Kad ir kaip bebūtų, pagrindiniai „Lotus“ varžovai mano, jog Anglijoje, Enstone, įsikūrusi komanda jau yra rimtą grėsmę kelianti ekipa, su kuria reikės skaitytis antroje čempionato pusėje. Taip dar yra ir dėl to, jog „Lotus“ teskiria vienas taškas nuo antrosios vietos konstruktorių įskaitoje.

„Aš nebuvau nustebintas Kimi greičiu, nes visada maniau, kad Kimi yra labai geras pilotas ir, žinoma, tikras pasaulio čempionas. Aš manau, kad „Lotus“ nesurinko visų tašų, kuriuos galėjo surinkti. Jie turi gerą bolidą nuo pat pradžios, taigi antroje pusėje jie gali surinkti dar daugiau taškų nei pirmoje“, – sakė Ferrari komandos vadovas Stefanas Domenicalis.

„Jų bolidas buvo greitas visus metus, jie turi du gerus pilotus, o Kimi tikrai yra vienas iš pretendentų kovojant pilotų įskaitoje“, – teigė lyderių „Red Bull“ komandos vadovas Christainas Hornernis. „Jis atsilieka tik vienu tašku nuo Lewiso, taigi būtu kvaila nurašyti vieną ar kitą pilotą, kai liko tiek daug etapų“, – baigė savo kalbą C. Horneris apie „Lotus“ ekipos lyderį.

Taip kalbėti konkurentai turi pagrindo. Nors su bėdomis susidūrė praktiškai visi čempionato lyderiai tiek konstruktorių, tiek ir pilotų įskaitose, tačiau „Lotus“ prarado labai brangius taškus Kinijos etape, kai Kimi Raikkonenas pasirinko blogą taktiką, kai Monake Romainas Grosjean‘as padarė avariją, o Valensijoje tam pačiam R. Grosjean‘ui sugedo generatorius.

Jei ne tai, Kimi Rakkonenas veikiausiai būtų antroje vietoje pilotų įskaitoje, o „Lotus“ ne tiek ir daug atsiliktų nuo konstruktorių įskaitos lyderių „Red Bull“. Viena aišku, jog sezono pradžioje buvę „juoduoju arkliuku“, antroje sezono pusėje „Lotus“ tampa rimta grėsme čempionato lyderiams.