Į nesėkmingai susiklosčiusią situaciją vyriškis DELFI rašė pakliuvęs liepos 8 d.

„Po darbų ėjau į „Swedbank“ bankomatą, esantį PC „Big“ „Maximoje“ Ukmergės g. 369 Vilniuje, ir bandžiau įnešti nemažą sumą pinigų, nes reikėjo tą pačią dieną atlikti svarbią pinigų operaciją – dėl to naudojausi bankomato paslaugomis, kad pinigai pasiektų sąskaitą iš karto po įnešimo“, – laiške rašė jis.

Pasak skaitytojo, bankomatui beskaičiuojant pinigus, jo ekrane jis išvydo užrašą, kad aparatas sugedo.

„Tuomet paskambinau ant bankomato nurodytu numeriu ir paaiškinau klientų konsultantei savo situaciją. Ji paklausė, kiek tiksliai pinigų įnešiau. Buvau kiek sukrėstas esančios situacijos, tad euras į eurą tikslios sumos neįvardinau, nes žmogiška yra klysti, bet įvardinau, kad suma tikrai buvo didesnė nei 1000 eurų, maniau, to pakaks, nes bankomatas bus inkasuojamas ir perskaičiuojamas. Man pasakė, kad mano pretenzija yra užregistruota, turiu laukti žinių“, – pasakojo banko klientas.

Per 5 laukimo dienas vyras suskaičiavo, kad į bankomatą įnešė 2150 eurus – pasak jo, šią sumą „apskaičiuoti nebuvo sunku, nes jie buvo gauti už parduotas stambios sumos prekes.“ Vis dėlto, liepos 13 d., el.bankininkystės sistemoje jis pamatė, kad jam buvo grąžinta lygiai 1000 eurų.

„Su manim net nebuvo susisiekta, atsiprašyta ar paaiškinta, dėl ko taip nutiko“, – piktinosi jis.

Tai pamatęs vyras teigė nuvykęs į banką rašyti pretenzijos – jis stebėjosi, kad jam nebuvo, „kodėl taip įvyko, kodėl būtent lygiai 1000 eurų priskaičiuota“: „O jei būčiau įvardinęs, kad suma buvo didesnė nei 500 eurų, man būtų į sąskaitą grįžę 500 eurų?“

Pasak jo, konsultantės apie tolimesnę įvykių eigą jį informavo skirtingai – vienos buvo nurodyta, kad jam reiktų tikrinti el.bankininkystę, kitos – kad visa informacija jam bus pranešta telefonu.

Vis dėlto, „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius DELFI ketvirtadienį informavo, kad vyras jau atgavo visą sumą ir pretenzijų bankui neturi.

„Šis klientas iš pradžių nurodė, jog tuo metu, kai sutriko grynuosius pinigus priimančio bankomato veikla, jis įnešinėjo 1000 eurų. Vėliau jis kreipėsi su papildoma pretenzija, jog įnešamų pinigų suma buvo didesnė. Atlikus bankomato inkasaciją, buvo nustatyta konkreti į sąskaitą neįskaitytų pinigų suma, ir ji klientui grąžinta. Klientas su grąžintina suma sutiko ir daugiau pretenzijų neturėjo“, – nurodė S. Abraškevičius, paaiškinęs, kad kiekvienu atveju kliento pretenzija yra nagrinėjama individualia tvarka.

Banko atstovas paaiškino, kad siekiant išvengti galimų bankomato gedimų, įnešamų pinigų kupiūros negali būti susegtos, tarp jų negali būti sąvaržėlių, monetų ar kitų svetimkūnių. „Klientams patariame įnešamą pinigų sumą susiskaičiuoti ir žinoti tikslią sumą“, – apie tai, kaip išvengti nemalonių situacijų bankomatui sugedus, sakė jis.

S. Abraškevičius skatino klientus, turinčius dvejonių ar klausimų dėl banko teikiamų paslaugų, kreiptis tiesiai į banką.

„Pateikusius pretenziją klientus apie priimtą banko sprendimą informuojame asmeniškai paskambinę telefonu arba atsiųsdami sms žinute. Šiuo konkrečiu atveju kliento atsiprašome už patirtus nepatogumus“, – sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (139)