neišvežios, kam kur reikia, ištrenks oro uoste Karmėlavoje. Už taksi paslaugas, norintiems išvykti greičiau namo, sakė nekompensuos, reikia ilgai laukti to jų autobuso. Nesvajokite ir apie kompensuojamą maistą ar gėrimus. Manau, kad tai labai nevakarietiškas požiūris į klientus. Jaučiuosi kaip apiplėšta,“ - įtūžį liejo A. Blaas.

Pasak skaitytojos, su nepatogumais grįžtant į Lietuvą susidūrė apie 25 keleiviai, autobuso laukti liko nevisi. Kiti išskubėjo savais keliais. „Juk žmonės skuba galbūt su reikalais, į darbus. Perka tokius skrydžius, nes negali sau leisti grįžti tik paryčiais“, - svarstė nuvilta keleivė.

DELFI dėl susiklosčiusios situacijos pasiteiravo „airBaltic“ komentaro.

„AirBaltic“ atsiprašo už dėl nenumatytų techninių aplinkybių keleivei sukeltus nepatogumus. Mūsų prioritetas – keleivių kelionės tikslą pasiekti kuo greičiau. Laukti kito skrydžio būtų tekę ilgiau nei važiuoti autobusu, todėl ir pasiūlėme šią alternatyvą", - sakė „airBaltic“ korporacinės komunikacijos viceprezidentas Janis Vanagas.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Žemųjų Šančių garažui parašė odę – susilaukė didžiulio internautų dėmesio (53)

Ar kada nors planavote pirkti metalinį garažą? Jei jums ir atrodo, kad tikrai ne, palaukite ir į šį klausimą sau atsakykite perskaitę klaipėdiečio Juozo, dabar gyvenančio Kaune, odę garažui, kuria jis pasidalino skelbime, norėdamas parduoti saviškį.

Paupių rajono bendruomenė kartu švarino apylinkes (4)

Prie jubiliejinės dešimtosios akcijos „Darom 2017“, kuri vyko balandžio 22 d. visoje Lietuvoje, prisijungė ir Klaipėdos miesto Paupių rajono bendruomenė.

Ketvirtokės mamai trūko kantrybė: kaip dukrai paaiškinti tokį uždavinį? (757)

„Negaliu nepasidalinti savo dukros, 4 klasės mokinės, matematikos testo uždaviniu“, – savo laiške rašė DELFI skaitytoja, nustebusi, kokią užduotį teko išspręsti jos atžalai. Leidinio nepatikslinusi moteris stebėjosi, ar tokius uždavinius reikia spręsti ir kitų valstybių mokiniams.

Balsių progimnazijos pedagogai tvarkė upių ir ežerų pakrantes (5)

Balandžio 22 d. Vilniaus Balsių progimnazijos mokytojai ir administracija, kartu su kitomis vienuolika komandų Ignalinos apylinkėse, dalyvavo akcijoje ,,Darom“, kurios metu buvo renkamos šiukšlės Aukštaitijos nacionalinio parko upių ir ežerų pakrantėse.

Dirbu turizmo srityje – šiurpstu nuo lietuvių kliento elgesio (416)

Lietuvoje palengva įsibėgėja eilinis turizmo sezonas. Agentūrų tinklalapiuose mirga marga patrauklūs pasiūlymai bei paskutinių minučių variantai. Smagu, kad lietuvaičiai aktyviai keliauja, tačiau būtų dar smagiau, jei šis straipsnelis padėtų pažvelgti į save iš šalies ir padaryti tinkamas išvadas.