Į Kauną skridę keleiviai alkani ir pikti stypsojo Rygojepapildyta „airBaltic“ komentaru

 (41)
Trečiadienio vėlų vakarą iš Vienos į Kauną skridę „airbaltic“ keleiviai buvo nemaloniai nustebinti. Turėję persėsti Rygoje į orlaivį sužinojo, kad dėl techninių problemų lėktuvas nekils, teks laukti autobuso. Galutinis tikslas bus pasiektas gerokai vėliau.
© Reuters/Scanpix

Austrijos sostinėje gyvenanti ir artimųjų į Kauną grįžtanti aplankyti DELFI skaitytoja Aušra Blaas piktinosi ne tik dėl bjauriai prailgstančios kelionės, bet ir dėl „airbaltic“ nesirūpinimo keleiviais.

„Specialiai sumokėjau gerokai daugiau, kad atskrisčiau į Kauną iš Vienos per Rygą, o ne tiesioginiu reisu į Vilnių. Galėjau taip pat daug pigiau mokėti už skrydį į Rygą ir pati organizuotis kelionę autobusu. Dabar apie pusantros valandos buvome gainiojami iš vieno kampo į kitą, kol galiausiai paaiškėjo, kad lėktuvas nekils, apie valandą reikia laukti atvykstančio autobuso, kuris mus nuveš į Kauno oro uostą. Atsidursime ten apie 4 val. ryto. Net neišvežios, kam kur reikia, ištrenks oro uoste Karmėlavoje. Už taksi paslaugas, norintiems išvykti greičiau namo, sakė nekompensuos, reikia ilgai laukti to jų autobuso. Nesvajokite ir apie kompensuojamą maistą ar gėrimus. Manau, kad tai labai nevakarietiškas požiūris į klientus. Jaučiuosi kaip apiplėšta,“ - įtūžį liejo A. Blaas.

Pasak skaitytojos, su nepatogumais grįžtant į Lietuvą susidūrė apie 25 keleiviai, autobuso laukti liko nevisi. Kiti išskubėjo savais keliais. „Juk žmonės skuba galbūt su reikalais, į darbus. Perka tokius skrydžius, nes negali sau leisti grįžti tik paryčiais“, - svarstė nuvilta keleivė.

DELFI dėl susiklosčiusios situacijos pasiteiravo „airBaltic“ komentaro.

„AirBaltic“ atsiprašo už dėl nenumatytų techninių aplinkybių keleivei sukeltus nepatogumus. Mūsų prioritetas – keleivių kelionės tikslą pasiekti kuo greičiau. Laukti kito skrydžio būtų tekę ilgiau nei važiuoti autobusu, todėl ir pasiūlėme šią alternatyvą", - sakė „airBaltic“ korporacinės komunikacijos viceprezidentas Janis Vanagas.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Skaitytojas nori įspėti kitus – prekės įpakavimas gali klaidinti (4)

DELFI skaitytojas, pirkdamas keptuvę nustebo, kai parduotuvės kasininkė jį informavo, kad jai nėra taikoma 7 - erių metų garantija. Nors etiketėje buvo nurodyta viena informacija, tačiau paaiškėjo, jog garantijos taikymas priklauso, kur prekė yra parduodama.

Savaitės „Baudos kvitas“: nevargsiu, ieškodamas vietos (8)

Rubrika „Baudos kvitas“, kur publikuojami skaitytojų užfiksuoti KET pažeidimai, ir toliau laukia įspūdingų kadrų! Publikuojame geriausias, per visą savaitę skaitytojų siųstas nuotraukas ir videoklipus. Juos galite peržvelgti bendroje galerijoje.

Karti darbo užsienyje patirtis: ištvėriau tik 6 savaites (78)

„Kad ir kaip sočiai vilką bešersi, jis vis tiek į mišką žiūri“, – darbą užsienyje ir ten mokamą atlygį įvertino DELFI skaitytojas. Jis atsiliepė į DELFI Piliečio prašymą pasidalyti mintimis apie emigraciją ir papasakojo apie karčią savo darbo patirtį.

Skaitytojo klausimas: kas šis voras? (40)

Į DELFI Pilietį kreipėsi skaitytojas Kęstutis – pamatęs anksčiau skaitytojų išspręstas dilemas apie tai, koks gyvis svečiavosi jų namuose, jis panoro išsiaiškinti, kokį vorą užfiksavo. Biologijos mokytojas Algirdas Vilkas išsklaidė skaitytojo abejones.

Perskaičiau, kaip R. Kuodis siūlo pertvarkyti „Sodrą“ – turiu jam klausimų (15)

Susipažinus su R.Kuodžio siūloma 15 punktų „Sodros“ pertvarkymo programa, kyla klausimų ir abejonių, ar toks reformos modelis būtų efektyvus. Po kiekvieno programos punkto pasvirusiu tekstu – mano komentaras.