Į DELFI kreipusis skaitytoja pasakojo, kad trečiadienį jai apsiperkant „H&M“ drabužių parduotuvėje, kainos išmuštos kasos kvite ir nurodytos etiketėje skyrėsi beveik iki 5 Lt.

„Paklausus, kodėl taip yra, pardavėja paaiškino, kad šiandien prekes įsigyti galima dar senomis („mažesnėmis“) kainomis litais, o nuo rytojaus jau bus tos kainos, kokios nurodytos etiketėje, tai yra – kainos eurais bus konvertuotos į kainas litais. Koks skirtumas? Sena kaina - tai kaina, kuri buvo iki to laiko, kai nereikėjo šalia sumos litais nurodyti ir eurais“, – savo laiške DELFI stebėjosi skaitytoja.

Ji piktinosi, kodėl senosios kainos nebuvo paprasčiausiai konvertuotos į eurus.

„Vietoj to, kad parduotuvė konvertuotų kainą litais į eurus ir parašytų, kokia suma bus eurais, akivaizdu, kad kainos buvo pirma parinktos eurais ir tada parinkta eurų kaina, konvertuota į litus. Šitaip parduotuvėje pakeistos visų prekių kainos ir už šios dienos pirkinius kitą dieną tektų sumokėti jau 16,9 Lt daugiau vien dėl tokio pasiruošimo euro įvedimui. Kainos nepagrįstai keliamos ir tikiu, kad drabužių parduotuvė „H&M“ ne vienintelė tokia, kuri pasinaudos galimybe užsidirbti daugiau“, - stebėjosi pirkėja.

DELFI kreipėsi į „H&M” išsiaiškinti, kodėl keitėsi kainos ir pirkėjai teko mokėti kitą sumą, nei buvo nurodyta. Paaiškėjo, kad kainos iš tiesų pakeistos į kainas eurais ir konvertuotos į litus. Dėl IT sistemos sutrikimo, skaitytojai vakar teko mokėti pagal senąjį kainoraštį.

„Kalbant apskritai, mūsų kainos „H&M” parduotuvėje yra panašios visose rinkose. Remiantis mūsų mados verslo idėja ir kokybės suteikimu už geriausią kainą, klientas turėtų visada galėti sudaryti gerą sandėrį.

Kadangi Lietuvoje nuo 2015 m. bus įvestas euras, vakar (rugpjūčio 13 d. - DELFI) „H&M” buvo pradėtos teikti kainos tiek eurais, tiek litais. Mes sekame kainas eurais regione ir konvertuojame šias kainas į litus. Tai reiškia, kad kai kurios kainos bus šiek tiek žemesnės, o kai kurios – šiek tiek didesnės nei anksčiau. Apskritai kainos susilygins ir mūsų pirkėjai vis tiek galės rasti madą ir kokybę geriausia kaina visose Lietuvos parduotuvėse.

Dėl tam tikrų IT sistemos problemų vakar, kasose informacija nebuvo atnaujinta ir mūsų klientai galėjo matyti dvi skirtingas kainas – suprantame, kad tai galėjo šiek tiek klaidinti. IT problema buvo išspręsta šiandien ryte. Mūsų pirkėjai visada moka žemiausią kainą – ar ji ant etiketės, ar kasoje, ir iei visada turi galėti sudaryti gerą sandėrį mūsų parduotuvėse“, – paaiškino „H&M Hennes & Mauritz Oy” komunikacijos departamento darbuotoja Tiina Miettinen.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (331)