Praėjus kelioms valandoms po gedimo, „Swedbank“ komunikacijos projektų vadovė Orinta Barkauskaitė sakė, kad „Swedbank“ elektroninės bankininkytės kanalai - mokėjimo kortelės, bankomatai ir interneto bankai - veikia su pertrūkiais.

„Dėl tinklo įrangos gedimų penktadienį, kovo 15 dieną, „Swedbank“ elektroninės bankininkystės kanalai (mokėjimo kortelės, bankomatai ir interneto bankas) veikia su pertrūkiais. Dedame pastangas atkurti įprastą elektroninės bankininkystės paslaugų teikimą kuo greičiau. Atsiprašome klientų už nepatogumus", - sakė ji.

Pasak O. Barkauskaitės, su trikdžiais dėl tinklo įrangos sutrikimų banko klientai susidūrė apie 14 val.

Anksčiau susisiekus su O. Barkauskaite apie 15 val., ji sakė, kad klientai jau galėjo naudotis bankomatais ir interneto banku. Vis tik, kai kurie banko klientai DELFI dar skundėsi sutrikusiomis internetinės bankininkystės paslaugomis ir po 15 val.

18.30 val. „Swedbank“ atsiųstame komentare rašoma, kad banko klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis kaip įprastai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (561)